۳۵۹۲۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افزودن ویژگی‌ جدید به بازی پوکمون

توسعه‌دهندگان بازی پوکمون گو که با هیجان افزایش باورنکردنی تعداد کاربران را در جهان نظاره می‌کنند، به‌سرعت درحال‌توسعه بازی با ویژگی‌های جدید هستند.

خبر آنلاین: توسعه‌دهندگان بازی پوکمون گو که با هیجان افزایش باورنکردنی تعداد کاربران را در جهان نظاره می‌کنند، به‌سرعت درحال‌توسعه بازی با ویژگی‌های جدید هستند.


افزودن ویژگی‌ جدید به بازی پوکمون

مخلوقات جدید به‌زودی به بازی افزوده‌شده و همچنین به‌صورت رندوم پوکمون ها در ایستگاه‌های تعریف‌شده افزوده می‌شوند تا بازی برای کاربران مهیج‌تر شود.

«هنکه» مدیر نیان تیک می‌گوید به‌زودی نسل دوم بازی روی سرورهای اصلی نصب می‌شود و آنچه تاکنون وجود نداشته، یعنی پُوکِ سنتر به گیم اضافه می‌شود.

وی قول داد مشکلات سرور حل می‌شود و درعین‌حال از ایده‌های جدید برای افزودن به گیم توسط علاقه‌مندان استقبال کرد که به گفته وی می‌تواند سالها ادامه داشته باشد.

در بازی پوکمون گو، پروفسور ویلو یا دکتر ویلو/Dr Willow سه دستیار دارد که وظیفه جستجو از طریق راههای مختلف برای یافتن پوکمون ها رادارند که اینک تبدیل به لیدرهای پوکمون شده و به ترتیب زیر دو نفر خانم و یک نفر مرد هستند:

افزودن ویژگی‌ جدید به بازی پوکمون

اسپارک وظیفه دارد تا برای یافتن تخم‌های پوکمون به مکان‌های تعریف‌شده برود و بالانچ وظیفه تکامل پوکمون ها را بر عهده داشته و کاندلا نیز وظیفه قوی سازی پوکمون ها را بر عهده دارد.

ازآنجایی‌که این بازی در مرحله توسعه قرار دارد، لذا هرروز شاهد ظهور ویژگی‌های جدید در آن هستیم. واقعیت این است که توسعه‌دهندگان نیز خود را در مرحله آزمون‌وخطا قرار داده و کاربران نیز دنبال آنها روان شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج