جاباما
۳۵۹۸۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خط مشی دموکرات‌ها درباره توافق هسته ای

دموکرات‌های ایالات متحده در گردهمایی بزرگ این حزب برای معرفی نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری این کشور سند خط مشی سیاسی این حزب را به تصویب رساندند.

خبرگزاری ایسنا: دموکرات‌های ایالات متحده در گردهمایی بزرگ این حزب برای معرفی نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری این کشور سند خط مشی سیاسی این حزب را به تصویب رساندند.

در بخش‌هایی از این سند راهبردی دموکرات‌ها درباره‌ ایران آمده است: ما از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کنیم؛ زیرا همان‌طور که این توافق به شدت اجرا و اعمال می‌شود، توافق هسته‌ای به طور قابل اثباتی همه راه‌های ایران در کسب یک بمب را بدون توسل به جنگ قطع کرد.

در بخش دیگری از این سند آمده است: ما دیدگاه دونالد ترامپ مبنی بر این‌که باید از توافقی که به طور صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را برچید، کنار بکشیم را رد می‌کنیم. ما کماکان به همکاری با این کابینه ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که ایران هرگز یک سلاح هسته‌ای به دست نمی‌اورد و اگر ایران در جهت چنین کاری گام برداشت ما در به کارگیری اقدام نظامی درنگ نخواهیم کرد.

ابراز نگرانی بی‌جای دموکرات‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که ایران هیچگاه از تصمیم برای ساخت سلاح هسته‌ای سخن نگفته است.

در این گزارش هم‌چنین بدون توجه به مواضع ایران و نقش موثری که در ایجاد صلح در منطقه دارد با هدف ایران‌هراسی به نقل از سند مذکور آمده است: دموکرات‌ها همچنین به نقش مخربی که ایران در منطقه ایفا می‌کند توجه خواهند کرد و اگر لازم باشد به شدت تحریم‌های غیر هسته‌ای را اعمال و تقویت خواهند کرد.

هم‌چنین علی‌رغم این‌که کشورمان ۱۷ هزار قربانی ترور دارد و پیشتاز مبارزه با تروریسم است، در این سند از سوی دموکرات‌های عصبانی از مخالفت ایران با رژیم صهیونیستی به حمایت از تروریسم و نادیده گرفت حقوق مردم متهم شده‌ و تهدید به مقابله با توان موشکی و تقویت رژیم اسراییل شده‌ است.

در پایان سند راهبردی دموکرات‌ها درباره‌ ایران آمده است: دموکرات‌ها واقف هستند که مردم ایران به دنبال آینده‌ای روشن‌تر برای کشورشان و تعامل بیشتر با جامعه بین‌المللی هستند. ما از فرصت‌های فرهنگی،دانشگاهی و دیگر تعاملات با مردم ایران استقبال خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج