۳۵۹۲۵۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کاهش رضایت از فرایند فروش خودرو در ایران

براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به سه ماهه قبل از آن (پاییز ۱۳۹۴) کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به سه ماهه قبل از آن (پاییز ۱۳۹۴) کاهش یافته است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با ۲۵۶ هزار و ۱۶۶ نفر از خریداران خودروهای سواری عرضه شده از سوی ۱۷ شرکت خودروساز و واردکننده خودرو در ایران در سال گذشته (۱۳۹۴) مصاحبه کرده که نتایج آن نشان‌دهنده کاهش رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش این محصولات در ایران در سه ماهه چهارم سال گذشته است.

براساس نتایج این ارزیابی در حالی میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان ۱۳۹۴ معادل ۶۴۰ امتیاز از هزار امتیاز بوده است که این شاخص در سه ماهه قبل از آن (پاییز ۱۳۹۴) معادل ۶۴۱ امتیاز از هزار امتیاز بوده است. البته میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به سه ماهه اول و دوم این سال (بهار و تابستان ۱۳۹۴) افزایش یافته است. بهار ۱۳۹۴ میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران معادل ۶۰۶ از هزار امتیاز و تابستان این سال معادل ۶۰۱ از هزار امتیاز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      همش دروغه برج زمستان 94گرفتم گیربکسش خراب شده دوبارتعمیرکردم

    • حسن

      اصلا تولید خودرو ببخشید زباله به این صورت که سایپا و ایرانخودرو عمل میکنند منسوخ و باطل و از رده خارج شده است مثلا درحالیکه همه مردم از گرانی و بی کیفیتی پراید میگویند سایپا بدون توجه به خواسته های مشتریان اقدام به مونتاژ وانت پراید مینماید تا وقتی که صنعت خودرو انحصاری و غیر رقابتی باشد هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد و همیشه از دنیا عقب خواهد بود.دراین دوشرکت که در واقع زباله تولید میکنند تفکرشان اینست که ماشین فقط چهارتا چرخ داشته باشد و از کارخانه خارج شود و برای بار اول که بدست مشتری میرسد روشن شود و دیگر هیچ.و خدمات پس از فروش و گارانتی هم بی معنی و فریبکاری هست و در حد تعویض روغن و سفت کردن پیچ میباشدو هیچکس مسوولیت قبول نمیکند وحقوق مصرف کننده همیشه پایمال میشودو درحد شعار و دروغگویی میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج