۳۶۲۲۵۴
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

خودروی اپل در سال ۲۰۲۰

شاید در دنیای خودروسازی هیچ چیز مانند پروژه «تیتان» شرکت اپل مخفی نمانده باشد، تا جایی که مدیر شرکت اپل، آن را یک راز بزرگ عنوان می‌کند.

عصرایران: شاید در دنیای خودروسازی هیچ چیز مانند پروژه "تیتان" شرکت اپل مخفی نمانده باشد، تا جایی که مدیر شرکت اپل، آن را یک راز بزرگ عنوان می‌کند.

خودروی اپل در سال 2020

به نقل از "بلومبرگ"، تا کنون رسانه‌ها و خبرنگاران زیادی تلاش کرده‌اند تا رازهای این پروژه بزرگ را کشف کنند و در مخفی آزمایشگاه‌های "اپل" در جهان را بیابند.

براساس گزارش‌ها بن منسفلید رهبر این پروژه تمرکز زیادی را برای تغییر این خودرو به کار برده و در سکوت خبری قصد دارد راهبردهای شرکتش را برای همکاری با شرکت‌های دیگر تغییر دهد.

خودروی اپل در سال 2020

پیش از این شرکت اپل قصد داشت در کنار یک خودروساز پروژه تیتان را پیش ببرد، اما اینک بحث‌ها بر سر این است که اپل ممکن است به جای همکاری با خودروسازان، مستقیم و بدون واسطه وارد این صنعت شود.

اگر چنین شایعه‌ای حقیقت داشته باشد، باید گفت در آینده تعداد خودروهایی که به سامانه "کارپلی" مجهز می‌شوند در خوش‌بینانه‌ترین حالت کاهش یافته یا منحصرا به خودروهای "اپل" اختصاص می‌یابند.

از زمانی که بحث بر سر پروژه "تیتان" شکل گرفته، جزئیات بسیار کم و ناقصی از آن منتشر شده است. اپل تلاش‌های خود را در زمینه تولید یک خودروی الکتریکی افزایش داده است این شرکت گزارش داده که حدود ۶۰۰ کارمند در حال کار روی پروژه تیتان هستند.

این در حالی است که تعداد کارمندان متمرکز روی این پروژه در حال افزایش است. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت یک آزمایشگاه سری را در شهر برلین آلمان توسعه داده است. اپل همچنین به دنبال ساخت یک خودرو الکتریکی به نام "اپل کار" یا "آی کار" در شهر وین اتریش نیز هست

خودروی اپل در سال 2020

گزارش‌های زیادی درباره نمونه اولیه خودرویی که اپل روی آن کار می‌کند، نشان می‌دهند که این خودرو شبیه به یک مینی‌ون است که احتمالا تغییرات زیادی می‌کند. با این حال هنوز هم نمی‌توان مطمئن بود که خودرو اپل چه شکلی خواهد بود. اما احتمالا این خودرو بسیار هوشمند طراحی خواهد شد.

خودروی اپل در سال 2020

مدیر عامل اپل در این خصوص گفته بود: وقتی به این خودرو نگاه می‌کنم، آنچه می‌بینم این است که در آینده نرم‌افزار به بخشی بسیار مهمی از آن تبدیل خواهد شد. این اتفاق برای بسیاری از خودروها خواهد افتاد.

در آخرین اخبار مقامات شرکت اپل اعلام کرده‌اند که تمامی جزئیات این خودرو که بخشی از آینده محسوب می‌شود، توسط شرکت اپل ساخته شده و تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی می‌شوند و به بازار می‌آیند. شرکت‌های سامسونگ، تسلا، فورد و جنرال موتورز رقیبان اصلی این پروژه به شمار می‌آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      مااااااادر جااااان!!!!

    • فردوسیان محسن

      به کوری چشم امریکا ،ماهم وانت اپل درست میکنیم خخخخخخ

    • پیام

      چراغ عقبش کپی شده از پژو 405 هست
      :))))))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج