۳۶۰۰۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گومس: بارسلونا بیشتر به فلسفه من شبیه بود

آندره گومس، خرید جدید بارسلونا اذعان داشت که بارسلونا بیشتر با درک او از فوتبال همخوانی دارد و به همین دلیل وی بارسا را به جای رئال مادرید انتخاب کرده است.

ورزش سه: گومس در اولین مصاحبه بعد از پیوستن به بارسلونا گفت: خیلی خوشحالم که به بارسلونا پیوستم. حضور در اینجا را در رویاهای خودم می‌دیدم و حالا تصوراتم به حیقیت تبدیل شده است.
هافبک سابق والنسیا که در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود در این خصوص گفت: شخصا تصمیم گرفتم تا به جای رئال مادرید به بارسا ملحق شوم. زیرا فکر می‌کنم نوع بازی و فلسقفه فوتبالی این تیم بیشتر با من و شخصیتم سازگار است.
گومس ادامه داد: احساس می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را گرفتم و از پوشیدن پیراهن بارسا به خودم افتخار می‌کنم. هافبک‌های بزرگی در بارسلونا بازی می‌کنند و من باید خودم را با آنها تطبیق بدهم. من هنوز تنها ۲۳ سال دارم و سعی می‌کنم روز به روز در کنار بازیکنان دیگر پیشرفت کنم.
گومس: بارسلونا بیشتر به فلسفه من شبیه بود

آندره گومس افزود: مهم‌ترین نکته برای من، تمایل شخص لوییس انریکه به جذب من بود. در هر پستی او بخواهد بازی می‌کنم و سعی خواهم کرد از بازی کردن در این تیم لذت ببرم. رقابت برای بازی کردن در تیم خیلی مهم نیست. به همه هم‌تیمی‌هایم احترام می‌گذارم و امیدوارم این احترام متقابل و دوطرفه باشد.
گومس: بارسلونا بیشتر به فلسفه من شبیه بود

گومس همچنین در مورد همبازی شدن با مسی و مقایسه او با کریس رونالدو گفت: بسیار خوشحالم که با مسی و اینیستا همبازی شده‌ام. مسی و رونالدو هر دو از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال هستند و هرکدام توانایی‌های منحصر به فردی دارند. برای من خوشحال کننده‌ترین اتفاق، همبازی شدن با لیونل مسی در ترکیب بارسلوناست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج