۳۵۹۲۵۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

روزنامه پوشیدنی است یا خواندنی؟!

تابستان امسال روسری و شال‌هایی با طرح روزنامه‌های ایرانی در بازار عرضه شده است؛ این‌گونه بیان می‌شود که این روسری‌ها به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار (۱۷ مرداد ماه) ارایه می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: تابستان امسال روسری و شال‌هایی با طرح روزنامه‌های ایرانی در بازار عرضه شده است؛ این‌گونه بیان می‌شود که این روسری‌ها به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار (۱۷ مرداد ماه) ارایه می‌شوند.

روزنامه‌های روی دکه‌های روزنامه‌فروشی که با توجه به تیراژ پایین و میزان برگشتی‌ها به نظر می‌رسد چندان جالب توجه مردم نیستند، وقتی بر روی مانتو و شال قرار می‌گیرند، مورد استقبال واقع می‌شوند.

روزنامه پوشیدنی است یا خواندنی؟!

مدتی است که مانتوها و شال‌هایی با طرح روزنامه به زبان‌های انگلیسی و فارسی، تبدیل به مد روز شده و مورد استقبال مردم و برخی از هنرمندان واقع شده است و با نزدیک شدن به روز خبرنگار، گفته می‌شود که این شال‌ها با طرح‌های جدیدتری روانه بازار شده‌اند.

یکی دیگر از دلایلی که این شال‌ها توانستند نسبت به روزنامه‌ها در جذب مخاطب بهتر عمل می‌کنند، این است که نام روزنامه‌هایی با جناح‌های مختلف سیاسی کشور که در واقعیت به ندرت کنار هم قرار می‌گیرند، در این طرح‌ها کنار هم آمده است تا بتوانند هر سلیقه‌ای را به خودشان جذب کنند.

روزنامه پوشیدنی است یا خواندنی؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من شیشه های خونه را با روزنامه های اصولگراها پاک میکنم چون مطالبش خیلی دور از واقعیت و توهین آمیزه لکه های روی شیشه سریع تمیز میشن امتحان کنید میفهمید راست میگم یا نه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم، همون دست روزنامه هارو اگه 2تا برگشونو کچاله کنین و بذارین ته کیسه زباله برای جلوگیری از نشت شیرابه زباله خیلی کاربردیه. دیگه راه پله هم کثیف نمیشه- سطل هم بوو نمیگیره
        امتحان کنین

    • بدون نام

      منم روزنامه های اصلاح طلبو مچاله میکنم میاندازم توی سطل اشغال چون به درد هیچ چیزی نمیخوره

    • بدون نام

      ازكاربرانيكه ميگويند روزنامه هاي وابسته به اصولگراها شيشيه ره خوب پاك ميكند بعنوان شهروند بايد بداند كه اين روزنامه ها هرچند درتيراژ خيلي محدودي چاپ وبه برخي جاها مانند اتوبوسها سلمانيها حمامها مسافرخانه ها هتلها وترميناتهاي مسافربري وادارات وسازمانها بطور ريگان هديه ميشود اوراق كم ارزشي نيستند بقول شاعر كه ميفرمايد { سرم را سر سري متراش اي استاد سلماني -- كه هركس درديارخود سري دارد وساماني } بطو رمثال اين روزنامه ها 95% يارانه مطبوعات را قور ميدهند علاوه بران نه پول اب ميدهند ونه پول برق گاز و مصرف بنزين و تلفنشان هم مجاني است از كارتهاي بنزين نامحدود براي تامين بخشي از هزينه ها هم سود ميجويند اكثرا درساختمانها ي دولتي مستقر اند همه اينها بخاطر ارزشي بودن اين جرايد وتغذيه برخي نيروهاي ارزشي تر درنظر گرفته شده مثلا يكي از كله گنده هاي اين زوزنامه با حدود 5-6 هزار كارمند وبودجه اشكارونهان ميلياردي روزانه 5- 6هزار شمارگان توليد ميكند كه 70-80 % ان مجاني وبرگشتي وبقيه نيز براي مصارف ديگر بفروش ميرسد كه قيمت تمام شده هرشماره برابر با يك اسكناس يشمي 100000ميباشد خدائي انصاف نيست روزنامه باين گران قيمتي مورد استفاده هاي ناجور برسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج