جاباما
۳۵۹۳۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جاده چالوس از فردا یک طرفه می شود

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در جاده های این استان خبرداد و گفت که جاده کرج - چالوس از روز چهارشنبه یک طرفه می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در جاده های این استان خبرداد و گفت که جاده کرج - چالوس از روز چهارشنبه یک طرفه می شود.

سرهنگ رضا اکبری، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۶مرداد ماه تا ساعت پنج صبح روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه تردد وسایل نقلیه از سمت مرزن آباد به کرج ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه تا ساعت پنج صبح روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

اکبری گفت : دراجرای این طرح روز جمعه هشتم مردادماه ازساعت ۱۹ تا ساعت یک بامداد روز شنبه نهم مرداد ماه تردد وسایل نقلیه از سمت میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .

اکبری خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه در روز شنبه نهم مرداد ماه از ساعت ۱۳ تا ساعت پنج صبح روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه ازسمت کرج به مرزن آباد ممنوع می شود .

وی یادآور شد که همچنین درهمین روز تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه نهم مرداد ماه الی پنج صبح روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

این مسئول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و ۴۵۰ کیلومترآزادراه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج