۳۵۹۶۲۲
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

طنز؛ راه‌های فراموشی دندان‌درد!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یکی از مشکلاتی که انسان‌ها با آن سر و کار دارند، در کنار بحث بیکاری، مشکل مسکن و ازدواج، گرانی، تورم و... دندان درد است.متاسفانه دندان زبان‌نفهم ترین عضو بدن انسان است و نمی‌فهمد که نباید شب امتحان، قبل از مراسم خواستگاری و ... درد بگیرد.اما معضل بزرگ‌تری که از دندان درد هم بدتر است، درمان دندان است.یعنی الان اگر کسی در روزنامه آگهی بدهد که«عصب‌کشی دندان، معاوضه با ویلا در شمال!» نباید چندان تعجب کنیم.همین روز گذشته که بنده دندان‌درد داشتم و این موضوع را با اعضای خانواده در میان گذاشتم، پدرم عینکش را زد و در حالی که با چند مطب دندان پزشکی تماس گرفت، به نیتجه ای جدید رسید و گفت: «پسرم! محل دندونی که درد نمی‌کنه نذار تا آدم شه!».
اما این روزها معضل دندان پزشکی تنها به درد و هزینه‌های رایج خلاصه نمی‌شود، بلکه شما وقتی به برخی از مطب‌های دندان پزشکی می‌روید، باید با خودتان کلاه خود، سپر، جلیقه نجات، جلیقه ضدگلوله و سپر دفاع موشکی ببرید.چند روز گذشته اتفاقی در یکی از مطب‌های دندان پزشکی اصفهان رخ داد که ما روی آن کار نکردیم، چون از صحت و سقم آن مطمئن نبودیم اما حال که با خبر شدیم این اتفاق واقعی است، قصد داریم به آن بپردازیم.ماجرا از این قرار است که یک مادری فرزند شش ساله خود را به مطب دندان پزشکی می‌برد. دخترک که از دندانپزشکی بسیار وحشت داشته، هنگام معاینه بی‌قراری کرده و با دکتر برای کشیدن دندان همکاری نکرده است. دکتر بعد از چند دقیقه از مادر او خواسته که به اتاق انتظار برود تا او با روش خودش وارد عمل شود(مثل بروسلی که معمولا با روش و تکنیک خودش با دشمنان مبارزه می‌کرد).
مادر هم برای تهدید دخترش به کنایه خطاب به دکتر می‌گوید «اگر اذیت کرد دعوایش کنید.»اما گفته شده بعد از رفتن مادر، مرد دندانپزشک، دختر را کتک زده و او از درد کتک، درد دندان را فراموش کرده است که اتفاقا این بسیار روش مناسبی است.بنده شخصا از دندان پزشکی می‌ترسم و از این به بعد با این روش دیگر نخواهم ترسید.ماجرا از این قرار است زمانی که دکتر یک پای خود را این طرف گذاشته و یک پای خود را آن طرف گذاشته و در حال کشیدن دندان بنده است، می‌تواند با لگد بزند مثلا توی ساق پایم و زمانی که از درد مانند کوآلا به خودم می‌پیچم، دندان را بکشد.یا مثلا زمانی که دندان آبسه کرده و باید عصب‌کشی بشود، دکتر یک ضربه با کله توی صورتم بزند تا کلا صورتم بی حس شده و کار را با روش خود انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج