۳۵۹۷۰۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تخلف «پردیس چهارسو» در اکران فیلم خارجی

پردیس سینمایی چهارسو همچنان به اکران فیلم خارجی ادامه می‌دهد؛ این در شرایطی است که سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد هیچ تقاضایی برای اکران خارجی وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: پردیس سینمایی چهارسو همچنان به اکران فیلم خارجی ادامه می‌دهد؛ این در شرایطی است که سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد هیچ تقاضایی برای اکران خارجی وجود ندارد.

تخلف «پردیس چهارسو» در اکران فیلم خارجی

مدتی است پردیس های مختلف اکران فیلم های خارجی را که بدون هیچ توجهی و تنها تحت عنوان سینما تک به نمایش در می آورند. فیلم های خارجی وقتی در سینماها اکران می شود و سالن داران از اکران فیلم ها به صورت کامل منتفع می شوند و هیچ هزینه ای را بابت اکران فیلم ها پرداخت نمی کنند و تمام مبلغ بلیت فروشی متعلق به سینمای نمایش دهنده است.

این روند ادامه داشت تا شورای صنفی نمایش در هفته های گذشته سالن داران را موظف به دریافت مجوز از ارشاد همچنین دریافت مجوز از شورای صنفی نمایش کرد.

در هفته جاری نیز سخنگوی شورای صنفی نمایش از عدم درخواست اکران نمایش فیلم خارجی در سالن های سینمایی خبر داد اما متاسفانه سالن سینما چهارسو همچنان به فعالیت خود در خصوص اکران فیلم خارجی بدون دریافت مجوز اقدام کرده است .

این پردیس سینمایی که تنها چند سالن در اختیار دارد بهترین سانس های خود در ساعت ۲۲ را به اکران فیلم خارجی اختصاص داده است و بدون در نظر گرفتن آئین نامه شورای صنفی نمایش فیلم های «جن گیر»، «احضار»، «از گور بازگشته»، «هشت نفرت انگیز» و «بتمن در برابر سوپر من» را در سانس های خوب سینما اکران می کند.

باید دید اداره کل ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش با این فعالیت پردیس سینمایی چهارسو چگونه برخورد خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج