جاباما
۳۵۹۳۸۲
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

سخنگوی دولت: دیدید با «فریدون» چه کردند؟

سخنگوی دولت با انتقاد از اقدامات غیراخلاقی برخی رسانه ها علیه دولت گفت: فقط حسین فریدون مشمول عنایات برخی منتقدین نیست بلکه همه ما در دولت مشمول این عنایات هستیم. وی ادامه داد: قبلا هم دستیار ویژه رییس جمهوری به خاطر تحصیلات چند روزی در منظر نبود و دیدید که چه داستانی به پا شد اما بعد مشخص شد که نادرست است.

خبرگزاری ایرنا: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری با نمایندگان رسانه های مختلف این مطلب را در پاسخ به سوالی مبنی بر این که هجمه و اتهام زنی به دستیار ویژه رییس جمهوری به شکل های مختلف ادامه دارد، آیا دولت در این زمینه پاسخ نخواهد داد گفت: فقط آقای حسین فریدون مشمول عنایات برخی منتقدین نیستند بلکه همه ما در دولت مشمول این عنایات هستیم.

نوبخت اظهار داشت: آن بخش از انتقادات منصفانه که رسانه ها انجام می دهند حقشان است و ما موظفیم اگر اشکالی وجود دارد خودمان را اصلاح کنیم و نسبت به وجود اشکال عذرخواه باشم.

سخنگوی دولت به برخی تهمت ها اشاره کرد و افزود: یک رسانه اقدام به این کار کرده بود، به دلیل اینکه این اقدام تشویش اذهان عمومی و تکرار شده بود، بلافاصله پاسخ آن را دادم و به قوه قضاییه شکایت کردم.

نوبخت گفت: ما روح ماجراجویی و دعوا نداریم، هر جا اشتباهی باشد خودمان را اصلاح می کنیم.

وی اضافه کرد: عمده مباحثی که این روزها در مورد آقای فریدون مطرح می شود بحث ادامه تحصیل وی است که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیانیه و گزارش مشروحی در این زمینه ارایه کرد. تمامی مسایل دیگر هم که گمانه زنی می شود و همه را هم می توانند به هم ارتباط دهند، مراجع نظارتی، قضایی و امنیتی کنترل می کنند و هر چه نتیجه آن باشد ما تابع هستیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: قبلا هم دستیار ویژه رییس جمهوری به خاطر تحصیلات چند روزی در منظر نبود و دیدید که چه داستانی به پا شد اما بعد مشخص شد که نادرست است.

نوبخت با تاکید بر این که باید منصفانه عمل کنیم، یادآور شد: تشویش اذهان عمومی و نکات منفی زودتر از دفاع و مباحث مثبت در ذهن می نشیند، نباید کاری کنیم، مطلبی بگوییم که بر کسی لکه ای را بچسبانیم، قطعا بسیاری از افراد که از این موارد مطلع می شوند از کذب بودن آن اطلاع نمی یابند.

وی تصریح کرد: اینگونه اقدامات غیر اخلاقی است، ما معتقدیم که باید آموزه های اسلامی را رعایت کنیم، در حالی که این موارد با آموزهای اسلام فاصله دارد، اینها آن فرهنگ اسلامی است که ما انتظار داریم به ویژه از رسانه هایی که از ما مباحث ارزشی و اخلاقی مطالبه گری دارند، خودشان یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ کبر مقتا عند الله ان تقولوا ما لا تفعلون.

سخنگوی دولت همچنین درباره مصوبات دولت در سفرهای استانی گفت: رییس جمهوری نسبت به تعهدات دولت قبل خود را مسئول می داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سخنگوست یا ....

      پاسخ ها

      • Utopia

        !!یا رییس جمهور؟ ....

    • بدون نام

      یه سری اومدند با سوژه سازی در مورد آقای فریدون شاید بتونن افتضاح مدرک تحصیلی رحیمی معاون اول وکردان رو در دوره احمدی نژاد جبران کنند ولی طبق معمول تیرشون به سنگ خورد

    • محمد حسین

      من نمیگم روحانی پسر پیغمبره خودشم مثل دیگران ادعای پاکدستی نکرده چه بسا در آینده مشخص بشه نزدیکانش هم فساد داشتن اما 100 در 100 هر چی باشه از اونایی که میخوان براش بزنن پاک تره
      منبع فساد و رانت و تخلف از قانون دقیقا همونجاست که میخواد روحانی را خراب کنه و مردم هم خوب میدونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • محمد

      ظاهرا جناب اقای نوبخت از جریانات با خبر نیستند. جنجال های اخیر به خاطر ارتباط اقای فریدون با فساد مالی رخ داده در یک بانک و بعضی ابهامات در خصوص دخالت ایشان در برخی معاملات غیر شفاف اقتصادی است.

    • رضا ف

      ببخشید نباید به بعضی ها نباید گفت بالای چشمتون ابروست بده درسته دادش...

    • اشراقی

      اقای نوبخت اگر کسی غیراز ایشان هم درخواست اخذ مدرک دکترا از دانشگاه شهید بهشتی میکرد حتی بااین خوشبینی که طرف دردانشگاه رشت قبول شده است مقدور بود.

    • گم نام

      عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج