۳۶۰۲۲۳
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کشف دستکش در غذای بیمار یک بیمارستان؟!

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص انتشار تصاویری از پیدا شدن دستکش در غذای یکی از بیماران در بیمارستان در برخی از رسانه ها گفت: در مورد این موضوع با همه رسانه هایی که این تصاویر را منتشر کرده بودند تماس گرفتیم و درخواست کردیم که نام بیمارستان مربوطه را برای رسیدگی به موضوع به ما بدهند که متاسفانه هیچکدام از آنها اطلاعی از این عکس و درست یا ساختگی بودن آن نداشتند.

خبرگزاری ایسنا: دکتر ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص انتشار تصاویری از پیدا شدن دستکش در غذای یکی از بیماران در بیمارستان در برخی از رسانه ها گفت: در مورد این موضوع با همه رسانه هایی که این تصاویر را منتشر کرده بودند تماس گرفتیم و درخواست کردیم که نام بیمارستان مربوطه را برای رسیدگی به موضوع به ما بدهند که متاسفانه هیچکدام از آنها اطلاعی از این عکس و درست یا ساختگی بودن آن نداشتند و حتی مسئول مربوطه در یکی از خبرگزاری‌های معتبر گفت که ممکن است این عکس ساختگی و جعلی باشد و برخی از خبرگزاری‌ها هم این تصویر را از سایت خود برداشتند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از همه کسانی که به رسانه ها دسترسی دارند و اخباری رو منتشر می کنند، درخواست می کنیم که قبل از انتشار مطلب ، صحت و سقم آن را بررسی و سپس آن را منتشر کنند و با دید سیاسی که برخی از رسانه ها دارند به قضایا و مسایل حوزه سلامت نگاه نکنند.

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت تصریح کرد: کارکنان حوزه سلامت به حدود ۸۲۰ میلیون بار مراجعه به سیستم بهداشتی درمانی و بیش از دو میلیون بار مراجعه روزانه سرپایی به مراکز بهداشتی درمانی خصوصی و دولتی ارایه خدمت می کنند و اخبار انتقادی که اخیرا از حوزه سلامت منتشر می شود و کم لطفی های رسانه ای و بعضا برنامه ریزی هایی که می خواهند از طریق آن ما را مشغول و از کار اصلی بازدارند، کوچکترین خدشه ای در خدمت رسانی ما ایجاد نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خواننده

      من اینجا دفاع میکنم از آشپز بیمارستان دکتر سپیر، بهترین خوراک مرغ و خورش بادمجان عمرم را در این بیمرستان خوردم. باقی غذا را هم بردم محل کار و همه همکارانم هم همین عقیده را داشتند.
      من همراه مریض بودم و شبها در بیمارستان میماندم.

      پاسخ ها

      • رسول

        ایشالا هیچوقت دیگه دستپختش رو نخوری.

    • بدون نام

      شانس اوردن لوازم پیشگیری از بارداری تو غذا پیدا نشده
      دستکش که چیزی نیست

    • یک ایرانی

      من مسئول مسئولیت سنگینی دارم وتعهددادم که هرچیزی که برای جان انسانهاخطرداردباآگاهی ازآنهادفاع کنم ولی متاسفانه این کاررانمیکنم ومنافع خودم وبقیه ی طرفدارانموبه مردم ارجحیت میدم واولین قدمم بی خیال بودن به موادغذایی مردم وسلامت آنهاوباآگاهی به اینکه یه کشورزمانی پیشرفت میکنه که مردمش ازنظرسلامتی بالاترین رتبه راداشته باشن آیادرایران اینطوراست

    • بدون نام

      همه اش تقصيره دكتر هاست اگر اونا خوب كارشونو انجام ميدادن دستكش تو غذا بيمارستان نميرفت كه. همه شغل هاي ديگه خوبن فقط دكتر ها بد هستند

      پاسخ ها

      • پزشک عمومی

        آفرین به شما هم وطن

      • بدون نام

        اصلا فهمیدی خودت چی گفتی؟!
        خودتو با من چیکار!

    • موسوی

      اگه راست باشه وای وای وای

    • بدون نام

      چند تا فرضيه داريم كه بتونيم بندازيم اينم گردن پزشكا ١- داشتن مريضو تو آشپزخانه بيمارستان عمل ميكردن جراح پولدوست آخرش دستكششو انداخته تو غذا جاي سطل زباله٢- رييس بيمارستان چون پزشكه و حامي پزشكا اونم پولدوست برا صرفه جويي گفته ما كه هر كاري ميكنيم كسي چيزي نميگه پس برا صرفه جويي با همينا غذا درست ميكنيم. از جامعه پزشكي معذرت ميخوام اينروزا قرار نيست همه خدماتشونو يادمون بره

    • اریاگستر

      اقا واقعیت داره .. غذا سوپ مرغ بوده و دستکش هم کامل نبوده فقط یک قسمت از دستکش تو غذا بوده

    • محمد

      من اطلاع کامل دارم که برای این مریض از منزل غذا میارن دوم هم این بیمارستان در شهر ما بوده واین آقا فقط خواسته عکسش تو رسانه ها پخش بشه هرکس هم خواست مدرک هم براش میفرستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج