۳۶۲۰۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سازندگان «جنگ و صلح» به دنبال «بینوایان»

پس از اقتباس موفق بی‌بی‌سی از رمان مشهور جنگ و صلح تولستوی در قالب مینی‌سریالی‌ شش قسمتی با هنرمندی پل دینو، جیمز نورتون و لیلی جیمز حالا این بار تیم سازنده‌ی این سریال بریتانیایی به سراغ رمان کلاسیک مهم دیگری برفته است.

مجله دنیای تصویر: پس از اقتباس موفق بی‌بی‌سی از رمان مشهور جنگ و صلح تولستوی در قالب مینی‌سریالی‌ شش قسمتی با هنرمندی پل دینو، جیمز نورتون و لیلی جیمز حالا این بار تیم سازنده‌ی این سریال بریتانیایی به سراغ رمان کلاسیک مهم دیگری برفته است.

سازندگان «جنگ و صلح» به دنبال «بینوایان»

قرار است در یک همکاری مشترک میان بی‌بی‌سی و کمپانی واینستاین یک مینی سریال شش قسمتی دیگر تولید شود. اندرو دیویس که نسخه اقتباسی مینی‌سریال «جنگ‌و‌ صلح»را نگاشته بود حالا شاهکار حماسی، تاریک و هستی‌شناسانه‌ی ویکتور هوگو را به دست‌گرفته است. او قرار است در مکاشفه‌ای تاریخی در خلال سده نوزدهم میلادی از دل داستان‌های اخلاقی برآمده از خون و نبرد و مقاومت امپراطوری روسیه در برابر ارتش فرانسه و ناپلئون، انقلاب فرانسه و داستان‌های سیاه جامعه در حال فروپاشی آن سال‌ها سفر کند و به جای تمرکز روی حال و هوای موزیکال و احساساتی آخرین نسخه‌ی اقتباسی سینمایی از این رمان که در سال ۲۰۱۲ توسط تام هوپر ساخته شد و یک اسکار را برای نقش آفرینی بازیگر زن مکمل برای آن هاتاوی به ارمغان آورد‌، بخش‌های داستانی منبع ادبی را گسترش دهد و به محصول تلویزیونی سرگرمی بیشتری تزریق کند.

«بینوایان» تام هوپر اگر چه به خاطر نمایش احساسات گرایانه و تلفیق خیره ک‌ننده موسیقیایی‌اش بسیار تحسین شد اما خیلی از منتقدان و طرفداران رمان رویکرد روایی نامنسجم فیلمنامه در پرداخت و نمایش داستان شخصیت‌های مختلف در خلال انقلاب فرانسه را به حساب نقطه ضعف اثر گذاشتند.

اگرچه هنوز جزئیات بیشتری از نام کارگردان و بازیگران و خطوط داستانی یا تاریخ ساخت و پخش این سریال در دست نیست اما می‌توان حدس زد هر قدم به ساخت این محصول تلویزیونی نزدیک‌تر شویم طرفداران حساسیت، کنجکاوی و سخت‌گیری بیشتری نسبت به اخبار مربوط به آن نشان خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج