۳۵۹۸۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بارش باران در مناطق مختلف کشور

شدت بارش در روز چهارشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است كه با احتمال آبگرفتگی معابر و سيلابی شدن مسيل ها همراه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاارن جوان: براساس تحليل آخرين داده ها و نقشه هاي پيش يابی هواشناسی، طي سه روز آينده در سواحل دريای خزر، شمال آذربايجان شرقي، شمال آذربايجان غربی و شمال شرق كشور ابرناكی ، بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد پيش بينی می شود.

شدت بارش در روز چهارشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است كه با احتمال آبگرفتگی معابر و سيلابی شدن مسيل ها همراه خواهد بود.

طی اين مدت در مناطقی از سيستان و بلوچستان، كرمان، هرمزگان و شرق فارس درساعات بعدازظهر و اوايل شب رگبار باران گاهي رعد و برق و وزش باد شديد و آب گرفتگی معابرعمومی و سيلابی شدن مسيل ها و رودخانه پيش بينی می شود.

وقوع رگبار و وزش باد

معصومه احمدی کارشناس هواشناسی در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد همچنان تداوم بارندگی را در سواحل شمالی و شمال شرق کشور شاهد هستیم، انتظار می رود در بخش هایی از شمال آذربایجان غربی و شرقی، بخش هایی از اردبیل، گیلان، مازندران ، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید پدید آید.

وی گفت: در بخش های جنوبی کشور نیز در استان هایی مثل جنوب کرمان، بخش هایی از هرمزگان، سیستان وبلوچستان، نیمه شرقی استان فارس درساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای و شدید پیش بینی می شود که سازمان هواشناسی برای این استان های جنوبی اطلاعیه ای مبنی بر احتمال آب گرفتگی صادر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج