۳۶۰۸۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روسیه: «فتح الشام» باید نابود شود

وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تغییر نام گروه تروریستی جبهه النصره به فتح الشام اعلام کرد: تغییر اسم ماهیت تروریستی را دگرگون نمی کند و مبارزه با جبهه فتح الشام هم تا نابودی کامل این گروه ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا: وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تغییر نام گروه تروریستی جبهه النصره به فتح الشام اعلام کرد: تغییر اسم ماهیت تروریستی را دگرگون نمی کند و مبارزه با جبهه فتح الشام هم تا نابودی کامل این گروه ادامه خواهد یافت.
وزارت امور خارجه روسیه امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هیچ نیازی به اثبات نیست که تلاش تروریست ها برای تغییر وجهه و نام خود محکوم به شکست است.
در این بیانیه آمده است: جبهه النصره هر نامی که انتخاب کند، گروهی تروریستی است و هیچ هدفی جز ایجاد استیلا از راه های خشونت آمیز و وحشیانه ندارد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرده است: مبارزه پیگیر و بی امان علیه این تروریست های سنگدل با حمایت جامعه جهانی تا نابودی و محو کامل آنها ادامه خواهد داشت.

ابو محمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد: این گروه از القاعده جدا و نام خود را به جبهه فتح الشام تغییر داده است.

این اقدام جبهه تروریستی النصره پس از آن عملی شد که ایمن الظواهری سرکرده القاعده با انتشار فایل صوتی گفت: جبهه النصره اگر لازم است می تواند از القاعده اعلام استقلال کند.

گروه گروه کشورهای غربی-عربی ضد سوری پنج سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری از سراسر جهان حتی آمریکا و اروپا، عامل سازماندهی گروه های تروریستی مختلف از جمله داعش، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام برای جنگ در سوریه شدند و این کشور و عراق را گرفتار نبردهای داخلی کردند که تاکنون ده ها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج