۳۶۱۰۵۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

آتش سوزی همزمان در ۳ منطقه کرمانشاه

سه منطقه حفاظت شده کرمانشاه طعمه حریق شد.

خبرگزاری میزان: سه منطقه حفاظت شده کرمانشاه طعمه حریق شد.
غلام ‌حسین کاظمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: منطقه چالابه، ارتفاعات کوه نجی‌وران و بخشی از روستای لعل‌آباد دچار حریق شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، دلیل اصلی آتش‌سوزی در این مناطق را عامل انسانی عنوان کرد و گفت: اغلب کوه ‌نوردان جانب احتیاط در مراقبت از محیط زیست و صدمه نزدن به منابع طبیعی را مد نظر دارند، اما این آتش‌سوزی‌های گسترده عمدی و از سر آگاهی است که با آن برخورد قانونی خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: از بالگردهای آب‌پاش هوانیروز، همچنین از نیروهای یگان حفاظت بیستون، منابع طبیعی، کوه‌نوردهای آشنا به مسیر، هلال‌احمر، نیروهای مردمی و بسیج و... برای خاموش آتش در منطقه کمک گرفته ایم.

وی وزش باد و صعب‌العبور بودن این مناطق کوهستانی را مانع جدی اطفای سریع حریق عنوان کرد و گفت: مرتعی بودن پوشش منطقه، ارتفاعات سخت‌گذر، امکانات محدود و استاندارد در اطفای حریق، خشکی و گرمای هوا و... از جمله موانع اصلی در جلوگیری از گسترش حریق است که با این وجود همه نیروهای امدادی برای نجات منطقه حفاظت شده تلاش لازم را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      با سلام :ای عزیزان و ای مسولان محترم و روسای ذیربط به سرمایه های ملی و میهنی، چند مرتبه‌ای می‌شود که بدعت آتش سوزی و آتش اندازی چه عمداً و سهواً دردی را از قسمت یا مکان هایی که طعمه حریق میشوند دوا نمی نماید، اما چنانچه این آتش سوزی عمدی باشد که راه مشخص و تکلیف نیز معلوم، در صورتی که آتشها بر اساس سهل انگاری و خطای انسانی باشد، با این همه اطلاع رسانی و تبلیغات واقعاً دردناک و جگرسوز است در این جهان متلاطم که برخی از همسایگان ما جایی فقط برای آسایشی هرچند کوتاه ندارند، ناشکری و ناسپاسی است که اموال و دارایی کشور را به آتش بسپاریم و نظاره گر دود آن باشیم، چنانچه این دود به چشم خودمان و اخص نسلهای آینده می رود، که نام آنرا نمیتوان چه نهاد، فقط دلم میسوزد از اینکه سرزمینمان بدون جنگ و خونریزی و بدون هیچ گونه دلیلی به دود تبدیل می‌شود، خداوند قادر ودانا این سرزمین عشق و دوستی را از جمیع بلیات چه دوست ودشمن محفوظ و مصون نگاه بدارد، آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج