۳۵۹۲۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محصولات جدید ۲۰۱۷ مرسدس بنز

مرسدس بنز اخیراً تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت آلمانی در سال ۲۰۱۷ چه محصولات جدیدی را برای فروش عرضه خواهد کرد.

وب سایت پدال - امیر دهقان: مرسدس بنز اخیراً تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت آلمانی در سال ۲۰۱۷ چه محصولات جدیدی را برای فروش عرضه خواهد کرد.

محصولات جدید 2017 مرسدس بنز

به خانوادهٔ SUVهای کوپهٔ مرسدس یعنی GLE کوپه و GLC کوپه، یک عضو جدید اضافه خواهد شد و آن نسخهٔ کوپهٔ کوچک‌ترین کراس‌اوور این شرکت، GLA خواهد بود. GLA کوپه که کوچک‌ترین عضو خانوادهٔ SUVهای کوپهٔ مرسدس بنز خواهد بود، احتمالاً با همان طراحی داخلی نسخهٔ معمولی GLA و اکثر پیشرانه‌های آن (اگر نگوییم همه) عرضه می‌گردد. این خودرو رقیب مستقیم کراس‌اوور کوپهٔ جدید ب‌ام‌و یعنی X۲ خواهد بود.

محصولات جدید 2017 مرسدس بنز
Mercedes Benz GLA

خانوادهٔ E کلاس مرسدس بنز در سال آینده گسترش‌یافته و سه عضو جدید به آن اضافه می‌گردد. نسخهٔ کوپه، کانورتیبل و مدل All Terrain که آخری با افزایش ارتفاع، روکش‌های پلاستیکی بدنه، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد و سیستم تعلیق قابل تنظیم برای رقابت با آئودی A6 آلرود به بازار می‌آید. نسخهٔ کانورتیبل E کلاس هم‌اکنون در حال آزمایش است و بنابراین به‌احتمال‌زیاد اواخر سال 2017 به‌صورت رسمی رونمایی می‌گردد.
محصولات جدید 2017 مرسدس بنز
Mercedes Benz E Class All Terrain Render

با توجه به تصویر منتشرشده از سوی مرسدس، به نظر می‌رسد سال آینده سه عضو جدید به خانوادهٔ مدل AMG GT اضافه خواهد شد که عبارت‌اند از GT R کوپه، GT C کوپه و GT C رودستر. البته مدل AMG GT R چندی پیش در فستیوال سالانهٔ سرعت گودوود رونمایی گردید؛ بنابراین در سال آینده فقط مدل AMG GT C در دو نسخهٔ کوپه و رودستر معرفی خواهد شد که می‌تواند فیس‌لیفتی از AMG GT فعلی باشد.
محصولات جدید 2017 مرسدس بنز
Mercedes Benz AMG GT R

کسانی که مشتاق‌اند تا برای اولین بار لوگوی ستارهٔ سه پر مرسدس را بر پیشانی یک وانت ببینند باید تا سال آینده صبر کنند چراکه وانت مرسدس بنز که احتمالاً GLT نام خواهد داشت باوجود بهره‌گیری از پلت‌فرم نیسان ناوارا، هنوز راه زیادی در پیش دارد برای اینکه کاملاً آماده شود.

محصولات جدید 2017 مرسدس بنز
Mercedes GLT Render

نسل کنونی S کلاس در سال 2013 معرفی شد و به نظر می‌رسد مرسدس بنز در حال آماده‌سازی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ آن است که در سال 2017 وارد بازار خواهد شد. گزارشات اولیه نشان می‌دهد که احتمالاً فیس‌لیفت S کلاس در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی می‌گردد.
محصولات جدید 2017 مرسدس بنز
Mercedes Benz S Class

آخرین سری محصولات جدید مرسدس برای سال 2017 مربوط به برند اسمارت می‌شود و دایملر قصد دارد نسخهٔ تمام برقی دو مدل فورفور و فورتو کابریو را معرفی نماید. نسخهٔ برقی مدل دونفرهٔ فورتو تا پایان امسال رونمایی می‌شود و به دنبال آن نسخهٔ برقی نمونهٔ کابریوی فورتو و مدل چهارنفرهٔ فورفور نیز سال آینده عرضه خواهند شد.
محصولات جدید 2017 مرسدس بنز
Smart Fortwo
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج