۳۵۹۹۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار هواشناسی به مسافران

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از استان ها هشدار داد و اعلام کرد مسافران برای جلوگیری از هرگونه آسیب های احتمالی در سه روز آینده به توصیه های ایمنی توجه کنند.

خبرگزاری ایرنا: سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از استان ها هشدار داد و اعلام کرد مسافران برای جلوگیری از هرگونه آسیب های احتمالی در سه روز آینده به توصیه های ایمنی توجه کنند.

امروز سازمان هواشناسی در اطلاعیه شماره ۵۰ خود تاکید کرد: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، در سه روز آینده در استان های سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، کرمان و شرق فارس افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی سبب وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

همچنین امروز برای استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، بعد از ظهر روز پنجشنبه (فردا) برای استان گیلان و روز جمعه این هفته برای استان های گلستان و شمال سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی توصیه کرده است برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی در این مناطق اقدام ها و آمادگی لازم همراه با اطلاع رسانی به موقع برای مسافران انجام شود.

سازمان هواشناسی در سه روز آینده برای سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و برای شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش بینی کرده است.

بر اساس این گزارش، شدت بارش ها روز چهارشنبه در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، روز پنجشنبه در استان گیلان و روز جمعه در استان گلستان و شمال استان سمنان خواهد بود.

در این مدت در مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و شرق فارس نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و دریای عمان روز پنجشنبه و جمعه این هفته مواجی خواهد شد.

بررسی نقشه های هواشناسی حاکی است در سه روز آینده وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک در جنوب استان سمنان و استان های قم و مرکزی دور از انتظار نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج