جاباما
۳۶۰۷۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرجی روبرتو: می خواستم بارسا را ترک کنم

سرجی روبرتو، فصل گذشته توانست ارزش های خود را در بارسلونا ثابت کند در حالیکه بسیاری تصور می کردند او یکی از گزینه های خروجی آبی اناری ها خواهد بود.

ورزش سه: روبرتو که یک بازیکن چند پسته است، فصل قبل هم در میانه زمین و هم به عنوان بال راست مورد استفاده قرار گرفت و جواب هم داد؛ بطوریکه لوئیس انریکه حتی با وجود جدایی دنی آلوس، از خرید بازیکن به جای او صرفنظر کرد.

سرجی روبرتو: می خواستم بارسا را ترک کنم

روبرتو در مورد اهدافش برای فصل جدید گفت:" فرقی نمی کند در بارسا هافبک وسط باشم یا بال راست، چون همیشه در حال حمله کردن هستیم. ترافیک در خط میانی بالاست و هنوز با انریکه صحبت نکرده ام؛ هرچند از تمرینات می توان حدس زد او چه برنامه هایی برای من دارد.
الگوی من دنی آلوس است و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. خیلی خوب تمرین کرده ایم و مشتاقم هرچه زودتر یک بازی انجام دهیم و فرقی نمی کند دوستانه باشد یا خیر.
سال گذشته قصد داشتم از بارسا جدا شوم اما چون باشگاه نمی توانست بازیکن جدید جذب کند، ترجیح دادم بمانم و شانسم را امتحان کنم. خوشحالم که حالا بیشتر برای بارسا بازی می کنم و از حضورم در این تیم بیشتر از قبل لذت می برم. امیدوارم امسال بیشتر از همیشه در ترکیب ثابت قرار بگیرم. ببینیم چه پیش می آید."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج