۳۶۰۲۶۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طنز؛ استریلیزه بیمارستانی با روش فوت‌کردن!

فریور خراباتی در آرمان امروز نوشت: ماجرای امروز از این قرار است که کودک ۹ ساله بوشهری که برای بیماری لوزه تحت عمل جراحی یکی از پزشکان متخصص حلق و بینی قرار گرفته بود، پس از مدتی با مشکلاتی از جمله بوی بد حلق روبرو می‌شود که پس از مراجعه به پزشک معالج، او می‌گوید که این مساله عادی است. اما بنده نمی‌دانم چرا برخی از مردم اصرار دارند که مسائل عادی را تا این حد بزرگ جلوه داده و شلوغ کاری انجام دهند؟
درست است که پزشکان این روزها به سرعت در حال ورق‌زدن برگ‌های زرین هستند و حتی در این زمینه دکتر احمدی نژاد و دوستان هم رسما و علنا کم آورده‌اند و از برخی پزشکان عزیز خواسته اند که «شلخته درو کنند تا چیزی برای آنها هم باقی بماند» اما واقعا این مسائل آنقدر بزرگ هستند که وقت این بزرگواران گرفته شود؟ از آنجایی که این پزشک اعلام کرده که بوی بد دهان عادی است و خب مترو و اتوبوس نیز همین امر را ثابت می کند، احتمالا دکتر قیافه حق به جانبی گرفته و به مادر آن کودک گفته «آدم به کودک ۹ ساله سیر ترشی می‌ده؟ حالا یه هفته کباب با پیاز نخورید مشکلی به وجود میاد؟ مسواک بزن عزیزم!»
اما پس از چندی یک پزشک بزرگوار و از آن پزشکانی که در دسته خوب‌ها قرار می‌گیرند اعلام کرده که «پانسمان عمل در حلق کودک جا مانده است». در همین رابطه یکی از مسئولان اعلام کرده پزشکان در حین عمل یک باند پانسمان را در گلو قرار می‌دهند تا خون وارد ریه بیمار نشود و پس از پایان عمل جراحی نیز باند را برمی‌دارند اما خب این بار یادشان رفته است و این قصور پزشکی است. خب نکته اصلی همین جاست که این پانسمان را برای مشکلات بعدی جا گذاشته اند. از آنجایی که متاسفانه و زبانم لال برخی از بزرگ‌ترها عبارت‌های زشت و ناپسندی مانند «خفه خون بگیر بچه» را زیاد مورد استفاده قرار می‌دهند، پزشک محترم این پانسمان را در حلق بچه جا گذاشته تا خون وارد حلقش نشود.
در همین رابطه رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی چند نمونه از این تخلفات را افشا کرده که آدم نمی داند با خواندن آنها «بخندد یا پولش را بدهد!» به عنوان مثال وی از تخلف عجیب یک بیمارستان بزرگ در تهران خبر داد و گفت که در این بیمارستان، از نوعی فنر یک بار مصرف پزشکی که از کشاله ران وارد رگ‌های بیمار می شود و به قلب می رسد و «یک‌بار مصرف» است، بارها و بارها برای بیماران مختلف استفاده می شده است. احتمالا مسئولان بیمارستان به کادر پزشکی اعلام کرده اند که «هیچ چیز رو دور نریزید، یه فوت کنید تمیز می‌شه تا دوباره استفاده کنیم.» سپس بعد از چهارصد بار استفاده آن را روی دیوار مهربانی آویزان کرده اند.به هرحال دست شما درد نکند که سه روز است سوژه این ستون را جور کرده اید. دست مریزاد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج