۳۶۲۰۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هنوز برای دریافت رایگان ویندوز ۱۰ وقت هست

حدودا یک هفته پیش در خبرها خواندید که امکان دریافت رایگان آپگرید ویندوز ۱۰ در تاریخ هشتم مردادماه به اتمام می رسد. این یعنی، اگر تا به الان سیستم خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاء نداده اید، دیگر شانس این کار را ندارید.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: حدودا یک هفته پیش در خبرها خواندید که امکان دریافت رایگان آپگرید ویندوز ۱۰ در تاریخ هشتم مردادماه به اتمام می رسد. این یعنی، اگر تا به الان سیستم خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاء نداده اید، دیگر شانس این کار را ندارید.
هنوز برای دریافت رایگان ویندوز 10 وقت هست

اما باید در نظر داشته باشید که این قانون صرفا در مورد کاربران معمولی اعمال می گردد و آن دسته از افرادی که همچنان نیازهای دسترسی و کمکی دارند، قادر خواهند بود که به صورت رایگان این آپگرید را دریافت نمایند.

در مطلبی که اخیرا روی وبسایت مایکروسافت قرار گرفته، اینطور آمده: با اتمام دوره دریافت آپدیت رایگان ویندوز 10 از امروز، لازم است یادآور شویم این محدودیت روی آن دسته از کاربرانی که از تکنولوژی های کمکی استفاده میکنند اعمال نخواهد شد. این را هم اضافه نماییم که مایکروسافت یک وبسایت ویژه را نیز برای آن دسته از کاربرانش ایجاد کرده که دوست دارند بیشتر در مورد این به روز رسانی بدانند.

در مورد اینکه مهلت اضافی اعلام شده چه زمانی به اتمام می رسد هم باید بگوییم که شرکت ساکن ردموند هنوز حرفی در این باره به میان نیاورده. در هر حال، اگر نیازهای کمکی دارید، بهتر است برای این منظور عجله کنید چراکه هر لحظه احتمال دارد این بازه به اتمام برسد.

در مورد باقی کاربران علاقمند به دریافت ویندوز 10 هم باید بگوییم ظاهرا روش هایی برای دور زدن محدودیت های تعیین شده از سوی مایکروسافت وجود دارد. برای نمونه ویدئویی روی یوتوب قرار داده شده که نشان می دهد اگر ساعت سیستم خود را به تاریخ 28 جولای برگردانید، آنگاه می توانید پنجره دریافت آپگرید را مشاهده نمایید. البته مشخص نیست که آیا این استراتژی در مورد همه اثربخش خواهد بود یا خیر و آیا مایکروسافت راهی برای حذف این آسیب پذیری پیدا کرده یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج