۳۶۰۱۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوکمون گو رکورد جدید زد!

با وجود اینکه کمتر از یک ماه از ارائه ی پوکمون گو گذشته، اتفاقات جالب و دردسرهای زیادی به همراه داشته است. با عرضه این بازی اتفاقات عجیب و غریب بسیار زیادی رخ داده که افراد را شگفت زده کرده که چطور یک بازی می تواند اینگونه زندگی افراد را مختل کند.

وب سایت برسام: با وجود اینکه کمتر از یک ماه از ارائه ی پوکمون گو گذشته، اتفاقات جالب و دردسرهای زیادی به همراه داشته است. با عرضه این بازی اتفاقات عجیب و غریب بسیار زیادی رخ داده که افراد را شگفت زده کرده که چطور یک بازی می تواند اینگونه زندگی افراد را مختل کند. تام کوری بخاطر این بازی از کار تمام وقت خود استعفا داد. دزدی و زورگیری افراد به واسطه همین بازی و ممنوع اعلام کردن بازی پوکمون گو در کویت همگی اتفاقات عجیبی هستند که این بازی به وجود آورده است.
پوکمون گو رکورد جدید زد!
همین دو روز گذشته بود که ژوزه مورینیو سرمربی تیم منچستر یونایتد بازیکنان خود را از بازی کردن پوکمون گو منع کرد. مورینیو از بازیکنان خواست تا حواسشان را به تمرینات و تاکتیک های خود بدهند و روی بازی با منچسترسیتی تمرکز کنند.
پوکمون گو رکورد جدید زد!

بازی پوکمون گو عرض ۱۹ روز رکورد دانلود بازی موبایلی را شکست و تنها در پلتفرم اندروید ۵۰ میلیون دانلود صورت گرفت. مجموع پلتفرم های ios و اندروید به ۷۵ میلیون دانلود رسیده است، همانطور که در جدول پایین مشاهده می کنید بازی پوکمون گو در صدر لیست قرار دارد، Color Switch و Slither.io به ترتیب در رده های بعدی قرار می گیرند البته در عرض ۷۷ و ۸۱ روز به رکورد ۵۰ میلیون دانلود دست یافتند.

بازی پوکمون گو تنها در ۳۲ منطقه عرضه شده و توانسته این رکورد را بزند. همین امر باعث شد تا ارزش سهام نینتندو به سرعت افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج