جاباما
۳۵۹۵۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

همزمان با هفته استان اردبیل انجام شد

رونمایی از دو عروسک افسانه‌ای اردبیل

همزمان با هفته بزرگداشت استان اردبیل و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو عروسک خواهر و برادر افسانه‌ای اردبیل آیدین و اولدوز رونمایی شدند.

خبرگزاری فارس: در مراسمی که عصر امروز و در هفته گرامیداشت روز استان اردبیل برگزار شد، با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی رونمایی از عروسک‌های افسانه‌ای و سنتی دیار اردبیل «آیدین و اولدوز» در حالی رونمایی شدند که قرار است با تولید و عرضه مناسب این عروسک‌ها جلوی عرضه عروسک‌های با نماد خارجی و بیگانه گرفته شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار کرد: بعد از دارا و سارا دو عروسک ملی که به تولید و عرضه انبوه رسیدند، کارشناسان و متخصصان حوزه تربیت کودکان در استان اردبیل به این نتیجه رسیدند تا این عروسک‌ها را تولید و روانه بازار مصرف کنند.

هاجر جمادیه تصریح کرد: ما در قالب این عروسک‌ها تلاش می‌کنیم تا کودکان و نسل آینده را با داستان‌های کهن آذری بیشتر آشنا کرده و زمینه جذب علاقمندان و مخاطبان بیشماری را فراهم کنیم تا مخاطبان ما بیشتر با فرهنگ، تاریخ و تمدن کهن این مرز و بوم آشنا شوند.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه‌های گرامیداشت روز استان اردبیل مشارکتی جدی و فعال داشته و در قالب کارگاه‌ها، برنامه‌های آموزشی، ایستگاه‌های هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و آشنا کردن آنها با پیشینه و ذخایر فرهنگ، هنر و اصالت اردبیل سعی می‌کند تا این سرمایه‌ها را مورد توجه و صیانت قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج