جاباما
۳۶۲۲۰۰
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

خودروهای ایرانی بیشتر خراب می شوند یا چینی؟

نایب رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروهای سبک و سنگین گفت: مراجعه خودروهای چینی برای تعویض قطعات در سال جاری به شدت افزایش پیدا کرده!

وب سایت خودروبانک: نایب رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروهای سبک و سنگین گفت: هر ساله با شروع فصل تابستان میزان سفرهای زمینی مردم به نقاط مختلف کشور افزایش پیدا می‌کند و به تبع میزان مصرف لوازم یدکی نیز اعم از روغن، فیلتر و قطعات سنگین نیز بالا می رود.
خودروهای ایرانی بیشتر خراب می شوند یا چینی؟
کاظمی ادامه داد: اما اکنون با گذشت یک ماه از فصل تابستان هیچ تحرکی در این صنف دیده نشده و وضعیت مانند سابق است و طولانی شدن این رکود در چند سال اخیر سبب شده به اعضای این صنف آسیب جدی وارد شود.
وی تصریح کرد: صنف تعمیرکاران خودرو وابسته به تمام مجموعه های اقتصادی است و به طور مستقیم با صنعت ارتباط دارد. به طور مثال ماشین آلات معدنی و کشاورزی اگر فعال باشند به سرویس و قطعات یدکی نیاز دارند. یا کارخانه ها اگر مشغول باشند میزان تردد و رفت و آمد خودرو‌ها بیشتر می شود. در حالی که در چند سال اخیر چنین چیزی مشاهده نشده است.

کاظمی با اشاره به رونق بازار خرید و فروش خودرو اظهار داشت: در چند ماه اخیر شاهد رونق دوباره بازار خودرو بوده‌ایم که با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی انتظار داریم این رونق ادامه دار باشد اما موضوع این است که این رونق بیشتر در خصوص خودرو های صفر کیلومتر بوده و بالطبع این خودرو ها تا دو -سه سال احتیاجی به تعویض قطعات ندارند.

وی در خصوص خودروهایی که اکنون مراجعه بیشتری به تعمیرگاه ها دارند گفت: خودروهای تولید داخل دارای عمر مشخصی هستند و بعد از آن برای تعویض قطعات مراجعه می کنند اما مراجعه خودروهای چینی در سال جاری به شدت افزایش پیدا کرده که با توجه به خارجی بودن آنها و بالطبع شرایط بهتری که تولید کننده های چینی نسبت به خودرو سازان ایرانی دارند انتظار نداشتیم به زودی این خودرو ها نیاز به قطعات یدکی داشته باشند به طوریکه اکنون خودروی MVM در صدر این دسته از خودرو ها قرار دارد.

کاظمی تصریح کرد: با این وجود می‌توانم بگویم کیفیت خودرو های ایرانی و قطعات یدکی آنها بسیار بهتر از خودروهای چینی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دو مثل هم هستن خیالتان راحت باشه .

    • بدون نام

      ایرانی.

    • بدون نام

      خدایی شما خودتونو مسخره کردین هر خبراتون در مورد خودروست بابا ول کنین یه وقتایی مردم فکر میکنن اهالی رسانه و خبر هم در این داستان مافیای خودرو سازان ایران دست دارن ....... جوونای مردمو این اهن پاره ها نابود کردن

    • خخخخخخ

      چی رو با چی مقایسه می کنند حداقل شما که این همه ادعا دارین خودتون با شرکت درپیت مثل بنز مقایسه کنید

    • بدون نام

      خب فرقی بین ایرانی و چینی نیست چون جفت این خودروها با قطعات چینی ساخته میشند

    • بدون نام

      اصلا مگه ما ایران و چین داریم اصلا این حرفارو باهم نداریم

    • بدون نام

      حقه باز ها

    • بدون نام

      آقای کاظمی بخدا قسم ماشین چینی از هر لحاظ از ایرانی بهتره . شما چرا داری به مردم خیانت میکنی و آمار غلط میدی . من خودم ام وی ام ۳۱۵ دارم ۳ سال ۷۵۰۰۰ کار کرده اوخ هم نگفته پژو یا سمند بود الان کلی خرج پیدا میکرد . تا کی میخواهین دروغ بگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج