جاباما
۳۶۰۱۳۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

خط و نشان جديد وكيل بقايی برای یک نماینده

دعوا ميان جعفرزاده ايمن‌آبادي، نماينده رشت با وكيل حميد بقايي وارد فاز جديدي شده است. حالا ديگر سيد علي اصغر حسيني براي جعفرزاده خط و نشان هشت روزه كشيده است.

روزنامه اعتماد: دعوا ميان جعفرزاده ايمن‌آبادي، نماينده رشت با وكيل حميد بقايي وارد فاز جديدي شده است. حالا ديگر سيد علي اصغر حسيني براي جعفرزاده خط و نشان هشت روزه كشيده است.

چندي پيش بود كه جعفر‌زاده از تخلفات گسترده مالي در دولت سابق سخن به ميان آورده و گفته بود ۲۰ هزار ميليارد تومان توسط بقايي در زمان رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد خارج شده است. اگرچه حميد بقايي پس از آزادي‌اش از زندان در انزواي رسانه‌اي به سر مي‌برد اما به نظر مي‌رسد اين روزها يكي از مردان پركار احمدي‌نژاد است، چرا كه در همه برنامه‌ها و سخنراني‌هايش كنار او ديده مي‌شود و به تازگي هم از طرف رييس دولت سابق در دفترش صاحب پستي شده است.

با اين حال ترجيح داد خودش سكوت كند و وكيل جوانش وارد جنگ لفظي با نماينده‌اي شود كه هميشه خبرهايي جنجالي از دادگاه‌ها، احضارها و تخلفات احمدي‌نژاد و حلقه نزديكش در چنته داشته است. وكيل بقايي با لحني تند جعفرزاده را به نشر اكاذيب متهم كرد و گفت عليه او شكايت خواهد كرد، جعفرزاده اما از مدارك و اسنادي سخن گفت و وعده داد همه را تسليم دادگاه خواهد كرد و البته براي بقايي هم به خاطر داشتن وكيلي بي‌ادب اظهار تاسف كرد!

حالا سيد علي اصغر حسيني بار ديگر پاسخ اظهارات جعفرزاده را داده است و به او تا ١٥ مرداد فرصت داده تا اسناد و مداركش را منتشر كند و وعده داده در اين صورت كار وكالت را كنار خواهد گذاشت و اگر مدركي منتشر نشد جعفرزاده از نمايندگي مردم رشت در مجلس استعفا دهد. به گزارش دولت بهار حسني در نامه‌اي كه خطاب به جعفرزاده منتشر كرده است، نوشته: بنده به توصيه بزرگان و به احترام سن و كسوت شما اجازه پاسخگويي به توهين شما را به خود نمي‌دهم اما پيشنهاد مي‌كنم براي جلوگيري از كش‌دار شدن موضوع، در پيشگاه مردم ايران خصوصا اهالي فهيم رشت مردانه شرط كنيم اگر شما تا تاريخ ١٥ مرداد سال جاري اسناد و مدارك ادعاي خود در خصوص اتهام آقاي بقايي داير بر خروج ٢٠ هزار ميليارد تومان از كشور و واريز آن به حساب اشخاص در صرافي‌هاي كشورهاي عربي را منتشر كرديد، بنده شغل وكالت را كنار مي‌گذارم و در مقابل اگر نتوانستيد ادعاي‌تان را ثابت كنيد، شما از نمايندگي مردم شريف رشت در مجلس شوراي اسلامي استعفا دهيد.

طبق قانون هر شكايتي كه از نمايندگان مجلس ثبت شود بايد در هيات نظارت بر نمايندگان مورد رسيدگي قرار بگيرد و پيش از همه هيات رييسه مجلس است كه از اين شكايت با خبر خواهد شد. حال بايد منتظر ماند و ديد آيا تا هشت روز آينده مدارك تخلفات اقتصادي دولت سابق كه جعفرزاده آنها را با واژه هنگفت توصيف كرد توسط وي منتشر خواهد شد تا محمود احمدي‌نژاد و اطرافيانش را كه اين روزها فعاليت‌هاي جديدي را كليد زده‌اند و برخي آنها را انتخاباتي مي‌پندارند با چالش جديد مواجه كند يا اينكه وكيل بقايي از اين نماينده مجلس شكايت خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این .. هم میزنه تا شایداز نوبخت پاداشی بگیره

    • بدون نام

      حرف بی مورد نزده

    • بدون نام

      خدائی پیشنهادخوبی بود،.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج