۳۵۹۲۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاسه ساز: از تهیه کنندگی خداحافظی نکردم

بازیگر سالهای دور سینما و تهیه کننده این روزهای سینما که برای انتخابات دهمین دوره مجلس کاندید شده بود و موفق به ورود به مجلس نشد از هنرمندان گلایه کرد و گفت که دیگر کاندید نمی شود.

وب‌سایت فیلم نیوز: بازیگر سالهای دور سینما و تهیه کننده این روزهای سینما که برای انتخابات دهمین دوره مجلس کاندید شده بود و موفق به ورود به مجلس نشد از هنرمندان گلایه کرد و گفت که دیگر کاندید نمی شود.

کاسه ساز: از تهیه کنندگی خداحافظی نکردم

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما و کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس در گفتگو با ما، در پاسخ به سوالی در خصوص کاندیدا شدن وی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و عدم حمایت یکپارچه اهالی هنر و سینما، گفت: من بر اساس وظیفه ای که در عرصه فرهنگ و هنر داشتم احساس کردم ورود من و یا یکی از هنرمندانی که کاندید شده بود به کمیسیون فرهنگی ورود کند ولی این اتفاق رخ نداد و برایم مهم نیست چون من احساس تکلیف کردم و انتظار من این بود که حمایت جدی تری نسبت به حضور ما در انتخابات می کردند.

وی با اشاره به برنامه هایش برای مجلس دهم و حره فرهنگ، گفت: اگر ما در انتخابات وارد مجلس می شدیم و به کمیسیون فرهنگی می رفتیم قطعا مسائل فرهنگی و هنری برای ما شناخته شده تر بود، من ۲۵ طرح برای این کمیسیون آماده کرده بودم که یکی از آنها قانونی کردن بیمه و معیشت هنرمندان بود.

تهیه کننده فیلم اخراجی ها در ادامه گفت: امروزه متاسفانه سینماهای فرسوده ای در کشور داری که به دلیل عدم وجود قانون صحیح تکلیف انها مشخص نیست و من برای این موضوع طرح داشتم تا از طریق قانون تکلیف سینماهای فرسوده هم مشخص شود.

کاسه ساز با بیان اینکه انتظار داشتم هنرمندان از من و آقای عزیزی حمایت می کردند تا وارد مجلس بشویم، گفت: متاسفانه حمایتی از سوی هنرمندان صورت نگرفت و البته دیگر خیلی برای من مهم نیست و من طرح هایم را به کمیسیون فرهنگی و شورای شهر ارائه می کنم، هر چند می دانم اگر کسی نباشد که از طرح ها دفاع کند و دغدغه فرهنگ و هنر نداشته باشد خیلی نمی توانیم امیدی به اجرا شدن طرح ها داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه کمیسیون فرهنگی تبدیل به کمیسیون شده که جاماندگان از دیگر کمیسیون ها را به آنجا می فرستند و این مصیبت بزرگ ما است برای مجلسی که قانون گذار است و تاثیر گذار در کشور اینگونه با آن برخورد می شود.

تهیه کننده فیلم اخراجی ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما فکر می کنید ترکیب فعلی کمیسیون فرهنگی کارکرد مثبتی ندارد، گفت: امیدوارم کارکرد مثبت داشته باشد و از نظر کارشناسان و مشاوران فرهنگی و هنری بهره ببرد.

کاسه ساز در پاسخ به این سوال که آیا از تهیه کنندگی خداحافظی کرده اید؟ گفت: نه، خداحافظی نکردم و بعید می دانم در انتخابات دیگری کاندید شوم چون من یکبار احساس تکلیف کردن و به خدا میگویم که این مسئولیت از گردن من ساقط شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج