۳۶۰۱۳۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش طنزآمیز به بازبینی فیلم‌ها در مجلس

در حالی که جمشید جعفرپور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی به تازگی از ابراز علاقه برخی نمایندگان عضو این کمیسیون برای بازبینی فیلم‌های سینمایی پیش از اکران خبر داده و علت آن را جلوگیری از تنش‌ها در این‌باره دانسته است، سیدجمال ساداتیان در گفت‌وگو با ما در این‌باره واکنشی طنز آمیز نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

وب‌سایت آی سینما: در حالی که جمشید جعفرپور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی به تازگی از ابراز علاقه برخی نمایندگان عضو این کمیسیون برای بازبینی فیلم‌های سینمایی پیش از اکران خبر داده و علت آن را جلوگیری از تنش‌ها در این‌باره دانسته است، سیدجمال ساداتیان در گفت‌وگو با ما در این‌باره واکنشی طنز آمیز نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

واکنش طنزآمیز به بازبینی فیلم‌ها در مجلس

دو روز پیش جمشید جعفرپور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی کشور درباره بازبینی فیلم‌های سینمایی توسط اعضای این کمیسیون گفت: «بحثی در صحن کمیسیون فرهنگی داشتیم و تعدادی از اعضا ابراز علاقه‌مندی کردند تا فیلم‌هایی که از جهات مختلفی ممکن است مطرح باشند، دیده شوند. ما هم تصمیم گرفتیم ابراز علاقه اعضاء را به سازمان سینمایی انتقال دهیم تا سازمان سینمایی و عوامل سازنده اثر بتوانند برخی از فیلم‌ها را قبل از اکران عمومی ببینند.»

به گفته او قرار است، با دیدن فیلم‌ها توسط اعضای کمیسیون فرهنگی از تنش‌هایی که ممکن است قبل از اکران فیلم صورت گیرد، جلوگیری ‌شود.

سید جمال ساداتیان در واکنش طنزی نسبت به گفته‌های نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، به ما گفت: «شنیده‌ام که سازمان میوه و تره‌بار گفته که فیلم‌ها را برای ما هم بفرستید بازبینی کنیم، چون در کار ما هم تاثیر دارد. البته یک پیشنهاد هم از طرف کارکنان بهشت‌زهرا آمده است که گفته‌اند بهتر است ما هم فیلم‌های سینمایی را ببینیم تا بدانیم هنرمندانی که فوت می‌کنند چه کاره بوده‌اند! بالاخره سر و کار همه به بهشت زهرا می‌افتد و آخر کار همه این‌جاست... ما باید بدانیم چه کار کنیم با هنرمندانی که سر و کارشان به ما می‌افتد...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براین رفع بی کاری خوبه !!!

    • عماد

      نمایندگان عریز شما وظایف مهم تری دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج