جاباما
۳۶۲۵۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ دستور طبخ کوکوسبزی!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:
اخبار امروز را بخوانید و آن وقت بگویید چرا هم اکنون هفتاد میلیون طنزپرداز در کشور داریم؛ اولین خبر این است که «روز گذشته آخرین مطلب سایت بیمارستان میلاد توسط هکری بارگذاری شد؛ او در کنار گوشزد کردن امنیت پایین این سایت از بیمارستان تقاضای دکتر پوست کرده است».
اگر به همین فرمان جلو برویم و دوستان همچنان فکر کنند که امنیت سایت به جای نرم افزار نیازمند نگهبان است، پس فردا در سایت وزارت نفت شاهد این هستیم که یک نفر نوشته«با سلام، کسی میدونه چطوری می‌شه کوکوسبزی درست کرد؟»
یا به عنوان مثال در سایت میراث فرهنگی یک نفر مطلبی بارگذاری کرده و می نویسد «جمال! من که می دونم اینجایی، اون پول دستی که از من سه ماه پیش قرض گرفتی رو پس بده مردحسابی». همچنین شما در سایت وزارت نیرو می توانید به سوالات جوانان در مورد مشکلات«زناشویی و ازدواج» پاسخ دهید.
همین طور پیش برویم احتمالا فردا شب یک نفر در حالی که دو عدد قالیچه زیر بغلش گذاشته و کلاه مشکی به سر دارد از بالای دیوار خطاب به پدرم می گوید «داداش وجدانا امنیت خونه‌ات خیلی پایینه!» این درحالی است که ما به جای حساسیت روی موضوعاتی اینچنینی، اقدام به واردات انبه فریزشده می کنیم.
یعنی دولت انبه فریزشده وارد می کند، یک نفر در سایت بیمارستان سراغ دکتر پوست را می‌گیرد، یک نفر که تا دیروز در مورد اهداف کارتون«یوگی و دوستان»، «تام و جری» و «شهر موش‌ها» صحبت می کرد، ناگهان در مورد یک موضوعی که به او ربطی ندارد صحبت می کند.آقای احمدی نژاد هر روز سخنرانی می‌کند(می دانم این یکی هیچ ربطی نداشت، به هرحال روی این قضیه تاکید داریم، برای آینده لازم تان می شود).
باشگاه ملوان در بیانیه عجیب در مورد انحلال تیم بانوان خود می نویسد: «بزرگ‌ترین دلیل این تصمیم را باید در مواردی جست و جو کرد که نمی‌توان در یک جامعه اسلامی آنها را مطرح نمود» در نتیجه آدم نمی داند باید این موارد را جست و جو کند یا نکند و در عین حال دوستان یک طوری آن را بیان کردند که در عین«بیان نکردن» همه متوجه این موضوع بشوند اما نتوانند بابت این اتهام اعتراض کنند.همین روز گذشته محله قلعه سیمون در اسلامشهر تهران«تخریب و ساخته شد.» این در حالی است که معمولا شهرها ابتدا ساخته می شوند و بعد تخریب می‌شوند، اما این بار ابتدا تخریب کردیم و بعد ساختیم.
هفته گذشته یک اثر باستانی در تهران ابتدا تخریب می شود، بعد بازرسان میراث فرهنگی به آنجا می روند و فردی که مشغول تخریب است در را باز می کند و می گوید: «داریم آشپزخونه رو اوپن می کنیم.» بازرسان می روند و فردا در خبرگزاری‌ها می بینند که این اثر باستانی با خاک یکسان شده است، در ضمن برای طبخ کوکوسبزی نیاز به ۲۵۰ گرم سبزی کوکویی، سه عدد تخم مرغ، روغن، نمک و فلفل به مقدار لازم دارید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج