۳۶۲۰۴۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نخستین پورشه برقی جهان در حال تست

مبارز پاک و خشن پورشه در حال تست دیده شده است، بر اساس اطلاعات و عکس های جاسوسی که به دست مجله اتوکار انگلستان رسیده است، اولین خودروی تمام برقی پورشه که برای رقابت مستقیم با تسلا مدل S در دست ساخت است ظاهری نزدیک به یک پورشه پانامرا، اما با ابعاد به نسبت کوچک تر از آن دارد.

وب سایت دیجیاتو - پویا بهرامی: مبارز پاک و خشن پورشه در حال تست دیده شده است، بر اساس اطلاعات و عکس های جاسوسی که به دست مجله اتوکار انگلستان رسیده است، اولین خودروی تمام برقی پورشه که برای رقابت مستقیم با تسلا مدل S در دست ساخت است ظاهری نزدیک به یک پورشه پانامرا، اما با ابعاد به نسبت کوچک تر از آن دارد.

اگر به عکس ها دقت کنید، حضور چهاراگزوز خروجی در عقب خودرو قطعا نشانه گر یک موتور احتراق داخلی است، اما اخبار رسیده قویا این مورد را تایید می کنند که این مدل هیچ گونه نسخه بنزنی نخواهد داشت و احتمالا حضور این اگزوز ها هم تنها برای گمراه سازی است.

نخستین پورشه برقی جهان در حال تست

پروژه خودروی برقی پورشه که با معرفی یک کانسپت تحت میشن E آغاز شد، برای رقابت مستقیم با تسلا و دیگر خودروهای تمام برقی در دست ساخت در نظر گرفته شده است.

نخستین پورشه برقی جهان در حال تست

از مشخصات احتمالی این خودرو می توان به باتری های لیتیوم یونی اشاره کرد که میزان برد آن ها به بیش از ۳۳۰ مایل (۵۳۰ کیلومتر) خواهد رسید. دو موتور الکتریکی استفاده شده در این خودرو چهاردرب، صفرتا صد برابر با ۳.۵ ثانیه را برای این خودرو به ارمغان خواهند آورد.

نخستین پورشه برقی جهان در حال تست

البته این احتمال هم وجود دارد که پورشه تنها بخش فنی خودروی الکتریکی خود را بر روی شاسی پورشه پانامرا سوار کرده است و طراحی ظاهری خودرو می تواند متفاوت با مدل پانامرا باشد.

نخستین پورشه برقی جهان در حال تست

مرسدس بنز در نمایشگاه پاریس امسال که در مهر ماه برگزار می شود، معرفی یک خودرو کاملا جدید برقی با پیمایش احتمالی ۵۰۰ کیلومتر با هر بار شارژ را برنامه ریزی کرده است و ب ام و هم به توسعه مدل های جدید سری i می اندیشد.

نخستین پورشه برقی جهان در حال تست

با این حساب باید منتظر قدرت نمایی همه جانبه خودروسازان آلمانی در بازار خودروهای برقی بود، رقابت شدید با تسلا و فراگیر شدن تدریجی تکنولوژی خودروهای برقی و هیبریدی می تواند از عواقب رویکرد جدید آلمانی ها به بازار خودرو باشد.

نسل جدیدی از خودروهای قدرتمند و پاک در راهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن غفور

      اين يعني سر آغاز پايان نفت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج