۳۵۹۵۲۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

تولید دستمال کاغذی با فناوری نانو در ایران

تولیدکننده برتر کشور از تولید دستمال کاغذی نانوتکس با فناوری نانو مورد تأیید دنیا در ایران و صادرات آن به کشورهای سوئد و کره‌جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سیدمجتبی هاشمیان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با موضوع رونمایی از دستمال کاغذی نانوتکس تولید ملی در شهرک صنعتی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دستمال کاغذی نانوتکس با فناوری نانو مورد تأیید دنیا در ایران تولید شده و به عنوان محصولی صد درصد ایرانی به کشورهای سوئد و کره جنوبی صادر شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد ایران در تولید محصولات نانو برتر از آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد:در آمریکا در سال ۲۰۰۹ به دلیل تغییر رنگ، تولید این محصول متوقف شد و در همان سال ایران اقدام به این کار کرد که عملکردش موفق بود و تغییر رنگی هم در محصول تولید داخل کشور وجود نداشت و این افتخار به نام ایران اسلامی به ثبت رسید و متخصصان ۱۴۸ کشور جهان هم کیفیت و استاندارد این محصول را تأیید کردند.

هاشمیان تصریح کرد: ویژگی این دستمال کاغذی این است که ۲۶۰ نوع باکتری و ویروس را پاک می‌کند و میزان بار میکروبی را از صد به صفر می‌رساند.

وی تأکید کرد: همچنین از دیگر کاربردهای دستمال کاغذی نانوتکس این است که مضرات مواد شیمیایی را می‌کاهد که در این زمینه ۵۷ مورد تست در موارد مختلف انجام شد و حتی یک مورد عارضه هم مشاهده نشد.

تولیدکننده برتر کشور بابیان اینکه نخستین پژوهشگاه سلولزی ایران به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: طبق اعلام رسمی statnano ایران در جایگاه هفتم تولید تکنولوژی نانو جهان قرار گرفته است و کشورهای پیشرفته فرانسه، انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، تایوان، روسیه، استرالیا و کانادا در جایگاه‌های هشتم تا پانزدهم قرار گرفته‌اند و این کشورها باوجود پیشرفت‌هایی که دارند. جایگاهشان پایین‌تر از ایران است.

هاشمیان بیان کرد: بحث ثبت ایزوی این محصول هم در حال پیگیری و اقدام است تا استاندارد آن نیز به‌صورت بین‌المللی شود. همچنین لازم به ذکر است که اختراع به ثبت رسیده این تولید ملی در مقایسه با محصولات شرکت‌های پیشرفته دنیا هم از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است.

وی افزود: ثبت اختراع ۲۱ محصول سلولزی تولید ملی در حال اقدام است که در هرسال یک محصول آن معرفی شده و وارد بازار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جلیل از مشهد

      سلام قابل توجه مدیرانی که با وجود فناوریهای درجه یک باز هم بخاطر منافع شخصیشون با شرکتهای خارج قرارداد خرید از اونا روتودستور کارشون دارن مثل قطعات شرکتهای تولید واستخراج نفت یعنی اصلا تولید ایرانی رو قبول ندارن آنقدر که فکر کنی اونا خودشون خارجی هستن ودارن برای یک مملکت دیگه کار میکنن ای ول به هرچه آدم با استعداد وپاکه دمتون گرم که خون غیرت رو تو رگای هرچه ایرانی وطن پرست وباشرافته بجوش میارین یاعلی

    • مهدی

      دم متخصصان ایرانی گرم
      کدوم ایرانیه که از خوندن این خبر احساس غرور نکنه؟؟
      ایشاا... ما هم از این محصول حمایت می کنیم و ایرانی میخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج