۳۶۲۰۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راه اندازی ۳ فروند آمبولانس هوايی

رضا جعفرزاده مشاور رسانه اي رئيس و مديرروابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با اعلام اين خبر گفت: آمبولانس هاي هوايي با سه فروند هواپيما و ظرفيت حمل ۱۰۲ بيمار به همت شركت هواپيمايي پويا راه اندازي شده است.

تابناک: رضا جعفرزاده مشاور رسانه اي رئيس و مديرروابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با اعلام اين خبر گفت: آمبولانس هاي هوايي با سه فروند هواپيما و ظرفيت حمل ۱۰۲ بيمار به همت شركت هواپيمايي پويا راه اندازي شده است.

جعفرزاده با بيان اينكه اين آمبولانس ها با سه فروند هواپيما از جمله چون ايلوشين، آنتونف و چلنجر هر كدام به ترتيب با ظرفيت ۸۰، ۲۰ و ۲ تخت، قابل بهره برداري است گفت: از خصوصيات اين آمبولانس پذيرش بيماران با تخت همراه و امكان نصب سيستم اكسيژن مخصوص و دستگاه احيا بيمار و همراهي تيم پزشكي هوايي و پرستاران هوايي متخصص با رعايت دستورالعمل هاي عملياتي مخصوص حمل بيمار خواهد بود.

وي با بيان اينكه با اين هواپيماها مي توان بسياري از مناطق محروم كشور را تحت پوشش قرار داد گفت: توان عملياتي اين هواپيما در شرايط بحران از قبيل سيل، زلزله و تصادفات و آتش سوزي ها، ويژه وتعيين كننده است.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، در ادامه با بيان اينكه سوار شدن بيماران با تخت از ديگر ويژگي هاي اين آمبولانس هاي هوايي است گفت: شركت هاي هواپيمايي پويا قراردادي را براي حمل بيمار با وزارت بهداشت مبني بر بهره برداري از اين هواپيماها منعقد كرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج