۳۶۱۹۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرا ایکس‌باکس وان اسلیم ۴K پخش نمی‌کند؟

دقت کرده‌اید که بیشتر بازی‌های جدید، کم و بیش در حالی که مراحل ساخت‌شان تمام نشده عرضه می‌شوند؟ طوری که برای اینکه باگ‌ها و مشکلات بازی برطرف شوند، همان بار اولی که بازی را در کنسول‌تان گذاشته‌اید، باید یک بروزرسان دانلود کنید.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: دقت کرده‌اید که بیشتر بازی‌های جدید، کم و بیش در حالی که مراحل ساخت‌شان تمام نشده عرضه می‌شوند؟ طوری که برای اینکه باگ‌ها و مشکلات بازی برطرف شوند، همان بار اولی که بازی را در کنسول‌تان گذاشته‌اید، باید یک بروزرسان دانلود کنید. ظاهرا این روند قرار است در کنسول‌ها هم وجود داشته باشد. مدل جدید ایکس‌باکس وان،‌ پس از اینکه از جعبه در می‌آید، قبل از هر چیز باید آپدیت شود.

چرا ایکس‌باکس وان اسلیم 4K پخش نمی‌کند؟

مایکروسافت مدل جدید کنسول نسل هشتمی‌اش را Xbox One S نامیده است. این کنسول، تا چند روز آینده عرضه می‌شود و قابلیت‌های جدیدی مثل پشتیبانی از بلو-ری‌های ۴K و امکان اجرای بازی‌ها در حالت HDR دارد. با این حال، این کنسول همان ابتدای کار از ویدیوی ۴K هنوز پشتیبانی نمی‌کند و بازی‌کننده‌ها باید نرم‌افزار کنسول را بروزرسانی کنند.

یکی از خریداران Xbox One S کنسول‌اش را زودتر از دیگران دریافت کرده. او در اولین حرکت، سعی کرده تا ویدیویی ۴K را توسط کنسول پخش کند، اما نتیجه‌ای نگرفته است. حتی کنسول پس از اتصال به اینترنت، یک بروزرسان ۴٫۵ گیگابایتی را دانلود کرده، اما باز هم فقط توانایی پخش تصویر به صورت ۴K را نداشته است.

چرا ایکس‌باکس وان اسلیم 4K پخش نمی‌کند؟

احتمالا برای پشتیبانی از دیسک‌های بلو-ری ۴K و پخش تصاویر با این وضوح، ایکس‌باکس وان اسلیم باید در روز اول عرضه‌اش، بروزرسانی شود. البته همین حالا هم اگر بخواهید روی کنسول مایکروسافت ویدیو پخش کنید، قبل از هر چیز باید اپ مدیا پلیر این کنسول را دانلود کنید. مدل اسلیم کنسول ایکس‌باکس وان قرار است در ابتدا فقط با ظرفیت دو ترابایت عرضه شود و ۳۹۹ دلار قیمت داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج