۳۶۰۰۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تأخیر پنج و نیم ساعته پرواز مشهد ـ تهران

پرواز شماره ۱۰۳۶ماهان در مسیر مشهد ـ تهران که قرار بود ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب انجام شود، طبق اعلام ایرلاین فعلاً با ۵.۵ ساعت تأخیر مقرر است، ساعت ۴بامداد روز بعد انجام شود.

خبرگزاری فارس: یکی از مسافران این پرواز در این‌باره می‌گوید: قرار بود امروز ششم مردادماه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از مشهد با پرواز ماهان به سمت تهران حرکت کنیم، اما زمانی که در حال حرکت به سمت فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بودیم، شرکت هواپیمایی مذکور با ارسال یک پیامک آن‌هم دو ساعت قبل از انجام پرواز اعلام کرد که این پرواز امشب انجام نمی‌شود و طبق وعده قرار است ساعت ۴ بامداد روز آینده انجام شود.

این مسافر هواپیمایی ماهان ادامه داد: این در حالی است که ما امروز از هتل خارج شده و تسویه‌حساب کردیم و امکان بازگشت به هتل نداریم، در حالی‌که شرکت هواپیمایی ماهان نیز هیچ تمهیدی مبنی بر اسکان مسافران، امشب در مشهد در نظر نگرفته است.

وی بابیان اینکه در این پرواز افراد مختلفی همچون کودک و کهن‌سال حضور دارند، اظهار داشت: متأسفانه مسئولان هواپیمایی ماهان هیچ دلیل مشخصی برای این تأخیر در پیامک عنوان نکردند، ضمن آنکه فعلاً هیچ‌گونه پذیرایی و تمهیداتی از سوی ماهان‌ایر برای آسایش مسافران اندیشیده نشده است.

شرکت‌های هواپیمایی طبق آیین‌نامه حقوق مسافر موظفند، در تأخیرات بیش از ۳ ساعت خدمات در نظر گرفته‌شده برای مسافران را اجرا کنند که یکی از آنها اختصاص پرواز جایگزین است.

وجود هواپیمای جایگزین (BACK UP) از سری الزاماتی است که ایرلاین‌ها باید در نظر داشته باشند تا در صورت بروز مشکل نسبت به جایگزینی هواپیما اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج