۳۶۱۵۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هاوکینگ: با بسیار ثروتمند شدن افراد مخالفم

هاوکینگ بر این باور است که پول باید ابزاری برای رسیدن به اهداف بشر دوستانه باشد.

خبرگزاری مهر - علیرضا کمندی: هاوکینگ بر این باور است که پول باید ابزاری برای رسیدن به اهداف بشر دوستانه باشد. استفن هاوکینگ، فیزیکدان برجسته انگلیسی در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه گاردین گفت: مخالف بسیار ثروتمند شدن افراد هستم.
هاوکینگ: با بسیار ثروتمند شدن افراد مخالفم

وی به هدف واقعی زندگی و نقش پول در آن اشاره کرد و گفت: پول باید به عنوان یک ابزار تسهیل دهنده در زندگی ما باشد به عبارت دیگر، وسیله ای برای انجام هدف به منظور رسیدن به ایده ها، سلامتی و امنیت نه اینکه صرفا یک هدف باشد.

هاوگینگ در ادامه گفت: مردم در حال پرسیدن این سوال هستند که ارزش ثروت محض چیست؟ آیا علم یا تجربه از پول مهم تر هستند؟ آیا دارایی ها می توانند در مسیر دستاوردها قرار بگیرند؟ آیا می توانیم به طور واقعی مالک چیزی باشیم یا اینکه فقط به طور موقت مسئول چیزی هستیم؟ باید این را بدانیم که ثروت خود را به بهشت یا جهنم نمی توانیم انتقال دهیم.

وی بر این باور است که دنیا به سمت ایده او در حال حرکت است. هاوگینگ معتقد است، نسل جدید در حال بازتعریف چیزهایی است که به عنوان یک وسیله ارزشمند محسوب می شوند.

فیزیکدان برجسته انگلیسی گفت، تغییرات اقلیمی، تولید غذا، از بین رفتن گونه های مختلف هستی، بیماری های همه گیر و اسیدی شدن آب اقیانوس ها به عنوان تهدیدات دنیا امروز به حساب می آیند.

هاوگینگ تصریح کرد: برای مقابله با این چالش ها باید، تصور خود را از ثروت تغییر دهیم و شبیه به کودکان چگونه سهیم کردن دیگران را یاد بگیریم.

برای رسیدن به این آرمان، هاوکینگ معتقد است که یکسری اقدامات سیاسی باید در سراسر جهان انجام گیرد و ایده منزوی کردن باید جای خود را به کمک ایثارگرانه بدهد. هاوکینگ در پایان گفت، منزوی کردن کشورها منجر به نابودی بشریت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج