۳۶۰۱۵۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کارتون های عصر یخ ۳ میلیارد دلاری شدند

«در ورای سفر ستاره ای» که نام نسخه تازه سری فیلم های فضایی و فانتزی و بسیار پر دوام «Star Trek» است، این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در ۳۷ کشور دیگر نیز به نمایش در آمد و ۳۰ میلیون دلار در آنها پولسازی کرد و به این ترتیب این فیلم در شروع پخش اش در مناطقی بجز آمریکا و کانادا ۳۵ درصد بهتر از ورسیون سال ۲۰۰۹ این فیلم ها عمل کرد.

روزنامه بانی فیلم: «در ورای سفر ستاره ای» که نام نسخه تازه سری فیلم های فضایی و فانتزی و بسیار پر دوام «Star Trek» است، این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در ۳۷ کشور دیگر نیز به نمایش در آمد و ۳۰ میلیون دلار در آنها پولسازی کرد و به این ترتیب این فیلم در شروع پخش اش در مناطقی بجز آمریکا و کانادا ۳۵ درصد بهتر از ورسیون سال ۲۰۰۹ این فیلم ها عمل کرد.

کارتون های عصر یخ 3 میلیارد دلاری شدند

در عین حال بررسی ها نشان می دهد که عملکرد این فیلم در قیاس با شروع نمایش فیلم «سفر ستاره ای: به درون تاریکی» که سه سال پیش اکران شد و ورسیون قبل از فیلم جدید به حساب می آید، ۱۴ درصد ضعیف تر بوده است. فیلمی که یک بار دیگر چهره های افسانه ای شده این سری آثار سینمایی و تلویزیونی یعنی کاپیتان کرک، آقای اسپاک و اسکاتی را مقابل دیدگان قرار می دهد، کارش را در بریتانیا با فروش ۱/۶ میلیون دلاری شروع کرد که هر چند رتبه اول را به این فیلم بخشید اما ۱۵ درصد کمتر از ورسیون ۲۰۰۹ (با همان نام معمولی و اصلی «Star Trek») و ۳۷ درصد کمتر از «به درون تاریکی» است.

در آلمان فروشی ۵/۴ میلیون دلاری برای این فیلم به ثبت رسید و در روسیه، مردم ۳/۳ میلیون دلار را به حساب سازندگان آن ریختند. این فیلم ۳ میلیون دلار در استرالیا و یک میلیون دلار هم در تایوان به دست آورد. این در حالی است که اکران فیلم در کشورهای فرانسه و کره جنوبی تازه از ۲۹ مرداد، اسپانیا ۳۰ مرداد، برزیل ۱۰ شهریور و چین و مکزیک ۱۲ شهریور شروع می شود و به این ترتیب می توان (و باید) در انتظار فروش هنگفت تازه ای برای این فیلم و سازندگان آن در هفته ها و به واقع ۲ ماه پیش رو بود.

سودسازترین فرانچیز کارتونی تاریخ

ورسیون جدید فیلم های انیمیشن و پرطرفدار «عصر یخ» که نام کامل کننده آن «مسیر برخورد» است بر خلاف شروع متوسط و فاقد رونق اش در آمریکا و کانادا بازار پر سودی در سایر قاره ها و کشورها داشته، به طوری که پس از سه هفته نمایش در اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، اقیانوسیه و شمال آفریقا ۱۷۸ میلیون دلار به بار آورده است. در بدو اکران، «عصر یخ: مسیر برخورد» فقط در ۷ کشور بر اکران بود و این مربوط به اوایل ماه جولای می شد ولی حالا در فزون تر از ۶۰ کشور در حال نمایش است و ۱۸ کشور دیگر هم در نوبت اکران آن قرار دارند.

یک بازار بالقوه بسیار پرفروش برای این کارتون پر دوام، طبعاً چین است که این فیلم را از ۲ شهریور به نمایش در می آورد و ایتالیا نیز در همین تاریخ دست به کار خواهد شد. حتی بدون آمار کمکی قریب الوقوع این کشورها و بازارها سری فیلم های «عصر یخ» که فیلم فعلی نسخه چهارم آن به حساب می آید، تا این لحظه ۳ میلیارد دلار و حتی قدری بیش از آن در دنیا فروخته اند واین رقم، فرانچیز مذکور را به سود سازترین کارتون تاریخ تبدیل می کند و از این منظر سایر کارتون های چند قسمتی و چند فیلمی نیز به آن نمی رسند که «داستان عروسک» و «شرک» از بازرترین آنها هستند.

کارتون های عصر یخ 3 میلیارد دلاری شدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج