۳۶۲۷۷۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آیا فروشنده به اسکار می رسد؟

با نزدیک شدن به پایان مهلت زمان اکران عمومی فیلم‎‌هایی که درخواست حضور در اسکار را دارند، همچنان شائبه های مبنی بر حضور "فروشنده" وجود دارد.

خبرگزاری میزان: با نزدیک شدن به پایان مهلت زمان اکران عمومی فیلم‎‌هایی که درخواست حضور در اسکار را دارند، همچنان شائبه های مبنی بر حضور "فروشنده" وجود دارد.

آیا فروشنده به اسکار می رسد؟

غلامرضا فرجی در گفت و گو با ما از عدم ارائه قرارداد از سوی عوامل فیلم "فروشنده" اشاره کرد و گفت: هنوز از سوی تهیه کننده هیچ گونه قراردادی برای ثبت ارائه نشده و با این وضعیت هنوز زمان درست اکران فروشنده مشخص نیست. این اتفاق از سوی عوامل این اثر افتاده و عدم اکران "فروشنده" و تعویض آن با فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" طبق قانون و ضوابط می باشد.

فرجی در مورد احتمال از دست دادن شانس حضور "فروشنده" در اسکار بیان کرد: اینکه این فیلم به اسکار برسد طبق قانون باید قبل از مهر ماه اکران شود و اگر عوامل "فروشنده" می خواستند این اتفاق بیفتد باید سریعتر به ثبت قرارداد اقدام می نمودند.

سخنگوی شورای صنفی افزود: بر اساس تصمیم شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» در گروه آفریقا بعد از نمایش فیلم «لانتوری» به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «امکان مینا» از روز ۱۳ مردادماه در گروه سینمایی زندگی به نمایش درخواهد آمد.

فرجی در ادامه درباره اکران فیلم «ایستاده در غبار» گفت: فیلم «ایستاده در غبار» در گروه زندگی ادامه دارد و در یکی از سالن ها این سینما به نمایش خود ادامه خواهد داد. فیلم سینمایی «بارکد» با توجه به اتمام اکران ۷ هفته ای آن هفته آینده ۲۰ مردادماه تعویض خواهد شد.
طبق قوانین جشنواره اسکار هر فیلمی برای حضور در مراسم اسکار باید تا قبل از زمان تعیین شده یعنی پایان شهریور اکران عمومی داشته باشد. با وجود عدم ثبت قرارداد از سوی عوامل اجرایی این فیلم در صورت حتی یک تک سانس در شهرستان ها می تواند برای حضور در اسکار درخواست دهد.

این در شرایطی است که علی سرتیپی در مورد عدم ثبت قرارداد فیلم فروشنده در گفت و گو با ما گفت: سرگروه فیلم هنوز مشخص نشده اما "فروشنده" مطمئناً شهریور ماه اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج