۳۶۲۸۱
۶۷۱ نظر
۱۱۸۷۶
۶۷۱ نظر
۱۱۸۷۶
پ

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

«یاس» یاغی است و روحیه‌ای سرشار از اعتراض دارد، اما در پسِ این شخصیت معترض، یک پسر دوست‌داشتنی منتظرتان است. می‌گوید بچه ناصرخسرو است، اما بارها خانه‌به‌دوشی را تجربه کرده و در محله‌هایی مثل اکباتان و شمشیری زندگی کرده است.


اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

مجله نسل امروز : یاغی است و روحیه‌ای سرشار از اعتراض دارد، اما در پسِ این شخصیت معترض، یک پسر دوست‌داشتنی منتظرتان است. می‌گوید بچه ناصرخسرو است، اما بارها خانه‌به‌دوشی را تجربه کرده و در محله‌هایی مثل اکباتان و شمشیری زندگی کرده است. حرف از «یاسر بختیاری» است. پسر جوانی که حالا ۳۰ساله است و از سال ۸۰ موسیقی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرده و تا امروز کارش را با اسم هنری «یاس» ادامه داده است. ستاره ریزنقش موسیقی رپ که دراغلب آثارش به بیان معضلات اجتماعی می‌پردازد می‌گوید امروز بیش از هر چیزی به‌دنبال امنیت و آرامش است و ترجیح می‌دهد مسائل و مشکلات را از راه فرهنگی حل و فصل کند. گفت‌وگو با یاس در شرایطی انجام شد که پسر دوست‌داشتنی قصه ما به‌خاطر رساندن مادرش به ترمینال، کمی دیر به ما رسید، اما وقتی رسید بدون تعارف و ترس به تمام سئوالات ما پاسخ داد و ترسی از به چالش کشیده شدن نداشت. شاید کمتر کسی حاضر باشد نسبت به گذشته تلخی که داشته حرف بزند. اما یاس باوجود غروری که دارد، به روزهای سختی که در کودکی داشته اذعان می‌کند و می‌گوید در کودکی عقده‌های زیادی داشته که نوشتن را برای خالی کردن این عقده‌ها، بهترین راه دیده و انتخاب کرده است.


اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

دوست داشتم مجاز شوم اما...

تو یک مدتی دنبال این بودی که مجوز بگیری و به‌صورت مجاز کار کنی، اما از یک جایی به بعد به‌نظر می‌رسد این موضوع را رها کردی. می‌توانیم بگوییم که یاس دیگر دنبال مجوز نیست؟

ماجرای مجوز در این چند وقت در مورد من خیلی بزرگ شده و بیش از اندازه به آن پرداخته می‌شود. داستان مجوز گرفتن من برمی‌گردد به چیزی حدود ۹سال پیش که دوست داشتم مجاز شوم و اقداماتی برای گرفتن مجوز هم انجام دادم. حتی مقطعی آقای فرشید رحیمیان به من گفت آهنگ‌هایت را به ثبت رساندم، اما وقتی دوباره پیگیر شدم متاسفانه فقط جواب منفی شنیدم و همه دست رد به سینه من زدند.

منطق و دلیلشان برای اینکه به تو مجوز نمی‌دادند چه بود؟

مانع اصلی سبک رپ بود! کلمه‌ای به اسم رپ در ایران جایگاه خاصی ندارد و نمی‌تواند به‌عنوان سبک موسیقی مطرح باشد. همان روزها بود که در دانشگاه شیراز همایش ملی آسیب‌شناسی برگزار شد و من را هم به‌عنوان خواننده‌ای دعوت کردند که از آسیب‌های اجتماعی حرف می‌زنم، اما در نهایت تلاش کردند من را در آن همایش بکوبند که البته به هدف خود نرسیدند. صادقانه می‌گویم من خیلی دنبال مجوز بودم و برایش دوندگی‌های زیادی انجام دادم اما آن موقع کسی از من حمایت نکرد و امروز دیگر به‌دنبال مجوز نیستم. نمی‌دانم چرا، اما انگار همیشه باید انسان خودش را از راه‌های مختلف نشان دهد تا بعد بگویند تو لیاقت مجاز شدن را داری! من باوجود اینکه یک خواننده زیرزمینی محسوب می‌شوم، اما چارچوب‌های خودم را در کارم لحاظ می‌کنم.

چرا دیگر به مجوز فکر نمی‌کنی؟

چون سانسور حرف ‌هایم برایم قابل قبول نیست. برای یک رپر، سانسور شدن حرف‌هایش بدتر از همه چیز است. همانطور که گفتم من درموسیقی زیرزمینی خودم چارچوب‌ها را رعایت می‌کنم. چرا باید شعرم را به دست کسی بدهم که تایید یا تکذیب کند! این افکار من است و دوست دارم مردم افکار من را بشنوند.

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

به دنبال آرامشم

امروز من در تراک‌هایم به‌دنبال امنیت و آرامش هستم. گرچه هنوز هم اگر لازم باشد یاغی خواهم شد اما تمام تلاشم را به‌کار می‌بندم که مسائل را به شکل فرهنگی حل کنم.

جرقه این تغییر از کجا زده شد؟

من آن روزها خیلی رپ گوش می‌کردم، مخصوصا کارهای توپاک را خیلی دوست داشتم. او کسی بود که به‌خاطر پرداختن به مسائل تبعیض‌نژادی وارد سبک رپ شده بود و شخصیت یاغی داشت و در نهایت هم در سن ۲۵ سالگی به قتل رسید.

این یاغی‌گری در تو هم وجود داشت؟

صددرصد. روحیه‌ای که در آن سن و سال داشتم اصلا با روحیه‌ای که الان دارم قابل قیاس نبود. الان یک پسر آرام هستم که فقط به کار خودم می‌رسم اما آن روزها نمی‌توانستی چنین شخصیتی را در من ببینی...

پس تصمیم گرفتی آن روحیه یاغی را به موسیقی‌ات منتقل کنی...

بله، اما الان دیگر ۳۰ ساله هستم و مثل همه آدم‌ها به‌دنبال امنیت و آرامشم. امروز من در تراک‌هایم به‌دنبال امنیت و آرامش هستم. گرچه هنوز هم اگر لازم باشد یاغی خواهم شد اما تمام تلاشم را به‌کار می‌بندم که مسائل را به شکل فرهنگی حل کنم.

«کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد» فیلمی است که در مورد موسیقی زیرزمینی ایران ساخته شده، با اصل این فیلم موافق هستی؟

صدرصد موافقم که باید در مورد این موضوع حرف زده می‌شد، اما من ترجیح می‌دهم سیر صعودی یک هنرمند در فیلم به تصویر کشیده شود؛ به‌طور مثال قصه یک خواننده زیرزمینی که از زیرزمین کارش را آغاز می‌کند و در ادامه موفق هم می‌شود. اگر اینطور بود نور امید در دل کسی که می‌خواهد کار کند روشن می‌شد، اما با ساختاری که شاهد بودیم هرگز نمی‌توان به امیدبخش بودن آن فکر کرد و امیدوار بود.

شاید یکی از دلایلی که به تو هم مجوز نمی‌دهند این است که آهنگ‌هایت به نوعی باعث نشان دادن بدی‌های جامعه می‌شود....

من برای همه این مسائل فکر کرده ام و راه حل دارم. شما آمریکا را ببین، فقر در این کشور هم وجود دارد اما وقتی می‌خواهد خود را به دنیا معرفی کند لاس‌وگاس، کاخ سفید، منهتن و... را نشان می‌دهد. به‌شخصه معتقدم اگر قرار است فلان محله فقیرنشین تهران نشان داده شود باید محله‌های زیبا و متمول‌نشین هم به تصویر کشیده شود. در نهایت من در آهنگ‌هایم معضلات را بیان می‌کنم اما وقتی یک نفر پیدا می‌شود که فیلم توهین‌آمیز ۳۰۰ را تولید می‌کند، فریاد می‌زنم که تو کی هستی که در مورد ایران صحبت می‌کنی؟

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

فقر شدید داشتم

چرا نکات مثبت جامعه را در آهنگ‌هایت مطرح نمی‌کنی؟

ذات رپ اعتراض است. خاطرات منفی من خیلی بیشتر از خاطرات مثبت زندگی است و از طرفی احساس می‌کنم جامعه به کسی مثل من هم نیاز دارد که نکات منفی اجتماع را رصد کند و در انتها وجه مثبت موضوع را هم نشان دهد. من اگر از نکات منفی صحبت می‌کنم در نهایت می‌گویم می‌شود به آینده هم امید داشت. در واقع من معضلات را می‌گویم و در نهایت وجه مثبت و شاید امیدواری را به او نشان می‌دهم و از او می‌خواهم کمی بیشتر روی آن موضوع فکر و تامل کند.

جامعه چقدر به تو لطمه زده که اینقدر منفی‌نگر شده‌ای؟

اینها برمی‌گردد به گذشته من. فقر شدید در زندگی، بدهکاری، بیکاری و در یک کلام باتلاقی که من و خانواده‌ام هر روز بیشتر در آن احساس غرق شدن می‌کردیم، باعث شد چنین روحیه‌ای پیدا کنم و از این معضلات صحبت کنم.

مهمترین دلیلی که باعث شد به سمت رپ بیایی چه بود؟

من از همان دوران کودکی دست به‌قلم بودم و خوب می‌نوشتم. داستان‌هایم طوری بود که دیگر برای نوشتن نیاز به تخیل نداشتم و حقایق زندگی‌ام را در قالب داستان می‌نوشتم. آن سال‌ها تنها راهی که برای خالی کردن عقده‌هایم پیش رو داشتم، نوشتن بود. البته یک دوره‌ای کارهای دیگری را هم برای خالی کردن خودم تجربه کردم که البته مسیرهای درستی نبود. مثلا یک مدتی خیلی دعوا می‌کردم یا وقتی پولدارها را می‌دیدم با نگاه خیلی منفی با آنها برخورد می‌کردم، اما بعد از مدتی حس کردم این راهی نیست که بخواهم با آن به یک آینده روشن برسم. آن زمان واقعا کسی هم نبود که بگوید یاسر این راهی که داری طی می‌کنی به ‌جای خوبی ختم نمی‌شود، نمی‌دانم چه شد که با خودم به این نتیجه رسیدم که باید مسیرم را تغییر دهم.


شاید پای چوبه دار بودم

شاید الان من را در جوی آب پیدا می‌کردید شاید هم پای چوبه دار! در واقع در محیطی بزرگ شدم که پتانسیل این کارها را داشتم.

با اینکه در کودکی با فقر دست و پنجه نرم می‌کردی چرا به‌دنبال پول درآوردن نرفتی؟

برای من مهم این بود که حرف بزنم. «من ادامه می‌دم تا وقتی که حرف هست/ آتشفشان رو نمیشه با برف بست»؛ من از نظر درونی خیلی بهم ریخته بودم و اگر حرف نمی‌زدم معلوم نبود چه سرنوشتی برایم رقم می‌خورد. شاید الان من را در جوی آب پیدا می‌کردید شاید هم پای چوبه دار! در واقع در محیطی بزرگ شدم که پتانسیل این کارها را داشتم، اما خودم تلاش کردم که مسیر زندگی‌ام را تغییر دهم.

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

می خواستم خودم را خالی کنم

برای خواندن رپ چه فشارهایی را متحمل شدی؟

اولین ترکش این بود که هیچکس ما را حساب نمی‌کرد. هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که یک روز وقتی برای ضبط پشت میکروفون یکی از استودیوهای تهران قرار گرفتم، صدابردار دکمه STOP را فشار داد و به من گفت، اینجا جای هنر است نه روزنامه خواندن!

این برخورد باعث نشد ناامید و سرخورده شوی؟

نه، اصلا.

باتوجه به اینکه این سبک در ایران سابقه و البته آینده‌ای هم نداشت، چرا ناامید نشدی؟

من می‌خواستم به این وسلیه خودم را خالی کنم و حرف‌های دلم را بزنم. برای من مهم نبود که دیگران چه چیزی می‌گویند. من آن روزها کار هم می‌کردم، از صبح ساعت ۸ به شرکت بازرگانی عمویم می‌رفتم و تا ساعت ۶ بعدازظهر آنجا مشغول بودم، از ساعت ۶ هم با پیکانی که داشتیم تا ساعت ۱۱ شب مسافرکشی می‌کردم و بعد از اینکه ماشین را جلوی خانه پارک می‌کردم، به خانه یکی از دوستانم(ملکی) که هنوز هم که هنوز است خودم را به او مدیون می‌دانم، می‌رفتم و با هم موسیقی کار می‌کردیم. من شش سال به این شکل زندگی کردم، شش سال خواب برایم معنا نداشت و فقط به هدفم می‌اندیشیدم.


ریا کار نیستم

مردم همه با سیلی صورتشان را سرخ نگه می‌دارند، اما من رک و پوست کنده از دردهایم صحبت کردم تا شاید تجربیات من به نجات یک انسان دیگر کمک کند. من همه مردم کشورم را دوست دارم حتی آنهایی که حرف‌های مرا ریا می‌بینند. بعضی مسائل هست که در شرایط عادی ریا محسوب می‌شود، اما در این شرایط فکر می‌کنم ریا معنایی ندارد.

نفسم از جای گرم بلند نمی شود

به‌نظر من در سبک رپ اول باید خودت را به مردم معرفی کنی؛ من در تراک‌هایم به مخاطبم گفتم که نفسم از جای گرم بلند نمی‌شود و کسی هستم که در زندگی سختی‌های زیادی را متحمل شده‌ام. یاس از روی شکم‌سیری حرف نمی‌زند. یاس خواننده هدفمندی است و اگر حمل به خودستایی نباشد هیچکسی را مثل خودم هدفمند ندیده‌ام.
اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

حالم بد می شود وقتی...

عده ای گفتند درست است که یاس از مبارزه با اعتیاد صحبت می‌کند اما شاید خودش بدش نمی‌آید که از موادمخدر استفاده کند و این درحالی است که من تا به امروز در زندگی‌ام هیچکدام از موادمخدر را حتی لمس هم نکرده‌ام.

با این تفاسیر هیچ‌وقت به سمت خلاف کشیده نشدی، مثلا اعتیاد؟

نه، هیچ‌وقت.

اما یکبار یکی از برنامه‌های تلویزیونی تو را متهم به اعتیادکرد.

سکوت بزرگترین واکنش به اینگونه کارهاست. واقعا به اینطور افراد چه جوابی باید داد؟ درآن برنامه به من نسبت اعتیاد دادند و گفتند درست است که یاس از مبارزه با اعتیاد صحبت می‌کند اما شاید خودش بدش نمی‌آید که از موادمخدر استفاده کند و این درحالی است که من تا به امروز در زندگی‌ام هیچکدام از موادمخدر را حتی لمس هم نکرده‌ام.

یکی از وبلاگ‌ها مطلبی منتشر کرده بود در این‌باره که یاس شیطان‌پرست است؛ در این مورد چه نظری داری؟

اصلا نمی‌توانم بفهمم چطور می‌توانند راجع به منِ یاسر چنین صحبت‌هایی را عنوان کنند. آمده‌اند و اشعار من را به شیطان‌پرست‌ها وصل کرده‌اند که واقعا جای تعجب دارد. این وصله‌ها به من نمی‌چسبد.

دوست خاصی داشتی که نگذاشت به سمت خلاف بروی؟

نه، شاید باورت نشود اما در آن دوره بیش از هفتاد درصد از دوستان من خلاف بودند.

خبری از دوستان آن روزهایت داری؟

اکثرشان فوت کردند.

الان که یاد آن روزها می‌افتی، چه حالی پیدا می‌کنی؟

حالم بد می‌شود وقتی به دوستان آن روزهایم فکر می‌کنم. بعضی از آن بچه‌ها واقعا بچه‌های خوبی بودند، اما سرنوشت آنها طوری بود که خیلی زود از دنیا رفتند.


هرکسی پتانسیلی دارد...

در مقابل این همه مشکل چطور توانستی تاب بیاوری و بحران‌های مختلف را مدیریت کنی؟

به‌هرحال هر کسی یک پتانسیلی دارد. شاید اگر کس دیگری جای من بود، دوام نمی‌آورد و خسته می‌شد. البته من خیلی‌ها را می‌شناسم که با وضعیتی به مراتب بدتر از من روبه‌رو بوده‌اند و درد کشیده‌اند. شما اگر امروز زندگی کودکان کار را رصد کنی، می‌بینی که هرکدام از آنها داستان پیچیده‌ای دارند که در فیلم و کتاب و سریال هم نمی‌گنجد. من این را می‌دانم که خیلی‌ها شرایط خانوادگی بدتری نسبت به من داشتند اما از آنجایی که خودم را همجنس وهم‌درد آنها می‌دانم سعی می‌کنم با کارهایم التیامی باشم بر دردهای آنها. بعضی‌ها می‌گویند تو با آهنگ‌هایت داغ دل ما را تازه می‌کنی اما به‌نظر من این حرف اشتباه است. کسی که این حرف را می‌زند از واقعیت فرار می‌کند و دردهایش را باور نمی‌کند. انسان وقتی مشکل را باور می‌کند، می‌تواند برایش راه‌حل پیدا کند.

از داستان زندگی دیگران هم در سوژه‌هایی که به آنها می‌پردازی، استفاده می‌کنی؟

بله، مثلا یک ایمیل به دست من رسید که در آن یک‌سری عکس بود، دیدن این عکس‌ها باعث خلق آهنگ «از چی بگم» شد. یا مثلا یکی از دوستان نزدیکم که مرتب ورزش می‌کرد و شرایط جسمانی فوق‌العاده‌ای داشت، گرفتار اعتیاد شد و با بحران عجیبی روبه‌رو شد اما با اراده‌ای که داشت ترک کرد که دیدن سرنوشت او باعث شد آهنگ «تمومش کن» خلق شود.

خانواده‌ات با فعالیتت در سبک رپ مخالفتی نداشتند؟

آن اوایل خانواده‌ام کارم را زیاد جدی نمی‌گرفتند، اما الان وقتی قطعه جدید را آماده می‌کنم، با ذوق و شوق در مورد کارم از آنها نظر می‌خواهم، به‌هرحال مسلما عزیزانت اولین کسانی هستند که نظرشان برایت مهم است.

مدرک تحصیلی‌ات چیست؟

دیپلم دارم، البته دانشگاه هم قبول شدم اما نرفتم.

نمی‌خواهی ادامه تحصیل بدهی؟

دوست دارم اما دیگر از لحاظ ذهنی کشش این موضوع را ندارم.

«سی دی رو بشکن» آهنگی بود که شاید می‌توان از آن به‌عنوان سکوی پرتاب تو نام برد، چه دلیلی باعث شد که آن آهنگ را بخوانی؟

یک روز وقتی در شرکت عمویم مشغول مطالعه روزنامه بودم، در صفحه حوادث خواندم که یک دختر جوان برای انتشار فیلم خصوصی‌اش اقدام به خودکشی کرده است. با خودم در این مورد فکر کردم، خب یک نفر این همه زحمت کشیده و تازه به جایگاه خوبی در زمینه کاری‌اش دست پیدا کرده اما با یک اتفاق تمام تلاش‌هایش برباد رفته است. حس خودم این بود که آن دختر نیاز داشت در آن لحظه صدای من را بشنود.

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

این آهنگ اثری هم داشت؟

خیلی اثرات خوبی داشت. در واقع کاری که من با این آهنگ انجام دادم، نیروی‌انتظامی نتوانست انجام دهد. پلیس دنبال این بود که این سی دی از اجتماع جمع شود و من با خواندن آن آهنگ تلاش کردم در این مسیر گام بردارم که فکر می‌کنم موفق عمل کردم.

بابت این کار ازتو تقدیر نشد؟

نه...

تابه‌حال هیچ‌وقت برای حل معضلات اجتماعی از تو کمک خواسته نشده؟

نه...

فقط برای قشر ضعیف جامعه می‌خوانی؟

نه، طلاق یا اعتیاد چیزی نیست که فقط مختص قشر ضعیف باشد.

آهنگ‌هایی که می‌خوانی چه تاثیری روی مخاطبینت داشته؟

آهنگ‌ها هرکدام به نوعی تاثیر خودشان را روی مردم می‌گذارند. مثلا آهنگ «به‌خاطر من» که در مورد طلاق بود تاثیر زیادی داشت، یا آهنگ «باید بتونیم» کاری کرد که قابل تصور هم نیست.

کدامیک از وجوه زندگی‌ات را هنوز در آهنگ‌هایت بیان نکرده‌ای؟

هنوز تلخ‌ترین بخش زندگی‌ام را در آهنگ‌هایم بیان نکرده‌ام و ترجیح می‌دهم الان هم در موردش صحبت نکنم. بعد از اتفاقات بدی که در زندگی من افتاد، داستان‌های زیادی در زندگی‌ام اتفاق افتاد. من پسر بزرگ خانواده بودم و باید مستقیم با مشکلات سرشاخ می‌شدم، بگذار این حرف‌ها را در آهنگ‌هایم بازگو کنم.


از خودم شروع کردم

اولین کاری که کردم این بود که در نوشتارم از داستان‌های خودم شروع کردم. مثلا آهنگ «چه روزهای سختی رفت»، «به امید ایران»، «درددل» یا تراک «مرهم» آهنگ‌هایی هستند که از اول تا آخر داستان زندگی خودم را در آنها بیان کرده‌ام.

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

رپ را وارد خانه ها کـردم

در آهنگ‌هایت مردم را نصیحت می‌کنی؟

نه، اصلا... من ۳۰ ساله هستم و درحد و اندازه‌ای نیستم که بخواهم کسی را نصیحت کنم.

میانگین سنی مخاطبینت چند سال است؟

من برای همه گروه‌های سنی مختلف می‌خوانم و اینطور نیست که بگویم فلان رده سنی مخاطبم است و فلان رده سنی نمی‌تواند آهنگ‌هایم را گوش کند. من کسی بودم که رپ را وارد خانواده‌ها کردم و فکر می‌کنم این کار، کار بزرگی بود. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود، در یکی از رستوران‌های نیویورک مشغول غذا خوردن بودم، پیرمردی که در خیابان مشغول راه رفتن بود تا من را دید به شیشه رستوران زد و گفت عاشقتم. وقتی یک آدم سن و سال‌دار اینطور با من برخورد می‌کند، حس می‌کنم توانسته‌ام کارم را به‌خوبی انجام دهم.

اینگونه مسائل باعث ایجاد غرور در تو می‌شود؟

بله، البته غرور ملی، نه غرور شخصی...


دوست دارم زودتر سنم بالا برود

چرا تا به‌حال در مورد اعتیاد در سینما صحبت نکرده‌ای؟

اعتیاد، اعتیاد است و فرقی ندارد در بین اهالی سینما باشد یا مردم عادی جامعه! البته موافقم که اعتیاد در سینما نه تنها سینمای ایران، بلکه دنیا بیداد می‌کند. خیلی‌ها هستند که با استفاده از موادمخدر جلوی دوربین قرار می‌گیرند و با استفاده از مصرف موادمخدر توانایی‌هایشان را بروز می‌دهند. من بیشتر دوست دارم به اعتیاد در سطح جامعه بپردازم.

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

من معتقدم یاس یک نویسنده قهار اجتماعی است که اجتماعش را خیلی خوب می‌شناسد، این جامعه‌شناسی از کجا ناشی می‌شود؟

تجربه! در یکی از آهنگ‌هایم می‌گویم: «من که قبل از دنیا اومدن به لطف خالق/ بدون تجربه شدم توو نطفه بالغ» من از همان کودکی با مسائل جدی زندگی روبه‌رو شدم و از همان موقع تجربیات زیادی در زندگی نصیبم شد.

در واقع تو کودکی و نوجوانی نداشته‌ای...

بله، می‌شود اینطوری هم گفت.

این موضوع برایت حسرت نیست؟

بیشتر از اینکه حسرت باشد، برایم تبدیل به عقده شده...

هنوز هم این عقده در تو وجود دارد؟

من زمانی فکر می‌کردم هر چقدر که سن افزایش پیدا می‌کند خاطرات بد به دست فراموشی سپرده خواهد شد، اما شاید برایت جالب باشد بدانی هر چقدر که جلوتر می‌روم، گذشته بیشتر برایم زنده می‌شود.

پس تو با گذشته‌ات زندگی می‌کنی؟

باور کن نمی‌خواهم اینطور باشد. همه دوست دارند سنشان را پایین‌تر از سن واقعی خود نشان دهند اما من دوست دارم زودتر سنم بالا برود، می‌خواهم ببینم چه اتفاقاتی قرار است برایم بیفتد، حاضر نیستم حتی یک ساعت هم به عقب برگردم.

این درگیر بودن با گذشته باعث نمی‌شود یک روزی مثلا اقدام به خودکشی کنی؟

هیچ‌وقت به پایان زندگی فکر نمی‌کنم. خدا را شاکرم که فعلا در حال طی کردن سیر صعودی در زندگی هستم و فقط به پیشرفت فکر می‌کنم. عِرقی که به سرزمینم دارم باعث ایجاد انگیزه در من می‌شود تا در مسیرم با قدم‌های محکم‌تری حرکت کنم.


می خواهم جهانی شوم

سال جهانی مولانا به آمریکا رفتی و در بعضی از دانشگاه‌های این کشور برنامه اجرا کردی، در این مورد برایمان بگو.

بله، من به‌عنوان کسی که معرف موسیقی مدرن ایران بود در این تور شرکت کردم و خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شدیم و در نهایت در سیزده دانشگاه مختلف آمریکا برنامه اجرا کردیم. نکته جالب این بود که اکثر حضار در سالن‌هایی که برنامه‌ها اجرا می‌شد شناخت چندانی از ایران نداشتند و فکر می‌کردند ایران کشور بسته‌ای است، اما خدا را شکر وقتی برنامه‌های ما در آنجا برگزار شد دیدگاه اکثر آنها نسبت به کشور ما تغییر کرد و از این بابت واقعا خوشحالم.

وقتی با این استقبال خوب مواجه شدی، چرا تصمیم به مهاجرت نگرفتی؟

اینجا منبع الهام من است و معتقدم اگر قرار باشد دلی کار کنم خارج از ایران حرفی برای گفتن ندارم. من یک سال در آمریکا بودم و در این یک سال هیچ چیزی نداشتم که بنویسم و به همین دلیل در آن یک سال هیچ کاری از من منتشر نشد. البته من به خارج از کشور می‌روم اما اینطوری نیست که بخواهم برای همیشه بروم و برنگردم. من کار خودم را انجام می‌دهم و معتقدم آدم باید گاهی برای رسیدن به اهدافش مرزها را بشکند، هدف من فقط به ایران خلاصه نمی‌شود، من می‌خواهم رپ فارسی را در دنیا مطرح کنم.

فکر می‌کنی باتوجه به اینکه زبان مابین‌المللی نیست، این کار عملی است؟

هیپ‌پاپ یک زبان بین‌المللی است؛ شاید من و تو زیاد روی زبان انگلیسی مسلط نباشیم، اما بعضی از آهنگ‌های خارجی را گوش می‌دهیم و همراه با آنهایی که دوست داریم همخوانی هم می‌کنیم. تصاویری در سایت‌های اینترنتی وجود دارد که نشان می‌دهد خیلی از آمریکایی‌ها سیلاب آهنگ‌های من را حفظ کرده‌اند و با من می‌خوانند، پس این کار شدنی است! به‌نظر من کلمات فارسی خیلی خوب می‌توانند روی آهنگ بنشینند و کار آنقدر خوب از آب دربیاید که یک آدم خارجی هم با آن ارتباط برقرار کند.

اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

موسیقی برایم تفریح نیست

تو همیشه پای ثابت خیریه‌ها هستی، چرا؟

این عهدی است که در روزهای سختی که داشتم با خودم بستم تا اگر روزی شرایطش را داشتم به دیگران کمک کنم. خیلی‌ها می‌گویند من نذر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد فلان کار را انجام دهم، اما من نذر نمی‌کنم و فقط به وظیفه خودم عمل می‌کنم. موسیقی یک روزی برای من فقط به‌عنوان تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت مطرح بود اما امروز تبدیل شده به یک رسالت، رسالتی که خیلی چیزها را شامل می‌شود. من به این دلیل خواننده شدم که بتوانم یک مرهم و کمک برای مردمم باشم. در واقع می‌خواهم آینه جامعه‌ام باشم.

خواننده‌های دیگر نسبت به تو جبهه نمی‌گیرند؟

چرا، این موارد نسبت به من خیلی زیاد است. البته با یک‌سری از دوستان در ارتباط هستم اما از گوشه و کنار می‌بینم و می‌فهمم که با غرض‌ورزی در موردم برخورد می‌شود.

آدم پولداری نیستم

فکر می‌کنی امروز در کار خودت تبدیل به سمبل شده‌ای؟

نه، هنوز فاصله زیادی تا این حرف‌ها دارم.

اما فکر می‌کنم امروز به‌نوعی تبدیل به نماد اعتراض در موسیقی شده‌ای.

ببین اینکه شخصی در یک موضوعی تبدیل به برند شود با اینکه تبدیل به نماد یک موضوع مشخص شود، خیلی متفاوت است. من هنوز خیلی راه دارم تا تبدیل به نماد و سمبل شوم.

نمی‌خواهی در مورد گرانی بخوانی؟

نمی‌دانم، باید ببینم چه پیش می‌آید. اما در مورد گرانی باید بگویم که فکر می‌کنم این موضوع فقط به ضعف اقتصاد ایران مربوط نمی‌شود. به‌شخصه معتقدم کشورهایی هستند که تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا ما را با شکست مواجه کنند و این موضوغ باعث شده مردم تحت فشار قرار بگیرند.

منبع درآمدت چیست؟

شعر می‌نویسم و به دوستانی که بخواهند می‌فروشم.

الان وضع مالی‌ات خوب شده است؟

خدا را شکر نسبت به گذشته وضعیت و زندگی بهتری دارم.

پول، یاسر را عوض کرده؟

من آدم پولداری نیستم که بخواهیم بگوییم پول باعث شده تغییر کنم، اما واقعا نسبت به گذشته‌ام از نظر اخلاقی هیچ تغییری نکرده‌ام.

شهرت باعث شده به پول برسی؟

هنوز نه؛ هرکس بخواهد با من کار کند، می‌گویند یاس غیرمجاز است، کار کردن با او ریسک است.


شهدا برایم الگوی زندگی اند

تابه‌حال پیشنهاد بازیگری داشته‌ای؟

بله؛ اما راستش هنوز پتانسیل و توانایی بازیگری را در خودم نمی‌بینم. به‌نظرم اول باید در موسیقی خودم را به اثبات برسانم و بعد در مورد رشته‌های دیگر صحبت کنم.

فیلمی که قرار بود در مورد زندگی‌ات ساخته شود به کجا رسید؟

فعلا خبری از ساخت آن نیست و تصمیمی در این‌باره نگرفته‌ایم.

فقط در مورد مسائل اجتماعی می‌خوانی؟

اغلب کارهایم اجتماعی است اما مثلا یک آهنگ دارم به‌نام «صلح تویی» که در پاسداشت مقام مولانا خوانده‌ام. بعضا هم آهنگ‌های عاشقانه منتشر کرده‌ام.

نمی‌خواهی در مورد شهدا و جانبازان جنگ آهنگی بخوانی؟

قطعا یک روز این کار را انجام خواهم داد و این موضوع در برنامه‌ام قرار دارد. شهدا الگوی زندگی من هستند و منِ یاسر همیشه به شهدا و خانواده‌هایشان از صمیم قلب احترام می‌گذارم.

چه چیز این آدم‌ها برایت جذابیت دارد؟

اینکه یک مرد برای حفاظت از ناموس و وطنش با دست خالی جلوی تیر دشمن قرار بگیرد و بجنگد واقعا کار بزرگ و ارزشمندی است.

پس خودت را مدیون آنها می‌دانی...

صددرصد. فکر می‌کنم هیچ دینی بالاتر از دینی که شهدا بر گردن ما دارند، وجود ندارد.


اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

علایقی از جنس یاس

از لحاظ تفکر و حتی نوع پوشش چقدر به جوان‌های امروزی نزدیکی؟

خیلی نزدیکم، حتی به بچه‌های دهه هفتادی هم نزدیکم و به آنها احساس نزدیکی می‌کنم و با خیلی از آنها در زمینه‌های کاری در ارتباطم.

ورزش می‌کنی؟

یک زمانی کشتی می‌گرفتم و زیر نظر آقای‌ هاشم کلاهی کشتی آزاد کار می‌کردم و اگر تعریف از خود نباشد، خوب هم کشتی می‌گرفتم.

اهل فوتبال هم هستی؟

نه اصلا اعتقاد و علاقه‌ای به فوتبال ندارم و فقط بازی‌های ملی را با تعصب تماشا می‌کنم.

فیلم چطور؟

فیلم زیاد تماشا می‌کنم، اغلب خارجی و گاهی هم ایرانی...

بین آهنگ‌های پاپ چه آهنگی را دوست داری؟

آهنگ «سلام آخر» احسان خواجه‌امیری، «فرشته پاک» سیامک عباسی، «کاش» محسن یگانه و «بازار خرمشهر» محسن چاووشی.

در کنسرت‌های داخلی شرکت کرده‌ای؟

بله، خوشبختانه واکنش مردم نسبت به من خیلی خوب بود و خیلی انرژی گرفته‌ام.

تابه‌حال در ایران کنسرت برگزار کرده‌ای؟

نه، برگزاری کنسرت در ایران برایم چیزی شبیه به یک رویاست که امیدوارم روزی محقق شود.

بهترین فیلم ایرانی که دیده‌ای کدام فیلم بود؟

«مزرعه پدری» مرحوم ملاقلی‌پور.

حرفی مانده که بخواهی بگویی؟

امروز که اینجا نشسته‌ام انتظار دارم اگر حرفی در مورد من زده می‌شود و کاری انجام می‌شود، دلی باشد. من برای مردمم حرف می‌زنم و تا آنجایی که بتوانم برای آنها کار می‌کنم و حرف می‌زنم و آرزو می‌کنم هیچ‌وقت از این مسیر خارج نشوم و تغییر نکنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا حفظت کنه تا سالهاي سال صداي فرياد مردم باشي.

      پاسخ ها

      • amir

        موافقم

      • mohsen

        شما رو به خدا مجوزشو بدین. ...
        آخه چه دلیل قانع کننده ای دازن ...؟

      • جمشیدی

        هنگ علی سزار به نام( قلاده ها) رو هر کی داره بفرسته به ایمیلم 100000تومن شیرینی میدم خودم پیداش نکردم.تو سبکه یاسه برایه دخترایه پول پرست مادی خونده شده ...باب دل شکسته منه ....اولم پول میرزبم به حساب خیلی برام مهمه خواهش میکنک کمک کنید....این ایمیل منه:ponopip_polspols@yahoo.com

      • کوروش

        یاس ترکه؟؟؟؟

      • بدون نام

        به کوروش از اسمش معلوم نیست لره؟یاسر بختیاری

      • ممد

        فقط یاس به امید اون روزی که مجوز بگیره

      • شایان

        یاس بهترینه چه بخواین چه نخواین

    • علی

      سلام لطفا در مورد کلیه افراد این جامعه این چنین مطالبی منتشر شود

    • Adi

      کل مصاحبه از خودش تعریف می کنه و هی میگه "از خود تعریف نباشه"

      یاس آهنگ هات خیلی غمگینه...
      یک رپر در عین حال که داره مشکل اجتماعی رو بیان می کنه،(حتی اگه اون مشکل سوزناک هم باشه) نباید روحیه شنونده رو از بین ببره...
      باید مخاطب رو با تکست خودش تکان بده این اصل رپه..
      ما در ایران رپرهای بزرگ زیاد داریم، که البته طرفداران کثیری هم دارند...
      اما عده محدودی از آن ها به این امر واقفند..
      اما برعکس خواننده هایی هم هستند که دردهای اجتماعی را انتقال می دهند و این امر یعنی روحیه مخاطب رو حفظ می کنند.
      در شعرهاش مخاطب روحیه رو نمی بازه، ولی ته دلش از درد اون موضوع می سوزه...
      این قشنگه..
      دقیقاً مثل اشعار فرهاد بزرگ...
      درود

      پاسخ ها

      • عادل

        دوست عزیز اگه دقت کنی سبک یاس تک هستش چون تو آهنگاش خیلی جزییات وجود داره و همیشه انتهای آهنگش مستقیما به مخاطب امید میده..تعجبم که میگی روحیه خراب کنه..تا انتها گوش کنی متوجه میشی که نور امیدو به بهترین شکل میده..درود بر شما

      • بدون نام

        اگه دوست نداری میتونی نخونی

      • نرجس

        از خودش تعریف نکرده فقط در مورد خودش صحبت کرده

      • مرجان

        اهنگ هایه یاس دل ادمو خالی میکنه و این باعث میشه بیشتر جدبش بشی برداشتت از یاس اشتباهه

      • مبینا

        همیشه سرپا باشی یاسر جان.
        آهنگاتون خیلی عالین و درد مردم رو میگن . من افتخار میکنم که کشورم کسی مثل شما رو داره و افتخار میکنم که هموطنی مثل شما دارم.
        ایشالا به هرچی دوس دارین برسین.
        به نظر من شما بهترین خواننده و رپر دنیایین . شما با همه ی رپرا و خواننده ها فرق دارین چون رو پای خودتون وایستادین و با کمک خدا به این جا رسیدین.
        جناب Adi:
        آقای بختیاری کسی نیستن که از خودشون تعریف کنن. ایشون فقط جواب سوالا رو دادن. و اصلا هم با آهنگاشون روحیه ی مردم رو تضعیف نمیکنن . بلکه به مردم امید و انرژی میدن.شما اگه نمیتونی معنی و امید آهنگاشونو درک کنی اصلا گوش نده.اگه هم ناراحتی خوب چرا مصاحبه شونو میخونی.آهنگاشون خیلیم عالین و باید خدمتتون عرض کنم که حقیقت غمگینه نه آهنگای ایشون.
        من یکی که همیشه با شنیدن آهنگای ایشون انرژی میگیرم.من خیلی چیزا از ایشون یاد گرفتم.به امید این که به هدفشون برسن.
        خدا پشتو پناهتون باشه یاسر جان.

      • فاطمه هلاک زهره

        داداشی فقط ی بار دیگه این حرف رو زد

      • mohsen

        اتفاقا همین حزن (البته نمیشه اسمشو این گذاشت) باعث زیباییش میشه....

      • نی قلون

        دیگه از این نظر ها ندی ها کلی ناراضی اند

      • saeid

        اینجور که معلومه شما تا به حال یه آهنگ هم از یاس گوش نکردی و اومدی اینجا مزخرف میگی.

      • gholam

        اگه از رپ یاس خوشت نیاد یعنی چیزی از مویقی سرت نمیشه.

      • مهدی

        سلام یاس عشقه .یاس امید وارم خدا به بد خواهنت بیشتر بده بلکه دست از سرت بردارن . نمیخواد گوش بدی به بدخواهانت بیخیاشون شو ماخودمون با حرفامون جواشون میدیم . دمت گرم عزیزم کارت عالیه چه ایران باشی چه خارج

      • صادق

        اولاکارای یاسرخیلی هم خوبه دوما ازخودش تعریف نکردودرباره خودش گفت سوما میخوای
        گوش نکنی نکن چراچرتو پرت میگی توکه اصن سرت ازرپ وانمیشه

      • ابوالفضل

        خب از خودش تعریف کنه میگین هی تعریف میکنه میگه تعریف از خود نباشه هم با میگین تعریف میکنه بابا شما دیگه کی هستین!!!درضمن هرکسی یک نوع سبکی داره اصلا یارو دوست داره بیست و چار ساعته غمگین بخونه به توچه دوست نداره سبکشو تغییر بده. بقیه هم سبک خودشونو دارن

    • tabriz

      یاس پیشنهاد میکنم یک ترک با محسن چاووشی بخونین صدای شما خسته است خیلی جذابه...

      پاسخ ها

      • امیر

        منم با این دوستمون موافقم

      • amir

        بدنمیشه خوبه

    • مریم

      مرسی که با گزارش گرفتن از ایشون قسمتی از حق قدردانی رو به جا آوردید به نمایندگی از همه ی دوستداران یاس عزیز . همیشه سلامت ، سرزنده و موفق باشه ، بی حامی به قله رسیدن سخته ... هرچند که حامیه همه ی بی کسان خداست . باخدا غمی نیست

      پاسخ ها

      • نرگس

        واقعا خیلی خوب میشه با هم بخونن

    • lili

      یاس بهترین خواننده ی رپ ایرانه وافعا آدم مودب و سالمی
      همیشه موفق باشی یاس ما همه دوست داریم

    • simin

      اولا یاس پرطرفدارترین ستاره تو رپ ایران هست.ودوما یاس ادم عقده ای نیست.سوما این گزارشو از خودتون در اووردین.فکر کردین ماها خریم آیا؟
      واقعا متاسفم برای ....

      پاسخ ها

      • سجاد

        هر کاری کنید شخصیت یاس خراب نمی شود

      • asal000

        از خودشون دراورده باشن یا از خودشون در نیاورده باشن من در هر صورت طرفدارشم و باید بگم ب خودم افتخار میکنم ک طرفدار شخصیتی مثل یاسم

    • همسایه

      آمیدوام همیشه موفق باشی گلم

    • همسایه

      صدات آرومم میکنه

      پاسخ ها

      • فاطمه هلاک زهره

        از مرگ نجاتم دادی یاس مرسی

    • بدون نام

      امیدواریم موفق باشی

    • بدون نام

      نمیشد دوتا عکس بذارید فقط!!!!!!!!!!!!!
      تکراری بود همش خوب

    • رضا

      من ذاتا از موسيقي رپ خوشم نمياد ولي خصوص اثار ياس رو گوش كرده و دوس دارم

    • بدون نام

      اين شخصيت قابل تقديره

    • شمیم

      وااااای خیلی روراست و راحته ازش خیلی خوشم میااااد امیدوارم یه روز کنسرت بذااره حتما عالی میشه

    • ساده

      همین که فریاد مردم رو در قالب شعر و آهنگ بیان میکنه خودش کاری است ارزشمند .
      ما چه بخوایم و نخوایم رپ هست و برای خودش نیز طرفدارانی دارد تجربه نشان داده سد محدودیت فقط مانعی موقتی است

    • علی

      با اینکه رپرهای خارج نشین را بیشتر دوست دارم اما از یاس هم بدم نمیاد . آدم باحالیه .

      پاسخ ها

      • پرنیان

        یکی از دلایلی که دوسش دارم اینه که با این که خارج از ایران میتونست راحت تر کار (با توجه به اوضاع موسیقی وبه خصوص رپ در ایران)ولی باز هم به وطنش پشت نکردو با تمام خوبی ها و بدی هایی که دار ه پاش واستاده...این یعنی یه مرد ایرانی!:)

      • امیر

        سلام
        یاس گفت خارج از کشور نمیتونه کار کنه آخه وقتی خارج از کشور باشه غم مردم ایران و چطوری میخواد درک کنه !!!!!!!!!!!!!! پس باید ایران باشه

    • سعید

      واقعا حرفاش مضمون داره و چرت و پرت نمی خونه هر کسی جرات نداره درد جامعه رو فریاد بکشه اما یاس جرات این کارو داره و آدم محترمیه

    • هیلین

      خیلییییییییییییییییییییییی دوست دارم موفق باشی همیشه.

    • افشین

      سلم خوب بود لطفا از حرف دل محمد بیباک هم بگید واقعا ممنون میشیم.مرسی از سایت خوبتون

      پاسخ ها

      • امیر

        کاملاااااااااااااااااااااااااااااااااااا موافقم افشین

    • عادل

      با ارزش ترین خواننده رپ هستش.. انشااله مجوز بگیره و همگی تو ایران بریم کنسرتش.. بابا هامونم با آهنگاش حال میکنن..خدا پناهش باشه همیشه..

    • محمد

      تو واقعا مردی پسر... اگه 5درصد م جوانان مثل یاس بودیم...

    • مریم

      خیلــــــــــی زیـــــاد می دوستمش :)
      همه ی آهنگاشو گوش میدم
      امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز موفق بشه

    • اقا کلا

      رپ یعنی موسیقی پوچ و بیهوده واقعا حال ادم بهم می خوره از اراجیفشان

      پاسخ ها

      • Alireza

        Shoma dar had o andazeh ei nisti ke bekhay dar morede Rap ezhare nazar koni

      • سحر

        پوچ حرفای بیفکر شماست ،بی ادب

      • niloofar

        شما مثله اینکه زبونت فعال تر از مغزته؟!

      • بدون نام

        تو که از رپ چیزی نمیفهمی حرف الکی نزن برکت رپ فارس حرکت لب یاس خیلی دوستت دارم یاس

      • مرجان

        اگه رپ دوس نداری میتونی گوش ندی چرا به نظر بقیه بی احترامی میکنی

      • بدون نام

        ببین شاید بعضی ازخواننده های رپ چرت میخونن ولی یاس ی چیزدیگس خوب ب شعراش گوش کن بعدش نظرتوبده اون موقس ک دیگ نمیگی چرت و بیهوده اراجیفم نمیگه چیه میخای خواننده هاییوواست نام ببرم ک واقعنی چرت میگن چراتوهین ب یاس میکنی بقیه رونمیدونم ولی یاس تاابدمیمونه و منم باهرکی ک ضدشه میجنگم خیلیم دوسشدارم ینی عاشقشم امیدوارم نظرتودرموردش عوض کنی.

      • بدون نام

        ببین رفیق بدجوردراشتباهی یاس اراجیف نمیگ اونه ک میتونه تورونجات بده میخای چنتا خواننده واست نام ببرم ک رپ نمیخونن ولی چرت میگن؟تومشکلت با بعضیان ک چهره رپوخراب کردن عاشق یاسموهرکی بخادباش مخالف باشه میجنگم اصن تومیدونی موسیقی چیه آره میدونم جوابتوشعری ک درمورده عشقوعاشقیوحرفای مسخرس تایکی بخادازمشکلات مردمش بخونه میشه اراجیف گوواقن واست متاسفم یاس همیشه جاودانس چ توبخای بش توهین کنی چ طرفدارش باشی.

      • iman

        بعضیا قدرت درک این چیزا رو ندارن، آخه تو چیزی هالیته که در مورد ستاره خیلی از مردم توهین بکنی، اگه می خوای معنای پوچ رو بفهمی آهنگ "تیک تاک"با نام "از مصرف به تولید" رو گوش کن بعد خودت می فهمی، توی خیابون یا هر جای دیگه ای هم این حرف رو نزن چون ممکن که بد ببینی

      • فاطمه هلاک زهره

        من زیاد رپ دوست ندارم با این حال عاشق اهنگای یاسم

      • سبحان

        بروبابا

      • neda

        اگه دوستش نداری نیا نظر نده واسه من یاس بهترینه یاس خیلی دوست دارم.

      • امیر

        سلام اقا کلا
        خخخخخخخخخخخخخ رفتی رو مخ همه
        هنگام گوش دادن بیشتر دقت کنین، دو تا آهنگ " به خاطر من "و " از چی بگم " رو پیشنهاد میدم گوش بدین.
        صد در صد درسته همه آهنگای رپ درست و حسابی نیستن و حالم و بهم میزنن اما اگر آهنگ برای بیان غم درد مردم باشه و درست هم خونده بشه قابل تقدیره.
        یاس میخوامت فقط به خاطر اینکه غم مردم و در نظر میگیری.
        خخخخخخخخخخخخخخخ اقا کلا خوب رو مخ همه رفتی خخخخ :)))

      • بدون نام

        منم اول از رپ خوشم نمیومد الانم خوشم نمیاد ولی یاس با بقیه رپر ها فرق داره فوق العاده است.

    • عادل

      همگی دوست داریم تو صدای نسل ما هستی...

    • بهار

      من اصلا رپ گوش نمیدم اما یاس یه چیز دیگس

      پاسخ ها

      • پرنیان

        me too

    • ستا

      یاس ما شرایط گذشته تو رو نمیتونیم درک کنیم و خوشحالیم که راه خودت رو پیدا کردی امیدواریم که در اینده موفق تراز الان باشی خیلی دوست داریم.

    • بدون نام

      یه چیزی میگم حالاهجوم اعتراضات به سمتم نیاد...!
      من تاحالانه دیده بودمش نه چیزی ازش میدونستم نه آهنگی ازش شنیدم فقط یه بارتویه مصاحبه ازلهراسبی اسمشوشنیدم که اونم فکرمیکردم دختره!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • عادل

        شما خسته نباشی واقعا
        خدایا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        این یعنی اراجیف گوش نمی کنی . آفرین

      • sh.h

        متاسفم برات دوست عزیز نصف عمرت بر فناست

      • سینا

        اراجیف رو تو میگی حواست به حرف دهنت باشه برکت رپ فارس
        حرکت لب یاس

      • عرفانه

        منم اول فکر می کردم یاس دختر :|

    • سحر

      یاس عزیز واقعا به خاطر کارهای زیبات ممنونننننننننننننننننننننننن، مخصوصا" آهنگه از چی بگم که من بارها با این آهنگ اشک ریخته ام

    • الهام

      به نظرمن که خیلی عالی بود من خودم یکی از طرفدارهای پروپاقرص یاس هستم عاشقانه دوستش دارم وسمبلی از شکست وعشق به وطن هستن ایشون یکی از آرزوهامه که یک بار با ایشون صحبت کنم . یاس عزیزم کاش نظرمنو میتونستی ببینی .حداقل میتونستم به یکی از آرزوهام برسم .یاس دوست دارم.

    • ادی

      فوق العادس...ادم خاکی ب این میگن.ن خودشو میگیره ن چیزی...در ضمن حسادت نکنن لطفا کسانی ک بزرگتر از دهنشون حرف زدن.....یاس موفق باشی

    • زهره

      خیلی خیلی دوستت دارم اهنگ هایی که میخونه با بقیه خیلی فرق داره ممنونم

    • Behi

      عاشششششقتم ياس"ما ميتونيم ما ميريم بالا"بايد اينو بدوني بدترين شرايط زندگى تو آرزوي يكي ديگست" اين آهنگ خيلي رو شرايط زندگيه من تآثير گذاشت........مرسي از آهنگات

    • negar

      یـــــــــــــــــــــــــــاس 1 دونه باشییییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دور دونه باشی(!)

      • بدون نام

        گل خونه باشی

    • farhad

      واقعا فوق العادس خیلی دوسش دارم آهنگ وقت رفتن خیلی قشنگه

    • نظر مبینا

      واقعا که................ازکجابدونم این حرفا راسته؟؟؟؟؟ من ارادت خواصی به یاس دارم ولی هیچ وقت این حرفارو قبول نمی کم...

    • نگار

      بی‌نهایت از رپ متنفرم!!!!!!!

      پاسخ ها

      • sh.h

        تو که از رپ چیزی نمیفهمی حرف نزن تو را چه به رپ تو لیاقتت جواد یساریه!!!!!

      • امیر

        خب بدش میاد دیگه خخخخخخخخخ
        ولی یکم مهربون تر اعتراض کن

      • عرفانه

        ای بی ادب

    • دخترک

      یاس چون یاسه می درخشه

      پاسخ ها

      • عرفانه

        اگه چی بود نمی درخشید؟؟؟!!!!یاس هرچی هم باشه می درخشه

    • ساحل

      از ياس مرد تر نديدم.
      واقعا حرف نداره!

    • بهزاد

      این حق ما فقیراست ک یاس دارد میجنگد

    • مبارکه عابدی

      واقعادمت گرم.عاشقتم

    • Niloofar

      یاس تو با آهنگات بهم فهموندی که همیشه امیدی هست هنوزم دلیلی برای شادی در زندگی دارم.
      دیوانه وار دوستت داریم!

    • polad

      از کارات لذت میبریم و آرزوی سلامتی واست
      داریم

    • آیدا

      یاس تو توی این همه رپ خوونا بهترینی امیدوارم در تمام آهنگ هات موفق باشی ماعاشقتیم دوست دارم

      پاسخ ها

      • نا شناس

        می تونم ایمیل تو داشته باشم

      • امیر

        ناشناس مودب باش

    • مهلا

      سلام یاسر عزیز.من ی دختر 16ساله ام و فکر میکنم همسن هاو هم نسلهای من به روشنگری نیاز دارن و تو این کارو به زیبایی انجام میدی واسه همینه که دوستت داریم و تو آهنگات باهات هم احساس میشیم حتی وقتی از معضلات اجتمایی نخونی و از عشق برامون بگی.دوستت دارم

    • یه بدبخت اما امیدوار

      پول هیچی نیست و همه چیز بر می گرده به آزادی که فعلا من یکی ازش بدجوری محرومم و بدتر اینکه کسی غیر خدا صدای فریادمو نمی شنوه!! برام دعا کن همین...

      پاسخ ها

      • RMZ

        سلام.
        من آزادی دارم.(کلا ایران جوریه که انگاری زیادی آدم توش آزاده.و می تونه هر کاری کنه.)
        ولی پول ندارم.

      • عرفانه

        نه پول و نه آزادی مهمه.فقط ایمان

    • ما تو رو بعنوان رومی امروز قبول داریم

      سلام یاس عزیز من 15 سالمه و تو این چند ماه که با تو و آهنگ هات آشنا شدم تا به خودم اومدم ...
      دادا یاسر خیلی مردی من خیلی دوست دارم نه بخاطر قیافه و یا صدات بخاطر خودت و خودت و خودت
      قهرمان زندگی و الگوی من یاس هست اونقدر برام مهمی که خدا میدونه
      چون واقعا آقایی
      خیلی بی نظیری امیدوارم خدا حفظت کنه و هرچی از خدا میخای بهت بده
      تو تنها کسی هستی که با تمام وجود احساس میکنم یه انسان واقعی هستی دمت گرم
      من تک تک آهنگ هاتو حفظم و همواره اخبار کارهات رو دارم
      تو فوق العاده ای
      و برکت رپ فارس تویی




      ما تو رو بعنوان رومی امروز قبول داریم

















      عشق ینی یاســـــــــــــــــــــــــ


      این عکس هم از طرف من برای همه ی طرفدارای گل یاسر عزیز


      http://upload.tehran98.com/img1/b0hwxld27gci4u79jwkm.png



      http://upload.tehran98.com/img1/ogcx6dyvddwph714oczw.jpg




      http://upload.tehran98.com/img1/o21a4j89g5hw8z0fdki0.jpg

      پاسخ ها

      • روژنا

        دوست خوبم منم 15 سالمه واقعا زدی تو هدف عشق واقعا یعنی یاااااااس
        من زمانی که پسرعموم فوت کرد با اهنگ های یاس به زندگی برگشتم

      • پرنیان

        دقیقا حرفای منو گفتی قربونت!
        فقط با این تفاوت که من 16 سالمه...!:)

      • AMIR

        سلام من بااین که شمارونمیشناسم باشما موافقم واقعاخداحفظش کنه دمش گرم

    • نسرین

      من زیاد از رپ خوشم نمیومد ولی با یاس به این سبک غلاقه مند شدم.

      پاسخ ها

      • mehrdad

        بله منم همین طور

    • محمد حسین مخملی

      خیلی اهنگ هاتون رو گوش دادم.
      بیشترازاجتماعی بودنش خوشم اومده .
      به امیدروزهای بهترایران

    • محمدرضا عاطفی

      خیلی عالیه به نظر من که استوره ی رپ فاسی یاس است بس

      پاسخ ها

      • ARman_S

        تو اول یاد بگیر اسطوره رو درست بنویسی بعد در موردش حرف بزن

      • امیر

        آرمان عقیده مهمه
        فرض کن یکی اینطوری بنویسه اصلا، اصتوره.
        مفهومش مشخصه، بعدشم هر کسی اشتباه میکنه.

    • امیدرایا

      خوبه که میتونیم بین این همه خواننده رو یک نفر البته رپ کن حساب کنیم.

    • کیان

      یاسر را 3 ساله می شناسم اولش دوست داشت مجوز بگیره ولی انقدر سنگ جلوی پامون انداختن که ................................

    • عارفه

      سلام من تو خونواده مذهبی بزرگ شدم .
      ولی اهنگ های یاس رو زیاد گ.ش میدم چون از حسی که درحال خوندن داره خیلی خوشم میاد و اکثرا باصدای بلند گوش میدم حتی شده رو اهنگ های یاس با خونوادم دعوا گنم اما همیشه ازش دفاع کردم .
      من واقعا یاسر عزیز رو دوست دارم و امید وارم روزی عکسش یا اسمش رو در بهترین جاها ببینم با ارزوی سالی خوش و بدون درد سیده عارفه

    • حسین

      یاس یه اسطورس به خدا.

    • کاربر

      من رپ گوش نمیدادم اما وقتی اهنگ ازچی بگم یاس روشنیدم عاشق یاس شدم واگه یه روزاهنگ یاس گوش ندم دیوونه میشم
      به امیدروزی که بیادایران

    • نرگس شریفی عاشق یاس

      یاس تو الگوی من تو زندگی هستی. همه اهنگاتو حفظم. عاشق سوز صداتم. نمیدونی با اهنگات چقد گریه میکنم و خالی میشم.. دوستت دارم داداش...

    • محمد سی ام پانک

      یاس تو با آهنگات بهم فهموندی که همیشه امیدی هست هنوزم دلیلی برای شادی در زندگی دارم.
      دیوانه وار دوستت داریم!

    • امیر

      very very عالی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yas

    • John Cena

      سلام.یاسر جان واقعا کارات عالیه من همه ی آهتگ ها,مصاحبه هاوعکس هاتو دارم و هر روز با اینا زندگی میکنم

    • فریبرز

      رسیده وقت سلام باید درمیان بذارم حرف و کلام

    • کیانا

      اهنگاش خیلی خیلی خییییییییلی قشنگه و با احساس میخونه همشو یاس ی چیزه دیگش اصلا...

    • عليريضا

      ياس دوست دارم

    • ناصر

      یاس تو بهترینی من آهنگ های تو رو خیلی دوست دارم حتا اندازه ای که خودت نمیتونی فکرش رو کنی
      دوستت دارم و همیشه منتظر کار های جدیدت هستم

    • Hessam

      با سلام و تشکر از دستیاران این سایت....

      والا صحبت خاصی ندارم.....

      فقط میتونم بگم تک تک آهنگ ها نه بذار بگم تک تک کلمه ها ی یاسر خان قطره ای از واقعیته که ما دنبالش هستیم....

      واقعیتی که هیچگاه از زبان مردم خارج وجاری نمیشه...

      ممنون از اینکه برای ما بازدیدکنندگان نظری گذاشتید...

      طرفدار 18 همیشگیت Hessam

    • پریا

      اصلا اینو قبول ندارم که یاس از خودش تعریف میکنه این اشتباه .یاس سرور تمام خواننده ها هستش کور شود چشمی که نتوان دید عاشقتم یاس

    • مهدی

      خووووووووووووب

    • مرجان

      یاس انقدر خوبه که نمی دونم دربارش چی بگم از چی بگم

    • ثنا

      وقتی از زندگی ناامید میشم همیشه به اهنگ ی شما گوش میدم و دوباره امیدوار میشم به زندگی و انگیزه میگیرم .خییییییییییییلی مردی.

    • فاطمه

      یاس اینو میگم که دیوونه کننده ای...تازه فهمیدم چی گوش میدادم!!من فقط13سالمه وبیش تر دوستام هم عاشق اهنگ هات هستن......!یک اهنگ هم درباره ی مادر بخون...من می جنگم...برای تو میجنگم !

    • عليريضا

      ahang ha to dost daram man alireza hastam 12 sale az ardebil

    • بهار

      یاس عاشق خودت وصداتم

    • محمدامین

      سلام من13سالمه واقعاعاشقتم.من هرشب باآهنگ های تومیخوابم.

    • فریدون

      امید وارم روزی برسه که بشه حرفاتو عملی کرد
      گفتن واقعیت زمانی ارزشمنده که گریز از واقعیت تو کار نباشه

      پاسخ ها

      • ایرماک

        خیلی قشنگ گفتی فری

    • توحید

      بهترین خواننده ی ایرانههههههههههههههه

    • محمد هادى

      سلطان رب ايران

      هميشه موفق باشى

    • علیرضا

      بهترین خواننده به حسوداش ربطی نداره

    • هستی

      باید برات احترام قائل شد خیلی دوست دارم

    • مليكا

      بهترين خواننده است اگه ايران كنسرت گذاشت حتما ميرم

    • parsa

      دمت گرم یاس انشاءالله خدا یارت باشه کاری به کسی نداشته باش من خودم یکی از طرفدار های پر و پا قرصتم ناراحت نباش مجوز هم می گیرید

    • امیر

      یاس مولانای امروز

    • alli

      خیلی دوست دارم یاس با محسن چاوشی بخونه اگه بشه عالی میشه

    • عباس دباغ زاده

      من عاشق یاسم عاشق تیپش هم هستم دم یاس گرم

    • سوگل

      اگر یک روز اهنگ یاس رو گوش نکنم میمیرم

    • عرفان

      فقط ياس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرين

    • فاطمه

      من عاشقه اهنگاتم به خصوص هویت من

      پاسخ ها

      • سبحان

        من هم همینطور

    • گلنوش27

      من بچه طلاقم همیشه آهنگتو گوش میدم توواقعا شعرت شبیه زندگی منه. بچه نیستم که با ی تی تاب ... شم .برای همین روی پای خودم وایستادم امیدوارم به همه آرزوهات برسی که دل منو میلزونی.ساده وبی ریا هستی گذشته خودت رافراموش نکردی.مرد یعنی یاس

    • مهدی

      یاسرعزیزخیلی خیلی اهنگهات خوبه عالیه بهترازاین نمیشه واقعاازته قلب خسته نباشیدمیگم بهت

    • ارزو

      یاسر من باگوش دادن به اهنگات خوابم می گیره.خیلی دوست دارم.

    • mohmad

      من یک سایت دارم
      درمورد یـاس
      دانلود مصاحبه یـــــاس هم داره
      مطلب هم داره
      اگه بیاین ممنون می شم

    • حدیث

      یاس همیشه به من امید داده

    • الی

      من خیلی سختی تو زندگیم کشیدم. واقعا دیگه آخر خط بودم ولی به کمک یاسر عزیز و آهنگ های زیباش فهمیدم بازم امیدی به زندگی هست

    • محسن

      یک دونه هستی (تک گل باغ ایران هستی)

    • تانا

      من عاشق صداتم خیلی دوست دارم.برات ارزوی بهترین ها رو دارم خیلی خیلی اهنگاتو دوس دارم هیچوقت از شنیدنشون خسته نمیشم.

    • محدثه

      یاس هم خودت وهم صدات بی نظیره...واقعا ک خدای احساسی.

    • ایران

      من از یاس خوشم میاد خیلی خوب می خواند

    • هیچکس

      یاس فوق العاده است همین

    • amir

      یاس یکی از اسطوره های زندگی منه که هیچ وقت تحت هیچ شرایطی نمی خوام از ذهنم پاک بشه .

    • مرتضی

      باس جونم فقط اینوبهت میگم نمرت::20
      اگه بشتر از 20هم بود حتما بالاترین نمره رو بهت میدادم.
      اهنگات عالین یکی از یکی بهتر.
      آهنگ((فریاد))هم که جایه خود داره.من میخونموسکوتمو دار میزنم......
      روحیه مارو با این اهنگات زنده نگهدار..
      بهترین هارو برات ارزومندم..موفق باشی فوق العاده

    • hamed

      kheili doset daram alagheyeh shadidi be ahangat daram albate be sabke khondanet.nemidonam chetori akharin akhbaro az yas dashte basham?

    • ترانه

      یاس یعنی....یه.ابر.ستاره

    • محمد حسین

      فقط یاس عاشقشم به نظر من او جهانی شده است در ضمن اهنگ جدیدش فریاس خیلی خیلی زیبا بود خیلی حرفاش با معنی
      امیدوارم نظر من را هم بخواند وامیدوارم همیشه موفق باشد

    • ندا

      یاس از بهترینهاست اهنگات ذا بازبون نمیشه توصیف کرد

    • احمد

      یاس دوست دارمممممممممممم.ما همیشه باهاتیم دمت گرم خیلی مردی

    • پيام

      اقاي ياس اي كاش به جاي موسيقي رپ ميرفتي دنبال يه موسيقي حسابي كه مردم حال كنند. جالبه كه خودتون رو معترض و مبارز ميدونيد در حد چگوارا

      پاسخ ها

      • نگار

        ظاهرا شما فقط سبک پاپ رو میپسندید؛ اخه چطور تو همچین سبکی آدم میتونه از عقده هاش بگه!؟ وقتی آدم وجودش پر درده تخلیه اونا همیشه همراه با خشونته...که توی سبک پاپ غیرقابل قبوله!

      • مهرداد

        نمی فهمی دیگه ننننننننننننننننننفهمی

    • گروه رپ up8

      یاس نماد یک مرد ایرانی خیلی برزگ یاس ما همیشه پشتتیم.....
      واسه ما ایرانیا ملاک هر نفره
      که روی گردن ما پلاک فروهره

    • زندانی

      خیلی مردی داش یاسر مب...

    • پارميس

      .من عاشق ياسم.اهنگاشوخيلي دوست دارم.خسته شديم ازبس اهنگاي بي وفايي وعاشقونه گوش كرديم يكي بايدباشه ازمشكلات جامعمون بخونه.واقعاخسته نباشي اهنگات محشره

    • مهرشاد

      رپ فارس مساویه لب یاس
      یاس ته دلش خوبه یاس بروجلو همه حمایتت میکنیم

    • سهیل

      یاس پدر رپ ایران است او در همه ی اهتگ هایش از مشکلات جامعه تعریف میکند من امیدوارم که او موفق باشد

    • سپیده

      یاس عزیز حرفهای تو حرف دل همه ماست مرسی که این سکوتو شکستی. موفق باشی

    • آیدا

      به نظر من اونایی که فکر می کنن یاس دروغ می گه سخت در اشتباهن یاس هم آدم خوبیه امیدوارم همیشه تو همه ی شعراش موفق باشه ما همیشه پشتتیم نگران نباش من تو رو از صمیم قلبم دوستت دارم

    • سحر

      اهنگاش عالیه وااااااااااای خیلی دوست دارم عشق

    • اشکان

      منم خیییییییییییییییییییلییییییییییییییییییی دوســــــــــــــــــــــــــت دآرم یـــــآس

    • میثم

      من عاشق سبکش هستم.
      مخصوصا فــر یــــــاس !
      موفق باشی

    • فنا

      هلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااکشم

    • لیلا

      خانوادگی دوستت داریم یاس چون ما هم مثل تو سختی ها رو خیلی تجربه کردیم

    • فریما

      واقعا خوشحالم که کسی هست تا مشکلای جامعه رو به همه بگه و مردم رو بیدار کنه...خانوادگی بهت احترام میذاریم

    • بدون نام

      عاشقشم

    • farshid

      ســـــلــــــــــطـــــــــان رپ پــــــــارســـــی

    • علی

      من خیلی خیلی عاشقشم خصوصا عاشق اهنگ سخته رفتن ولی ..........

    • علی

      من خیلی خیلی عاشقشم خصوصا عاشق اهنگ سخته رفتن ولی ..........

    • وحید هاشمی

      یاسرجون اهنگات یعنی امید به زندگی من یکی از طرفدارای پروپا قرصتم

    • ستار

      درد دلمونو خوب بیان میکنه

    • سارا

      خیییییییییییییییلی دوسش دارم اصلا اهنگاش یه چیز دیگس.

    • امير

      من ياس را ازته دل دوست دارم ازته قلب ارزوي موفغيتدارم واقعن خيلي دوست دارم از نزديك ببينمت خيلي تعريفت راميكنم

    • امير

      من ياس را ازته دل دوست دارم ازته قلب ارزوي موفغيتدارم واقعن خيلي دوست دارم از نزديك ببينمت خيلي تعريفت راميكنم

    • darya

      خیلی مردی کل آهنگاتم قشنگه نوکرتم

    • بدون نام

      اين گزارش دروغه ياس عقده اي نيست هيچكس به پاي ياس نميرسه

    • فلوریا

      علیرضا واستون متاسفم
      یاس عزیز شما به این جو ر آدم توجهی نکن اینا چیزی حالی شون ..............

    • amir

      واقعاهمه فکرمیکنن یاس اینجوریه؟واقعابراشون متاسفم.اونهایی که این حرف هارومیزنندبایدمردانگی رو ازیاس یادبگیرندوبس

    • نگار

      سلام...با تشکر از زحمات شما.
      امیدوارم یاسس همیشه تو کاراش موفق باشه و بتونه صدای ما رو به گوش همه ی دنیا برسونه!از صمیم قلب این شخصیت رو دوست دارم...
      من یه دختر17 ساله ام که شاید هیچ کدوم از مشکلات یاس رو نداشتم.اما سختی های زیادی به شکل های مختلف کشیدم و نابسامانی های زیادی رو تجربه کردم...واسه همینه عمق آهنگای یاس با روحم عجین میشه.خوشحالم کسی رو میبینم که بزرگترین هدفش تحقق پیدا کرده!یکی از دلایلی ک جلو مشکلات کمر خم نمیکنم آهنگای یاسه...

    • کیارش

      من قبل ازیاس هوادار محسن چاوشی بودم ولی وقتی اهنگ های دل نشینشو شنیدم دیوونه ی یاس شدم من عاشق اهنگ فریاسم

    • امير الماسي

      از ياس بكم خيلي ميخوامت اخه باغت اباد

    • hoda

      اهنگاش سراسر مفهومه
      و سالم ترین رپری هست که میشناسم
      خیــــــــــ لی دوستت دارم یــــــــــ ــــــ اس

    • عاطی

      سلام من یکی ازطرفدارای یاسرجون هستم میخواستم بگم که
      خیلی اقایی دمت گرم

    • آناهیتا

      من واقعا اهنگ های یاس را دوست دارم تو اهنگاش سرتاسر مفهوم است ما ایرانیان به دنبال آزادی هستیم ازادی من با گوش کردن اهنگهای یاس به آزادی امیدوار میشوم

    • ی همدرد با یاس

      عاشق یاس بودم این هارو که هم خوندم عاشق تر شدم به جرات میتونم بگم تنها کسی هستی که خیلی راحت بی پرده حرفتو میگی و فک کنم دو سوم ایران همدرد تو هستن خیییییییییییییییییلی دوست دارم خیلی ارزومه ی روز از نزدیک ببینمت یاس عزیز

    • دریا

      وااااااااااای ارزومه فقط یه روز کنسرت بزاره قول میدم اولین نفری باشم ک تو کنسرتش حاضر میشه

    • حسین

      سلام یاسر جان من همه ی البوماتو از دم حفظم و همه ی دوستام میگن صدام خیلی شبیه شماست امید وارم ی روزی روی سنت با هم بخونیم عاشقتم

    • علی

      آهنگات عالیه مخصوصا فریاس

    • مهرداد

      وااااااااااای خیلی سختی کشیده

    • یکتا

      خیلی احساساتی میخواند

    • saleh

      12سلم ولی دوست دارم.برات آرزوی موفقیت می کنم .وامیدوارم جوابم وبدی

    • میلاددوست صالح

      خیلی آهنگات بهم روحیه می ده دوست دارم

    • بدون نام

      دوسش دارم

    • متین گاگول

      با این که خیلی خرم و هیچی نمیفهمم ولی عاشق برنامه کودکم

      پاسخ ها

      • فاطی هلاک یاس

        دقیقا منظورت از برنامه کودک چیه کودک

    • گاگول

      من عاشق برنامه کودکم

    • نیاز

      من شیفته اونم...دیوونشم و دیوونه وار دوسش دارم چون زندگیش زندگیه منه مخصوصا اهنگ ب خاطرمن ک من باهاش با ماشین خودمو انداختم جلو کامیون ونمیدونم چراهنوز زندم...عاشق مرگم

    • sajad

      اهنگ های خیلی قشنگ و پر معنا می خوانی خیلی دوست دارم لطفا" آلبوم های جدیدی تقدیم به ما کن

      پاسخ ها

      • مهرداد

        دیگه چقدر

    • فائزه

      عاااشقتم دییوووونه آهنگاتم خیییلی بامعنی

    • data

      رفیق آهنگات واقعا عالیه.

    • شهرزاد

      بعضيا فكر ميكنن با دري وري گفتن پشت ياس ماهايي كه دوسش داريم نظرمون درموردش عوض ميشي ولي نميدونن هرشخص مهمي كه بياد پيشت نميتونه علاقه ي مارو نسبت به ياس عوض كنه بعدشم اميدوارم ياسر جان جلوي چشمان دشمنانت سربلند باشي و به جاهاي خوبي برسي كه چش دشمنانت كور بشه هميشه سربلند و پيروز باشي وبه ارزوهات برسي

    • yeki mesle yas

      آقا در مورد یاس بد نگین اگه ازش خوشتون نمیاد چیزی نگین,اگه چیزی نگی نمیگن طرف لاله,یاس دقیقا حرف دلای بچه هایی مثل منه ,برام مهم نیست اینا الکیه یا واقعا یاس گفته ,برا من فقط آهمگ مهمه,وقتی حالم بده میام آهنگای یاس و هیچکس رو گوش میدم و آروم میشم,

    • یاسی

      یاسرجون خیلی دوست دارم. اهنگات خیلی بهم حس خوبی میده

    • متین

      من حدود شش ساله یاس گوش میدم به نظرم یاس عزیز جاپای شاعرانی همچون سعدی ومولانا گذاشته باید ماایرانیا به وجود همچین استوره ای به خودببالیم وافتخارکنیم

    • محمد

      یاس ی قلب پر احساس فراموشت نخواهیم کرد

    • نیما

      من با یاس حال می کنم هر روز حد اقل 2آهنگ هاشو گوش می دم

    • yasy

      عاششششقتم......

    • سارا

      من و همسرم بچه مذهبی هستیم ولی یاس رو واقعا داریم یاس تولدت مبارک ما روز 30 خرداد 4 ساعت تمام آهنگهاتو گوش می دادیم و خدارو شکر که ایران افرادی مثل تو داره تتتتتتتتتتتتتتتتتووووووووووللللللللللدددددددددتتتتت مممبببببارررررررککککککککککککک

    • مهرناز

      من واقعا یاس رو دوست دارم حرفاش عالیه یاس عزیزم توافتخار سرزمین مایی

    • حسین عاشق نگار مردانی

      یاسر جان عاشقتم امید وارم ی روزی منو نگار ببینیمت دوست دارم

    • آرام

      یاسر جون عاشقتم

    • بدون نام

      ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻭﺩﺧﺘﺮﻡﻭﻫﻤﺴﺮﻡ ﻋﺎﺷﻖ ﺁﻫﻧﮕﺎﻫﻲ. ﻳﺎﺳﻴﻢ.

    • فاطی

      یاس عزیزم واقعادوست دارم جامعه به وجودتو افتخارمیکنه.
      عشق میکنم باآهنگات.

    • امیر

      I LOVE YOU YAS

    • رامين

      سلام ياس خيلي دوست دارم تمام اهنگاتو حفظم عاشقتم تو الگوي مني تو زندگيم

      من 16 سالمه از تبريز

    • سعید

      صدای مخملی اش را دوست دارم

    • احمد

      عاشق خودت اهنگاتم مخصوصا اون گردنبد فربه که همیشه اویزون میکنی منو کشته .دمت گرم خیلی مردی

    • مسعود

      دوستت دارم باچه زبونی بگم اخه میمیرم برات عاشقتم یاسفقط اینوبدون نوجوان های هستند که دورافتاده ترین مناطق ایران به عشق تو به زندگی ادامه میدهند...

    • نيما

      i love you yas

    • فرزاد

      من نوحه خان و هم شاعر هم مجنون. 15وساله از تبریز خودمم یک کتاب شعر برای اعمه نوشتم ولی این آهنگ بی شرف نجفی خیلی ناراحتم کرده نقی من رپ های تورو اونقدر دوست دارمتا اون ح که شبا اگه گوش ندم صداتو خوابم نمی بره دوست دارم باهم مشورت کنیم یه رپ برای جواب شاهین بسازیم و یه سبک جدید رپ مذهبی بذاریم . خواستی به من زنگ بزن نکرتم خدا به نفست قدرت بده یا علی

    • فرشاد صفري

      ياسر جان خيلي كارت درسته با البوم فرياد خيلي حال كردم

    • پریا

      من دیوونه ی یاسم !!!!!!!یعنی با اهنگاش بزرگ شدم......سلطان رپ فارس لقب مناسبیه براش چون واقعا اهنگاش ادمو از خواب بیدار میکنه وباعث میشه چشماتو باز کنی... حرف نداره!ی دونس خداییش

    • فرشاد رهنما

      دمت گرم یاسر خییییییییییلی اهنگات باحالن متشکرمممممممممممم

    • حسين

      من اول اصلا موسيقي كوش نميكردم ولي فقط يه بار ياس كوش دادم و الان خودم هم مينويسم. البته بدون موزيك .واسه دل خودم ميخونم . اميدوارم روزي برسه كه مردم دنيا فقط ياس كوش بدن

    • منا

      عالیه..تاناراحتم..وقتی ازهمه خستم...وقتی بریدم...وقتی نفس کم میارم...وقتی ظاهرم اومه و کلماتم فریاد....وقتی بغض میکنم...وقتی اشک توچشمام جمع میشه..وقتی غم توی گلوم خونه میکنه...وقتی بی هواگریه میکنم..
      ....
      یاس گوش میدم...
      خودم دلنوشته های زیادی دارم ک مشکلات اجتماعی راداخلشون بیان میکنم اما هرگزبهم اجازه چاپ ندادن ....یاس تو خط شکنی ....
      من منا15سالمه

    • hamed

      یاسر حان فقط میتونم بگم خیلی مردی میدونستی بعضی از اهنگات چند نفرو از مرگ.طلاق.یا مواد نجات داده.ی نمونش داداش خود من در استانه طلاق بود ولی ب خاطر اهنگی ک درباره طلاق خوندی ب خاطر بچشون دوباره ب زندگی با هم ادامه دادن خرابتم یاسر ب امیده روزی ک بازم صدات ب مردم زندگی دوباره ببخشه

    • زهره

      واقعا نمیدونم چی بگم...
      فقط بدون عاااااشششششششششقتم...

    • مبین

      ببین عاشق غیرت و تعصبت شدم نوکرتم داداش.واقعا یه میهن پرست گلی معلومه که غیرته ایرانی تو خونته.درود برتو.انشالله موفق باشی در تمام مراحل زندگی.

    • مسعود

      من فکرکنم بهترین اهنگ یاس Az chi begamالبته نبایدبه راحتی ازکنارbekhater manگذشت یاااااااس باتموم وجودم حست میکنم میدونم توهم این حسونسبت به ایران داری یاااااس نفسمی

    • سعید

      سالم و تندرست باشی یاسر جان عزیز زحمات شما قابل ستایش است که با حرفهایت قلب ایرانیان را جان دوباره میدهی
      با سپاس و امید موفقیت در راه رسیدن به تمام آرزوهایت

    • ارتمیس

      چیزدیگه ای درموردت فکرمی کردم ولی هنوزهم عاشقتم.

      پاسخ ها

      • مسعود

        دمت گرم داداشی

    • ارتمیس

      چیزدیگه ای درموردت فکرمی کردم ولی هنوزهم عاشقتم.

    • مبینا

      واقعا الگویه منه و اگه یه روزی به امید خدا در ایران کنسرت داشته باشه حتماااا میرم و تشویقش میکنم ....ایشون واقعا باعث افتخار ما اریایی هاست

    • مرجانه

      دلم ميخواد يه روزي برسه كه همه..............

    • نازنين

      خيييييييييييللللللللي قششششششششنگگگگگگگگگه

    • امیر

      به نظر من یاس خیلی قشنگ می خونه دوستان واقعا خودخواهی که یاس که اینقدر فریاد می زنه برای منو شما که هم درس بگیریم و هم درد های خودمونو فریاد بزنیم یاس قوربون صدات تمامی آهنگ هاتو دارم و تمام آهنگ هات بامعنی و پشت سر هم خیلی قشنگ یاس دوسست دارم قوربونت امیدوارم روزی ببینمت و به نظر دیگران اهمیت نده بای

    • محمد عرفان

      عاشقتم

    • دانژه

      دختر خالم خیلی یاس رو دوست داره
      تاجایی که روی کیک تولدش اسم یاس رو نوشته بود

    • taraneh

      khili khili doset daram....asheghetam.....mimiram barat.....ahang sabaz vatanetam khili dos daram

    • یاس

      عاشقتم آقا یاسر

    • کیانا

      یاااااااااااااااااسم خیلی دوستتتتتتتتتتتتت دارممممممممم اهنگایی که میخونی فوق العادست خیلی تو زندگیم بهم کمک کرد و همینطور بهم امید داد خیلیییییییییییییییییییییییی دوست دارم داداشم.

    • ملیکا

      یااااااسسسررر جان تو فوق العاده ای هوادارات همیشه پشتتنننننننن

    • طنین

      نخندینامن تاحالاچن بارخودکشی کردم بخاطرش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ عقب افتاده

    • سعودم

      پسرشاه پریون بزرگترین عناوین والقاب باورکنین کمشه اصلا توپوست نمیگنجه توصیف یاسسسس عاشقشم

    • مسعود

      براشوخی اندکی شباهت هایم بایاس یاس خردادیه منم همینطور یاس سی ام دنیا اومده من سیزدهم اون 61یه من71ی ایناروگفتم واسه اینکه بدونین خیلی دوسش دارم موارد دیگه خیلی دوست داشتنیه منم همینطور ادعانداره منم همینطور صداش محشره منم منم ا ببخشید نه جدی صدام خوبه ......

    • مسعود

      ازچی بگم...بچه های پایین شهر...?اونقد یاسو دوست دارم که میخوام دلمو بادلش نخ سوزن بدوزن یعنی میشه!!!

    • asal000

      انشا الله همیشه موفق باشه . من ک واقعا خودشو و کاراشو دوست دارم . ب قول یاس
      : آدم همیشه تو محدودیتهاش ستاره میشه

    • ali

      duset daram

    • sinna

      az khoda mikham bara hamishe yas ronegao dare

    • مصطفی

      سلام میخواستم بګم من عاشق یاسم وبراش ارزوی پیشرفت میکنم به طوری که من شبها بدون ګوش دادن اهنګهای یاس خوابم نمیګیره

    • Zahra joooon

      سلام به همگی من یه دختر16سالم عاشق درس ورفتن به دانشگاه!!!!الان خیلی دغدغه دارم خیلی نگرانم نمیدونم با این وضع....به اهدافم می رسم یانه..!در ضمن ازاین عشقهای درپیت متنفرم دوست دارم یاس عزیز راجبه عشق های بی اساسی که آدم های هم سن وسال من درگیرشن بخونه!!!مرسی

    • يه بنده خدا

      واقعا نميدونم با چه كلمه اي ميتونم توصيفش كنم.خدايي يكه.حرف نداره‍‍َََُ

    • يه بنده خدا

      واقعا نميدونم با چه كلمه اي ميتونم توصيفش كنم.خدايي يكه.حرف نداره‍‍َََُ

    • r 007 band

      به امید روزی که بدر رب ایران یاس عزیز مسیر رب ایران رو عوض کنه ما در ایران ربر زیاد داریم ولی...... هیچکدوم مثل یاس .هیچکس. حمید صفت.رب رو عزیز نمیدونند. بازم از یاس عزیز ممنونم که برای رب ارزش قاعل میشن به امید تغییر مصیر رب ایران.

    • شئهق

      az nazar man yas aval jahane man khodam az yeki behtarin tarafdasham cheshme harchi hasode kor

      پاسخ ها

      • فاطمه

        انشاالله کم به یاس ما بدی نکردن

    • هما

      چند روز پيش داشتم اهنگ ها ياس را گوش مي كردم.مامانم امد تو خونه كلي دعوام كرد .خجالت نمي كشي اهنگ رپ كوش مي كني. صداي اهنگ را زياد كردم تا مامانم هم گوش كنه انقدر خوشش امد .

    • علی

      من ارزومه اقای یاسر بختیاری یاس عزیزمو از نزدیک ببینم ای کاش میشد ببینمش خدایا انشاالاه ببینمش برات دعا میکنم دعای خیر مردم ایران همیشه بدرقه راهت باشه عاشقتم یاسر جان ای کاش یه روز ببینمت

    • شادي

      ashege yasam

    • مریم

      خیلی عالی هستی من اهنگاتو دوست دارم عاشقتم زنده باشی خدا بشت بناهتون باشه هیچ از موسیقی دست نکشید

    • محمد عرفان

      عاشقتم عالی عالی عالی

    • shaghayegh

      asheghettam

    • محمد احمدی آهنگر

      salam man ashegh yas hastam makhsoosan ahang darkam kon va man mijangam vs faryas

    • asal

      یاس فوق العاده ست آهنگاش به دلم میشینه یاسم مثه من خستست خسته.

    • بهنام

      سلام،آهنگای یاس محشره،تا بحال چنین آهنگایی رو ندیده بودم از وقتی که به آهنگای یاس گوش میکنم روحیه ای پیدا کردم که غیرقابل توصیفه،خیلی خیلی خیلی خیلی متشکرم از کار زیباتون،یکی از آرزوهام اینه که یاسو از نزدیک ببینم امیدوارم هرچه زودتر این آرزوم برآورده شه.

    • بهنام

      سلام،آهنگای یاس محشره،تا بحال چنین آهنگایی رو ندیده بودم از وقتی که به آهنگای یاس گوش میکنم روحیه ای پیدا کردم که غیرقابل توصیفه،خیلی خیلی خیلی خیلی متشکرم از کار زیباتون،یکی از آرزوهام اینه که یاسو از نزدیک ببینم امیدوارم هرچه زودتر این آرزوم برآورده شه.

    • بهنام

      سلام،آهنگای یاس محشره،تا بحال چنین آهنگایی رو ندیده بودم از وقتی که به آهنگای یاس گوش میکنم روحیه ای پیدا کردم که غیرقابل توصیفه،خیلی خیلی خیلی خیلی متشکرم از کار زیباتون،یکی از آرزوهام اینه که یاسو از نزدیک ببینم امیدوارم هرچه زودتر این آرزوم برآورده شه.

    • yaseer

      salam az inke esme shoma ro daram khosh halam . man o hamsaram sara ahangato kheyli dost darim . omidvarim hamishe sedatono beshnavim ... yaser va sara 22 va 20 sale az shiraz

    • عرفان

      فقط عاشقتم

    • پری میرورقی

      من یه پسر 9 ساله دارم که خیلی دوست داره.عاشق آهنگاته مخصوصا آهنگ طلاق.چون من وپدرش ازهم جدا شدیم همش گوشش کنه و میخونش.خیلی پشیمونم که تو تصمیمم به خاطر اون تجدید نظر نکردم.ولی به قول آهنگ شما راهی دیگه نداشتم.

    • hanieh

      من عاشق ربپ هاي سياسيم و عاشق ياسو اهنگاي سياسيش.قربان شما دوستان كه با نظر من موافقين

    • bardya

      من دوسه تا اهنگ یاسو خیلی دوست دارم اوناهم عبارتند از از چی بگم/ پیاده میشم / امید ایران/توس/ امید وارم باز اهنگ های خوب بیاد بای...

    • مسعود

      این روزهافقط منتظراهنگ جدیدتم خیلی دوست دارم یاس
      21ساله ازدهدشت

    • reza

      یاس من واقعا عاشق آهنگ های شما هستم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        من عاشق مردونگیشم

    • مسعود

      باگوش دادن به اهنگای یاس تمام غمای دنیایادم میره خیلی جذاب میخونه

    • نادیا

      یاس عزیز من اهنگ رپ خیلی گوش دادم ولی اهنگای تو یه چیز دیگس من خالصانه دوست دارم و امید وارم در هر مرحله از زندگیت خوشحال باشی این ارزوی همه ی ما هواداران توا که روزی به کنسرت تو در ایران بیایم ب امید دیدار هر چه زودتره تو با اهنگای تو بزرگ شدم نادیا

    • mah

      واقعا خیلی قشنگ میخونه من چند تا از اهنگاشو حفظم امیدوارم که همیشه پیروز باشه

      پاسخ ها

      • فاطمه

        من هممممممممممممممممشونو ازبرم

    • armantak

      اسم ساختمون یا مغازه کیا یاسه ؟ یکیش خودمم.اسم ساختمونمونو یاس گذاشتیم. نظر مثبت بزن

    • محمد

      عاشقتم خیلی مردی دوست دارم رپری مثل شما بشم واقعا ارزوی قلبی منه ...

    • سحر

      یاسر جون خییییییییییییییییییییییلی دوستون دارم
      از وقتی که با آهنگ های شماآشنا شدم زندگی رو شناختم
      من و همه دوستام عاشقتونیم
      امید وارم همیشه سلامت باشید
      فقط یاسسسسسسسسسسسس

    • منم

      من از پنچ سال پیش یاس گوش میدادم واقعا یاس سر همه رپراست اگر یاس با محسن چاوشی بخونه میترکونه موسیقی ایرانو واقعایاس حرفاش پر معنیه یاس هم خواننده مورد علاقش محسن چاوشیه وهر دوتاشون حرفشونو تو آهنگاشون می زنن.

    • آیدا

      یاسرجون امیدوارم همیشه توی هر آهنگی موفق باشی اینو بدون که نه تنها من بلکه نصف جهان پشتتیم . ما باید افتخار کنیم که همچین خواننده ای در وطن ما زندگی می کنه

    • rohol

      اهنگهات خیلی قشنگه امیدوارم موفق باشی ویادت نره خیلی ها منتظر اهنگ بعدی ات هستن

    • مسسسسسسسسسعوووووود

      فکرشوبکن یه روزیاس بارضایزدانی اهنگ دادن بیرون ....رویایی میشه

      پاسخ ها

      • مهرداد

        یاس صدایش تنهایی که بخوانه قشنگه

      • فاطمه

        یاس یا باید تنها بخونه یا با امین تا بی نظیر باشه

    • مسعود

      شعراش خ خ خ قشنگه طرفدار که زیادداره احساسش که بی نظیره پیشرفتش که فوق العاده است پس دیگه ازچی بگم

    • amir

      من با یاس زندگی میکنم منطزر اهنگ جدید هستم

    • yas

      در یک کلام عشق است یااااس

    • بهنام ا

      دلم برای یاس میسوزه

    • یاس

      اره منم یاس اره منم باز حالا که تو با منی دیگه بال و پرم بازه....

    • اباالفضل

      وای صدات فوق العادس اهنگه وقته رفتنتو خیلی دوس دارم چااااااااااکرم

    • amin

      سلام.من از اهنگ های یاس امید وانرژی میگیرم.اقا یاسر بدون همه بچه های اریایی باتو یک هدفو دارن ومیخان بشن رومی امروز.یاس به من هدف داد.منتظر اون روزم که حداقل 1 کار مشترک با هم داشته باشیم.خدا حفظت کنه یاس

    • ارشیا

      من عاشق اهنگ های یاس هستم

      پاسخ ها

      • فاطی

        عزیزم من عاشق خود یاسم

    • محمدرضا

      خدایامرسی که یاس روآفریدی


      یاسرمن عاشق آهنگاتم

    • محمدرضا

      خدایامرسی که یاس روآفریدی


      یاسرمن عاشق آهنگاتم

    • محمدرضا

      خدایامرسی که یاس روآفریدی

    • بختیار پاآهو

      درود برشرفت یاس

    • thxli

      یاس منم خیلی سختیا کشیدم خیلی تلاشا کردم اما نتونستم به جایی برسم برام دعا کن مامان ندارم بابا هم ندارم پیش عمم میمونم عاشقتم یاس جونم تمام اهنگ هاتو دارم

    • فاطمه

      یاس اسمتو خالکوبی کردم رو دستم یاس وقتی به این فکر میکنم که تموم خاننده هابادخترا عکس میند ازندولی توباسرطانیایابا بی پدر ومادرها میکم تو مرد جهانی

    • فاطمه

      من عاشق یاسم..! باورتون میشه یا نه???

    • رضا

      یاس من واقعا عاشق آهنگ های شما هستم

    • رضا

      دنیا یاس

    • امير09376009989

      نوكرتم ياس ,بعد على مرد خودتى

    • رضا

      دنیا یاس و فریاد

    • سارا

      واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا مردی اهنگاتم مثل خودت مردم را تحت تاثیر قرار می ده

    • omid

      ياااااس خيلي مردي واقعا همه اهنگ هايي كه ميخوني همگي معني دارن ....موفق باشي..چشم حسودتم كور بشه

    • بدون نام

      به امید روزی که مجاز بشی

    • عباس

      ياس واقعا خوب ميخوني دمت گرم فرياد

    • محیا

      کاش یاس داداش من بود آخه خیلی دوسش دارم
      کسی هست که یاس رو دوس نداشته باشه؟

    • فرزاد

      تو هر دوره ای از زمان یه خواننده و شاعر کم پیدا میشه که همه دوستش داشته باشن.اما خوشبختانه تو دوره ما این اتفاق نادر افتاده واین خواننده وشاعر کسی نیست جز رومی یاس.

    • reza

      بهترین خواننده ای تاالآن دیدم (یاسربختیاری است)

    • کاری

      خوب بود و....................

    • یاسر

      دمت گرم
      خیلی باهات حال میکنم.

    • لیدا

      سلام آهنگای یاس واقعا زیباسوشاید زندگیمون خیلی شبیه باشه بهم یاس عزیز.میشه آهنگش کرد

    • دخترپرسپولیسی

      امیدوارم روزی برسه که بتونم آلبوم یاس روتوی ایراااان تهیه کنم.....آهنگاش واقعازیبا وکوبنده اس...........بی نظیرترین رپره واقعا........
      درودبریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

    • ندا

      سلام به همه ی دوست داران شاه رپ ایران.یاس عزیزم نمیدونم نظرمومیخونی یانه ولی من عاشق صداقتت.شجاعتت.وطن پرستیت.ومهمترازهمه صدای بسیارزیبات هستم.ازاینکه دردای کشورومردم عزیزم روبی پروابیان میکنی ازت ممنونم.کاش خدابه منم این جرآت روبده.اولین باری که آهنگت روگوش کردم توی ماشین بودکه شوهربی ذوقم سی دی روازماشین پرت کردبیرون.بجان دخترم اونقدازش متنفرشدم که تایکماه باهاش قهربودم.البته الان ازاین کارانمیکنه.چون ازم میترسه...خخخخخخ.داداش گلم انشالله خداحفظت کنه وبه همه آرزوهات برسی.امیدوارم یه روزی که دیرهم نباشه یه کنسرت بزرگ توی کشورخودت برای مردم خودت برگزارکنی ومن قول میدم ازماه هاقبل بیام بازنبیل جا رزروکنم.خیلی دوستت دارم.عاشق آهنگ سربازوطن وازچی بگم هستم.به امیدموفقیت روزافزونت.دعای من

    • armeneh

      سلام مرسی دوستان.
      واما یاس خیلی خیلی جونه یعنی همه میشناسنش همه طرفدارشن اخرشه هم صداش هم قیافش.مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

      • فاطمه 16ساله

        هم اخلاقش

    • رها

      یاس عزیز افرین به این روحیه سرسختت واهنگ هاتم حرف دل مردم را میزنه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

    • مسعود09362369329

      خ خ خ دوست دارم خیلی ماه میخونی

    • melika

      faghat mitoonam begam asheghesham

    • آریا

      یاس خیلی دوست داشتنیه و شعر و آهنگهاش نیز
      من طرفدار هیچکسی نیستم از اسطوره سازی متنفرم
      کاش ما ایرانیها به جای کامنت گذاشتن در مورد اسطورمون یه کم به زندگی واقعیمون فک میکردیم و اون چیزی که امثال یاس در موردش میگن
      و هر شب به یاد نکبت زندگی که رومون میباره نمیمردیم
      عزیزان شما هم میتونین ستاره بشین مث یاس که بهمون روشنی میدن نه مث ستارگان دوزاری مث گلزار و... به امید اون روز که تو جامعه دردی دیگه نباشه

    • مسعود

      دیوونه واردوسش دارم اگه یه روزی توایران کنسرت بذاره اولین کسی که حظورپیدامیکنه منم ب امید یه روزدیدنش

    • فرزاد

      دوست دارم ياس رو ببينم اميدوارم اون هم اينو بدونه. ههي

    • فاطمه

      اسطوره است به خدا

    • مسعود

      دیوونه واردوسش دارم اگه یه روزی توایران کنسرت بذاره اولین کسی که حظورپیدامیکنه منم ب امید یه روزدیدنش

    • مسسسسسسعووووود

      سلام واسه اگهیتون مزاحم شدم اگه بشه میخواستم اینجااستخدام بشم…مدارکتون رواوردین ?بله …کامله?بله کامله… سابقه کار… سابقه کار والاسابقه کاری ندارم من نمیشه اقاجون که باید سابقه کارداشته باشی…ولی اخه ازیه جایی بایدشروع کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????من شرمندتونم بایدسابقه کارداشته باشی.اخیش یااااددد ش ب خیر

    • مرضیه 16ساله بوشهر

      بهترین خوانننده رپ یاس اینقد دردبارش بدحرف نزنید لطفا دنیا بایاس فقط فقط یاس یکی ارزوهام اینه یاس رو ازنزدیک ببینم که این فقط تو رویا اتفاق میوفته خیلی ازش خوشم میاد حرف دلو میزنه اونم مثل خودمه منم باگزشتم زندگی میکنم البته الانم زندگی برام خوب نمیگزره اصلا خداصدای منو نمیشنوه سرش شلوغه یه جورایی پولدارارو میبینه ولی منو نمیبینه خیلی بی انصافیه

      پاسخ ها

      • فاطمه 16ساله

        اگه خدا دوست نداشت ی هم درد برات قرار نمیداد درد اصلی من اینه که من هم درد ندارم

    • مرضیه 16ساله بوشهر

      یاس یه مرد واقعیه ازنظر من خیلیم بهش میاد غیرتی باش فداش بشم اینقد دوسش دارم خیلی ازش خوشم میاد خدایااا چی میشه یه بار فقط یه بار ازنزدیک یاسو ببینم شده برام یه رویا دیشب خوابشو دیدم ...یاس هرجاهستی بدون که یکی توایران هست که تورو ازجونشم بیشتر دوست داره درکت میکنم مثل خودمی کاش داداشم بودی

      پاسخ ها

      • فاطمه 16 ساله

        مرضیه جون یاس داداش هممونه

    • نیلوفر

      yas eshghe mane....vaghean ghabele moghayese ba in bache ghertiayee ke az too soorakh sonbe haye tehran dar umadan.....
      ba arezuye movafaghiat vase yase azizam omidvaram hamishe movafagh ba moayad bashi

    • ali

      hai yaser(yas azize khodemon) man ke kheyli bahat hal mikonam dadashi

    • دوست

      مثل یاس تو دنیا نیست

      پاسخ ها

      • فاطمه

        دقیقا باهات موافقم ولی کیه که قدرش رو بدونه

    • مهر

      هیشکی یاس نمیشه عالی هستی یاس

    • تردید

      عاشق اهنگهای یا هستم امیدوارم موفق باشی

    • سما

      عاشقشمممممممممممم

    • فاطمه

      من نمی فهمم چطور به یاس عزیز این تهمتا رو میزنن دلیلشون چیه چرا همش سعی در ضایع کردن یاس دارن من دلایل قابل توجهی برا رد حرفاشون دارم مثلا اگر عشقمون شیطان پرسته چرا تو اهنگاش یاد خدا رو می کنه یا در ظاهرش نشانهای شیطان پرستی وجود نداره من عاشق یاسم ونمیتونم ببینم بهش بی احترامی میشه واسه همینم تا الان باچند نفر درمورد این موضوع دعوام شده و برای موفقیتت شب و روز دعا میکنم یاس عزیز

    • Arvin

      من کاملا از کسایی که به آهنگ های شجریان و امثالش میگن اصیل و به یاس میگن تهاجم قرهنگی متنقرم عشق منه یاس

    • فاطمه

      یاس الگوی منه از صبرش بگیر تا وفا وترک نکردن کشورش یاس فوق العاده وبی نظیره ولی کیه که قدرش رو بدونه
      یاس نمیدونم نظرمون رو میبینی یا نه ولی بدون یکی اینجاست که برا موفقیتت شب وروز دعا میکنه امیدوارم روزی خبر مجاز شدن اهنگات اشک شوق هممون رو دربیاره

    • مهتا

      من یاس خیلی دوست دارم هرکی بگه یاس بده حسود

    • مهتا سوداگران

      من یاس را خیلی دوست دارم هرچی بگم بازم کمه هرکی بگه یاس بده حسوده من 8 سال دارم من اهنگ یاس عکساشو دارم دختر عمو هامم یاس و دوست دارن مخصصا لیلا

      پاسخ ها

      • فاطمه 16 ساله

        متاسفانه تو خونواده ما فقط من عاشق یاسم ولی من می جنگم

      • ali

        عزیزم شما دهنت بوی شیر میده !
        تو رو چه به یاس!
        درسته آهنگ های یاس مفهموم مشخصی داره ولی من فکر نمیکنم برای همه ی سنین مناسب باشه.

      • سعید

        یکی نیست ب این علی بگه آخه کی گفت تو خودتو پیش بندازی کپک . خخخخخخ ....
        ....................................................................................................................
        عزیزم منم هیچ خواننده ای رو اندازه یاس قبول ندارم .
        فدات ; بوووووووووووس ....

      • امیر

        سعید و علی جفتتون هم پروووووووووو هستینا درست صحبت کنین.
        آبجی فاطمه من هم همینطور تو خوانواده ما هم فقط من یاس رو دوست دارم.

      • امیر

        خانواده

    • لیلا

      واقعامن عاشق یاسم اون خیلی منطقی وامیدوارم پیامم روبخونه لیلا11 ساله ازمشهد

    • لیلا

      اقایاسرمتاسفم که انقدرتوزندگی سختی کشیدی من میدونم شماخیلی منطقی هستین وهیچ وقت ازخودتون تعریف نمیکنین شماباعث افتخارمنی اقایاسر لیلا11 ساله ازمشهد

    • چیستا

      یاس تونهاکسی هستی که درمقابل این تهاجما،بی تفاوتی ها،فقروموذل طلاغ سکوت نکردی وفریادزدی وخوندی وسکوتت جارزدی.برایت آرزوی موفقیت میکنم برادرباغیرتم

    • كيارش

      ما همه عاشق ياسيم ...حالم از كسايي كه با اون مغز پوكشون ياس عزيز رو شيطان پرست ميخونن بهم ميخوره البته خب معلومه دليل كارشون چيه اين كه هركي ميخواد مشكلات جامعه رو بگه از مد بيفته براي يأس ارزوي مواقيت ميكنم

      پاسخ ها

      • Arvin

        دمت گرم کیارش جان

    • ALI

      یاس من عاشقتممممممممممممممممممممممم

    • Arvin

      امروز آهنگ آمین رو گوش دادم که یاس و آمین اونو با هم خوندن.واقعا یاس بی نظیره نمیدونم باید چی بگم که لیاقتشو ثابت کنه.به همه ی طرفدار های یاس آهنگ آمین رو پیشنهاد می کنم خیلی باحاله.راستی منظورم از آمین اسم آهنگه نه اون خواننده که اسمش آمینه.

    • Arvin

      زندگی نقس کش میخواد هر مشکلی طرفت میاد تو رو میکشونه به سمت خودش پاره نمیشی فقط کش میای.

    • لیلا

      راستی ببخشید دوباره مزاهمتون شدم من دخترعموی مهتاسوداگران هستم ومثل دخترعموم هم اهنگاتونودوست دارم هم خودتونوچون بااباهتین من همون لیلا 11 ساله هستم انشا الله همیشه سلامت باشید

    • مهتا سوداگران

      یاس عزیز خیلی دوستت دارم خیلی تو واقعا منتقی ای تو بهترین رپخونی باتتلو درست تتلو به تو رپت نداه ولی اونم خوبه من با اهنگ پیاده شو که حتا قدیمی اشک میریزم

    • Arvin

      هرجا حرف از رپه یاس حرف اولو میزنه.

    • مسعود

      باهات موافقم اروین وداره ب اوج رشدوپیشرفت رپ فارسی کمک میکنه ب قول خودشش یاس همتانداره

    • mohammadreza

      سلام من آدم غمگینی هستم و تا حالا حتی یک بار اقدام به خودکشی کرده ام آهنگ های یاس پر از غم هستند اما امیدی که با اونها مچ میشه آدمو قانع میکنه زندگی من کاملا شبیه یاس است درک میکنم چه دردی دارد منم مثل خودتم یاس من آینه ی تو هستم شاید باورت نشه ولی در حال اقدام به خود کشی که بودم وقتی قبلش آهنگ باید بتونیمو گوش کردم فهمیدم هنوزم میشه تو جون منو نجات دادی گرچه هنوز زندگی سختی دارم ولی دیگه همچین کاری نمیکنم

    • LAVIN

      عاشقشم - امید وارم نداره هر روز موفق تر می شه

    • مسعود

      توکه میدونستی من تکیه گاه محکمتم بگوبامن دیگه چراداخه نوکرتم من که هردقیقم وابسته ب دقیقه ی توبودمن ک حتی لباس تنم ب سلیقه ی توبود!!!!!!!!!!!!??????

    • فاطمه 16 ساله

      شاید حرفای من به این گزارش ربط نداشته باشه خواستم خودم رو خالی کنم من متنفرم از کسایی که میگن یاس شیطان پرسته و همین طوری هم حرف نمیزنم من عاشق یاسم ولی با این شایعه دچار شک بودم رفتم دنبال دلایل این اتهام ودیدم خالی بندی بیش برای کم کردن محبوبیت یاس نیست و باتموم وجودم از کسایی که این تهمت رو زدن بدم میاد عاشقتم داداش یاسر

    • بدون نام

      ساعت چنده ؟

    • هوادار

      فقط به من بگو کی بهت مجوز نمیده تا باهاش کاری کنم که ...

    • ساشا

      یاس ممنون بابت تمام کارهای زیبات یاس من تو و کار هاتو سر لوحه خودم قرارر میدم تا به امید روزی که بتونم مثل خودت حرف دلمو از مشکلات جامعه بیان کنم

    • مهتا

      با سلام من یاس و بیش از هد دوست دارم راستی من نوشتم یاس منتقعی فکر نکنین از لیلاتقلب کردم
      یاس می دونی چی درسته من اول دو تا نوشتم بعد به دختر عموم زنگ زدم گفتم برا یاس چیزی نوشتم ان بعد از من نوشت من دو تارا که نوشتم منتقی ننوشتم اون بعد از من چیزی نوشت و در کنارش نوشت منتقی
      گفتم واقعن منتقی منم مینویسم تو دلم گفتم اه من خیلی پر حرفم مشکل اسلیم اینه منزورمو خوب نمیتونم بفهمونم یاس میدونی چی منم مسل تو بدبختم تازه بدتر ببخشید بهت گفتم بدبخت منم دل پردردی دارم معزرت می خوام وقتتو گرفتم اگه تونستی برام چیزی بنویس

    • زینب

      مهتا جان خدا شفات بده زندگیه ب اون خوبی ذجرت میده؟؟

      پاسخ ها

      • مهتا

        بی شعور

    • ياس و هيچكس

      اااااا اين دخترا چقدر عاشق ياسن ...

      پاسخ ها

      • امیر

        بعضی حرفایی که میزنن خوب نیست

    • مسعود

      من یه دختری رومیشناسم ک واسه یاس خودشومیکشه

    • مینا

      فقط عاشق سبک رپ یاس هستم.. فقط یاس ...........

    • مسعود

      الان تو راهم ب خدا هیچی الان مثه گوش دادن ب اهنگهای یاس ب ادم فازمثبت نمیده.......زنده باداین عاشقانه

    • amirhafez

      doost daram yaser

    • مهدی ازکرمانشاه

      دادا یاسر دمت گرم چشای حسودات ازحلقه بزنن بیرون ماکه تابمیریم پشتتوخالی نمیکنیم شیتدم ومولا.

    • علیرضا

      سلام یاس من از خوزستان شهرستان شادگان محروم ترین منطقه من از اهنگ هایی که میخونی درس عبرتی گرفتم تو اکثر کار هام کلن تو زندگیم یاس بخدا هر وقت اهنگ های تو رو میشنوم گریه ام میگیره داداش کوچیکتم یاعلی خداحافظ

    • سارا

      خیلی اهنگات زیباست پر از معنی باهم می جنگیم یاس کسی که دلش یه دریاست

    • میلاد

      یاس بدون تومقام رپ نمیتونیم حرف بزنیم باهمه هستم

      پاسخ ها

      • امیر

        رپر که نیستیم، در حد خودمون نظر میدیم، همین که متوجه این باشیم که ماهیت رپ برای بیان غم مردم هستش خودش خیلیه.
        خوب و یا بد بودن آهنگ هم میتونیم متوجه بشیم، همین که از آهنگ خوشمون بیاد و منطقی هم خوشمون بیاد میتونیم در موردش نظر بدیم.
        نشون به این نشون که خیلیها از آهنگ "از چی بگم" خوششون میاد و واقعا هم خوب هستش از نظر هر فردی چه تخصص داشته باشه چه نداشته باشه.
        درسته ما نظر تخصصی نمیتونیم بدیم اما این ما شنوده ها هستیم که خوب یا بد بودن یک آهنگ رو مشخص میکنیم یعنی اخرش همه چی دست ماست.

    • مسعود

      همه لحظه هاغریبن بوی یاس رومیدن من نمیخوام کسی جزیاس برشه عطرش توی خونه نمیخوام کسی ب جز یاس توی قلب من بمونه

    • سروش

      هركي برسيد سلام چطوري فقط ي كلام دكري (شكر)

    • میلادsaj

      یاسم میتونه کنسرت بذاره؟

    • MILAD

      خدایی دمت گرم یاسر قربون صدات

    • مهتا

      من تورا خیلیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

    • VICTOR

      یاس نور امید را در دل همه روشن می کند
      شایسته است هزاران مجوز و لوح تقدیر بگیرد
      یاس اگر داری نوشته ی من را می خوانی
      به تو می گویم همیشه پیش ما بمان
      نسل ما به سخنان زیبای تو نیاز دارد.

    • حمید

      یاس یکی از جنس ماست.با دلی که مثل دریاست. میره به سمت مشکلات. تا بیان کنه چه زیباست
      یاسر تو خیلی عالی میخونی. تو بهترینی

    • میلادsaj

      واقعا یاس بهترین خواننده رپه ایرانه کاش بتونه برنامه توایران داشته باشه.

    • mahan

      اميدوارم موفق باشي اين ايميل مامانمه اون تورو دوست نداره ولي من به تواعتقاددارم من همه ي اهنگ هاتو دارم واهنگ سربازه وطنت رو خيلي خيلي دوست دارماميدوارم در زندگي ات موفق باشي
      ماهان

    • yalda

      سلام یاس امیدوارم همیشه شاد باشی خودت و اهنگ هات برا ما دهه هفتادیا خیلی قشنگه منو مامانمو بابامو دوستام که عاشقتیم 14 سالمونه موفق باشی به ارزوهات برسی بای

    • مهدی

      یاس مینویسه میگه به سمت پیش رفت سینه خیز میره

    • فاطمه

      امیدوارم همیشه موفق باشی. بهترین وعاقل ترین خواننده رپ هستی.اطرافیانم مخالف تواندولی من همیشه طرفدارتم.اصلابه حرف های آدمای بی منطق که مخالفتن گوش نده.

    • مینا

      قطعا یاس بهترین وپر جرات ترین خواننده ایرانی است اگه منم صدا داشتم راهتو ادامه میدادم. عااششششششششقتم یاس

    • سبحان

      واقایاس به نظرمن بهترین خواننده است واقا حرفاش معنی داره

    • parastoo

      slm yas man14 salame ashege ahangatamhamasham hefzam

    • طاها

      نذارخداتورو واسه درد انتخاب کنه چون این دردا قبلاروی یاس امتحان شده بهترین اهنگ یاسه قبول دارید؟

    • علیرضا

      یاس بهترینه

    • مهرداد

      یاس در فیسبوک هم برنده ی بهترین خواننده شد

    • somi

      واقعا بينظيره .تنها اهنگ هاي رپي ك گوش ميكنم فقطططططططططط ياسه مابقي همه چرتن !!!!كاش بشه ي بار شده تلفني باهاش حرف بزنم شايد اروم شم با حرف زدن خييييييييييييلي دوستدارم اين اتفاق بيفته!خيلي حرفا تودلمه!موفققققققق باشي هميشه

    • ناامید

      سلام یک خواهشی دارم ازت میخوام یک اهنگ اززندگی من بسازی زندگی که پدرومادرم همش بهم زور میگن ونمی زارن که راحت باشم وعاشق شدم ونمیزارن به عشقم برسم امیدوارم که متن منو بخونی ویک اهمگ بسازی ممنون

    • جنگجو

      سلام من كيارش25 سالمه از ياس و بهرام رو خيلي دوست دارم مخصوصا ياس فقط ياس

    • امییر حسین

      نظرت در مورد رپر های دیگه مثل (هیچکس و امیر خلوت) چیه؟

    • javad

      تنها چیزی که میشه درباره ی یاس گفت اینه که بهترین از هم نظر . من که عاشقشم. امید وارم همیشه موفق باشه.

    • ata

      از طرفداراتم یاسر جان همه آهنگاتو دارم و اکثرشونو حفظم و همیشه منتظر آهنگ های جدیدتم.

    • ثقب

      یاغی تویی

    • امیرحسام

      بهترین خواننده است

    • داوود میرزاوند

      خدای رپ فارس فقط یاس عاشقشم

    • محمدرضا

      درودبریاس ودوستدارانش من هم سنوسالشم داستان زندگیمم شبیه به اونه وخصوصیات اخلاقی دوست دارم یروزباهاش حضوری صحبت کنم اهنگ اخرشو خیلی گوش دادم شادباشید یزیدتو

    • فاطمه

      یعنی دیوانه وار عاشقشم خیلی گله دوسش دارم
      خداییشم رو دست نداره

    • Taranom

      سلااااااااااام...خيلي دوست دارم ياسر جان...من شخصيتمو از اهنگهاي تو ساختم..هميشه موفق باشي سلطان rapايران.

    • رضا

      ایرانی ها عاشقت هستن کاش می شد یه بار به ایران می اومدی بخدا کجای ایران بودم برای دیدنت به اونجا می اومدم دوستانم هم مثل من فکر میکنن/وقتی احساس بی نا امیدی میکنم به آهنگ های تو که گوش میکنم احساس قدرتمندی میکنم/سلطان رپ تویی یاسر

    • شبخون

      من وتو جزو نسل سوخته ایم دادا.چشم بازکردیم استرس جنگ بعد فقر بعدبیماریه لاعلاج مادر بعد شکست اقتصادیه پدر بعد عشقه ناکام بعد ازدواج بعد طلاق حالاهم بغض و بهت وجنون واقعابرام هیچ راهی جز نوشتن وفریاد نمونده داداش درسته که افسرسپاه پاسدارانم ولی حرفات حرف دلمه .تمام تلاشمو دارم میکنم که مجاز بشی ماهردومون پاسدار خون شهداییم .از کاربرا میخوام قسم به انسانیت زود در مورد هم قضاوت نکنیم.به سلامتیه هرکی که انسان واقعیه.

    • شبخون

      ما هردومون جزو نسل سوخته ایم یاسر جان دادا درسته افسر سپاهم ولی اقرار میکنم حرفات حرف دله خونه منه. نمیدونی تا حالا چه بلاهایی سرم اومده توی این دلتنگی وجنون به قول تو تنهاراه نوشتن وفریاد زدنه ما هردو پاسدار خون شهداییم بازم از کاربرای محترم عاجزانه میخوام درمورد هم قسم به انسانییتتون زود قضاوت نکنیم .سلامتیه هر کس که انسانیتش رو فراموش نکرده .

    • مهتا

      من یاس را خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دزست دارم ببخشید دوباره مزاحمتون شدم همه تو را دوست دارن یاس

    • امیر صفت

      تو کلمه ای کاش حبث نشو کاش رو کاشتن ولی سبز نشد =من با این جمله یاس زندگی میکنم نه فقط با این جملش با کل اهنگاش حتی پوستری که عکسشو تو دیوار اتاقم زدم فقط میخواستم بگم داداش خیلی دوستت دارم تا وقتی که نفس میکشم عاشقتم....

    • milad

      سلام خیلی دوست دارم یاس درباره امام حسین بخونه{حسین گفت اگه دین نداری باشی ازادمردنه واسه هرچیزی بکنی بازارو گرم}

    • محمد

      سلامی به بلندای دماوند من محمد هستم16ساله از کرمانشاه من واقعا به اهنگ های اقای یاسر (یاس)علاقه دارم نه بخاطر این که رپ میخونه بخاطر اینکه درمورد مساعل اجتماع میخونه من به خودشم خیلی علاقه داره منم یه ته صدایی دارم برای اهنگ های با این موظوع خیل هم علاقه به خوندن دارم اما نمیدونم باید چیکارکنم اگه کسی میتونه کمکم کنه بهم ایمیل بده ممنون میشم اگه کمکم کنید اگه بشه با اقای یاسر حرف بزنم واقعا عالی میشه ممنونم دورود به همه mohammadimohammad1376@gmail.com

    • 007

      دوست دارم یاس درمورد حضرت ابوالفضل العباس بخونه/

    • donya

      ياس خيلي با اهنگات حال ميكنم مرسي

    • احسان

      تو این دنیا فقط وفقط وفقطوفقط یاس چرا انقد احساساتی میخونی اخه بعضی ها دیونه میشن

    • ali sb

      میشه برای یک بار هم که شده ببینمت بچه کرج حسین اباد مهرشهر هستم

    • سروش

      من یاسو دوست دارم ولی رپ شاهین نجفی یه چیز دیگست

    • soheil

      بایدتو ژاپن بخونه زلزله خیزه

    • مهدي

      اول ياس بعد شاهين نجفي

    • ننه

      ننه

    • tahsin

      yas tanha kasi has k sabk rap ro b dorosti bayan mikone.
      az nazar man afrad khas mitoonan yas gosh bedan,
      ma ashegheshim

    • bita

      ازياس بهتر خوانندهاي نيست عاشقشم

    • mohammad

      عااااااااااااااااااااااااااااااالیه

    • علیرضا

      من واقعه به اهنگهای اجتماعیت علاقه دارم امیدوارم تو رپ جهانی بشی! منم مثل خودت خیلی سختی کشیدم و اهنگات حرف دل منه! عاشقتم

    • mohammad

      به نظرشمایاس بهتره یاعمادقویدل من میگم فقط یاااااااااااس

    • 1004

      خیلییییییییییییییییییییییی دوست دارم امیدوارم مجوزبگیرد

    • پوریا

      یاس تنها کسی است که وقتی ناراحتم به شکل دوست میبینمشو اهنگاشو گوش میدم

    • ایهان

      اهنگ های جزابی داره

    • زهرا

      من خیلی خوشحالم که یه همچین خواننده ای توکشورمون داریم که حرف دل همه رومیخونه وازطرفی ازاین ناراحت میشم که چرابعضی ها حرفایی درباره یاس میگن که صحت نداره
      درکل خییییییلی به یاس علاقه دارم
      امیدوارم روزی جهانی بشه وصدای دلنشینش به گوش تمام مردم جهان برسه!

    • جومونگ

      دمت گرم یاسر روی بچه محلهامونو سفید کردی

    • حامد فرد

      کاش بلایی به سرش در نیارن

      پاسخ ها

      • زهرا

        خدانکنه لطفازبونتوگازبگیرودیگه به این موضوع فکرنکن

    • زهرا

      یه ایرانه ویه یاس....
      وقتی14سالم بود برای اولین باراهنگ یاس روگوش دادم وبه یاس علاقه مندشدم چون خیلی مرده.
      دریک کلام یاس پسرایرانه!!!

    • حمید

      just yas من فقط فقط یاس گوش میدم اصلا مزخرفات هیچکس ساسی مانکی ... گوش نمیدم

    • زهرا

      همیشه دوست داشتم یاس داداشم باشه!!!من14سالمه.یاسر خیلی آقایی......

    • mohammad

      یاس از نظر من بهترین خواننده ی ایرانیه چون بیشترین طرفدار رو داره

    • aligh

      یاس ی معجزه ایرانی هستش خیلی طفدار داره بی نهایت هر سنی هم که باشی اهنگاشو گوش بدی عاشقش میشی

    • بویا

      یاس یه دونه هستش وسلام حرف دیگه ای ندارم وامیدوارم روزبه روز بیشرفت کنه

    • جواد گلالی

      آهنگهای یاس اثرات زیادی برجمعه داشت ودارد.درمورد زندگیش من باحرفهیش موافقم

    • دلسا

      ياس خيلى خوبه

    • mahshid

      یاس عاشقتم تو ارزشت بیشتر از این حرفاس من عاشق رپم ولی اهنگای تو یه چیز دیگس انشاالله مجوزم میگیری ممنون ازت دوووووووووووووست دارم

    • رامان

      یاس خوبه ولی بهترین نیست چون حالا حتما بلایی سرش اومده بود!!!
      فقط شاهین...

      پاسخ ها

      • سعید

        خب معلومه کسی که شاهین گوش میده نمیفهمه که یاس بهترینه!
        یاس تودنیا تکه

    • میلاد

      تو می دونی که سکوت بدنت برابره با شکست و سقوط وطنت
      نرو که رفتنت دیگه بستن در دفتر آینده هاست
      تو می دونی که طلوع بدنت به طرف مرگ یعنی غروب وطنت
      بمون با من بتاز پاینده باش آینده هارو با من بساز

      فقط یلس

    • ali

      من میخوام بایاس صحبت کنم واقعابه این که بایاس صحبت کنم نیازدارم خواهشا شماره تلفن یاس روبدین خواهش میکنم.....

    • نفس

      من از حرف های یاسر خوشم میاد چون همیشه واقعیت هارا میگه تنها ارزوی من اینه که اهنگ هاش مجاز بشه

    • باران

      خيلي باحال بود واقعا خوشم مياد كه بدون ترس همه چيزو ميگيد و در دفاع از خودتون هم كم نمياريد، اين خيلي عاليه و روحيه ي قابل تحسينيه.

    • احسان

      یاسو من و مردم دوست داریم چون حق را میزند ارزو میکنم رپر های بیشتری مثل یاس بخونن به امید دیدار یاس-

    • رضا

      شاید این حرف را نمی خواستم بزنم ولی زندگی من مثل تو است
      ممنون

    • مهدی

      فقط میتونم بکم دوست داریم یاس

    • زهرا

      تو قلبمونی

    • ایسودا

      دوست عزیز از این مصاحبت خییلی ممنون
      یاس عزیز امیدوارم به هدفت برسی و همون طور که گفتی تغییر نکنی
      به امید روزی که کنسرتت تو ایران اجرا بشه

    • parisa

      دوست داریم عشقم!!!!!

    • سیروس

      یاسر جان خسته نباشی

    • سجاد

      هم از قیافه و هم از آهنگاش به شدت متنفرم.

    • حامد

      من ياس رو به عنوان مرجع تقليد خودم ميدونم,بدون هيچ شکى اين عشق بهترين رپر ايرانه,عاشقشم به مولا,بقيه رپرا مشغول خاله بازين هه......بخصوص شاهين نجفى مخالف سر سختشم.....فقط فقط ياس.....ياسر عزيز به اميد روزاى بهتر تو ايران,به اميد روزايى که بتونى کنسرت اجرا کنى تو ايران.....تو بام تهران.... 

    • aref

      yase aziz ba sepas az to ke dar noe khodet bi naziri, va khetab be ahange amen chizi be maghzam nemirese k vasf konam be hamin jahat sokut mikonam

    • سمیه

      سلام. من آهنگ های شما رو از 12 سالگی گوش می دهم و واقعا دوستشون دارم و هم اکنون 38 تا از آهنگاتونو به خوبی حفظم . خیلی دوست دارم زود به زود آهنگ بدین بیرون ... چرا این کارو نمی کنین؟ خلاصه من یکی از طرفدارای پروپاقرصتون هستم ...

    • بارونی

      تو دنیا درد هس
      کنار منم غم هس
      زندگی شده دار وبس
      مرگ واسم اغاز رست
      دره دلم بستست
      چشام دیگه خستست
      مرگ بر ادم پست

    • سمیه

      خیلی آهنگاتون قشنگه و منو آروم میکنه. من همیشه شما رو تحسین می کنم . امیدوارم موفق باشید و ممنونم به خاطر آهنگای خوب و پرمعنی تون... همیشه فکر کردم چرا آهنگای شما برام خیلی خاص هستند دقیقا موضوع همین جاست که مفهوم آهنگاتون بی نظیره.. خسته نباشید.

    • حسین

      یاس با دلی که مثل دریاست
      کسی که تنها دوست و رفیق فرداست
      دوستم دارم یاس یعنی عاشقتم تمام آهنگاتو حفظم

    • عرفان

      عرفان۱۳ساله هستم از تهران عاشقتم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • سمیرا

      پدر رپ فارسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • امیرعلی ملکی

      یعنی چه آقا این حرفها چیه؟

    • هام

      الکی ساختین واسه بنده خدا --خجالت بکشین چون ما که میشناسیمش و انگ بهش نچسبونین مرسی

    • میثم

      سلام من اهنگ های یاس رو دوست دارم مخصوصا اهنگ از چی بگم برات خیلی خوبه تادرودی دیگر بدرود.....

    • مهناز

      واقعا حرف دل مردم رو میگی . هرچند که بعضی ها طاقت شنیدن آهنگای تو رو ندارن...چشمشون دربیاد که نمی تونن حقیقت رو قبول کنند. عـــــــــــــــــاشقتـــــــــــــم.

    • مهدی

      من از یاس خیلی خوشم میاد واقعا یاس ادم خوبی است ما باید به وجود انسان هایی مثل یاس شکر کنیم نه اینکه ازش بد بگیم یاس عزیز من تو رو خیلی خیلی دوس دارم تو حرفی که تو دل ماهسترو میزنی
      واقعا ازت ممنونم
      اینو هم بگم که من خیلی از اهنگ های یاسو حفظم
      اخرشم میگم یاس عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممم

    • مهرشاد

      واقعیت از همه چیز مهم تر است که یاس آن را بیان می کند

      پاسخ ها

      • امیر

        سلام
        آفرین امتیازارو بیخیال خیلی حرفت درسته، احسن
        این حرفت یه دنیا مفهومه

    • وانی

      البته زندگی منم یه جورایی شبیه تو ی .. وقتی آهنگهای یاس و گوش میدم تمام گذشته تلخ واسم مرور میشه و این به نظرم خیلی خوبه واسه امید به اینده بهتر.
      منتظر ایده های جدیدت هستم

    • سارا

      یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس
      عاشقتم
      خیلی باحالی

    • بدون نام

      ياس با دلي تنهاست پس من مي جنگم تو تابستون دپرس بودم با اين اهنگ پا شدم اي كاش بخونه به صورت مجاز ضد دشمني تحريم اي كاش يه بار هم برا داشته هامون ميخوند برا خون شهيدان

    • sakineh

      اهنگ هاي ياس عاليه اگه نوجه كنيد در پايان اهنگ هايش از اميدوار بودن ميخواند به نظرم كه اهنگ هاي عاشقونه اش از اهنگ هاي تتلو و 2afm بهتره اميدوارم همينطوري ادامه بده منكه خيلي دوستش دارم

    • سارا

      من ميميرم براي پدر رپ فارسي ياس تا حال أنشده اهنگ بخونه و بمب نشه

    • توحید

      یاسرجان خ خ خ خ خ خ عاشقتم.همیشه اهنگاتوگوش میدمILOVE YOU YAS

    • یگانه

      ازتون ممنونم . خیلی قشنگ می خونه

    • بدون نام

      خيلي عالي بود

    • ناشناس

      پرسپوليس سرور استقلال

    • تارا

      چطور دلشون میاد بگن شیطان پرسته؟؟؟

      پاسخ ها

      • امیر

        سلام
        کاملا موافقم
        شیطان پرست همه ارزش ها رو زیر پا میزاره و به هیچ چیزه خوبی به جز آزار و توهین و ... فکر نمیکنی تمام فکرش مشغول این هستش که نیازهای خودش و بر آورده کنه و امکان نداره حتی ذر ه ای به درد دل مردم فکر کنه، امکان نداره از این که یه کودک به خاطر طلاق خوانواده تنها میمونه فکر کنه، امکان نداره به سوختن بچه های مدرسه ای فکر کنه بلکه خودش هم باعث این کار هاست و خیلی حرفهای دیگه...
        اما یاس کاملا برعکس این چیزا عمل میکنه من نمیدونم کی همچین حرفی در مورد یاس در آورده اصلا هر آدمی بدون فکر کردن و لحظه ای تامل به راحتی متوجه میشه که یاس کاملا عقایدش بر خلاف یک شیطان پرست هستش.

      • امیر

        فکر نمیکنه - خانواده

    • ليلا

      ايكاش ك بتونم دليل نامردياروبدونم همين تا دونفرو با هم آشنا كرديم تيم شدن ك بد منو بكوبن زمين قلبتو عشقتو حستو وقتتو هزينه كن ك آخرم بره با يكي ديگ تنهايي بشه نصيبمون زندگيت ي جزيزه بود قدم زدم در مسير تو ك با لبخند بم بگي همه اينا وظيفه بود؟يزيــــــــــــــــــــدتو..... فداي تو ياس ي دونه اي بخدا

    • امین

      یاس فوق العادست میدونی ...کلا همینکه درد های مردمش ر بیان میکنه خیلی خوبه و بخاطر همین خیلی ازش خوشم میاد البته + شادمهر.ابی داریوش

    • حسین

      واقعا یاس بهترین رپر ایران و حتی جهان هم بهترین هست چون با اینکه این همه محدودیت در ایران هست باز هم توانسته حرفش را بزند و خود را اسیر شهرت نکرده

    • بهاره

      س واقن عالي بود آهنگات محشره

    • saeid

      من یکی ک عاشقشم اصلن یه روز صداشو گوش ندم خوابم نمیبه .
      بووووووووووووووووووس ....

    • soheil

      من عاشق ياس هستم تمام آهنگاي اون رو دارم خيلي قشنگ هستن

    • امیر

      بالاخره یاس کدوم دین رو داربعه ؟بعضیا میگن شیطون پرسته بعضیا زرتشتی بعضیا میگن مسیحیه لطفا جوابمو بدین

      پاسخ ها

      • آزاده

        به تو چه؟ به من چه؟ به ما چه؟!
        خداییش بیایین آدم باشیم.

    • محمود

      ياس ايراني واقعي كه هيچ وقت هويت خودشو گم نكرد

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااالییییی

    • بدون نام

      بنظرمن یاس علاوه بر اینکه خواننده خوبیست شاعر بسیار قهاری هم هست......
      واقعا عالییییییییییییییییییییییییییییه

    • علی

      دوستدارم روزی شماروازنزدیک ملاقات کنم یعنی میشه؟

    • عرفان 13 ساله

      یاس قربونت واقعا عاشقتممن میخام مثل تو بشم ازهمین الان دارم اهنگ بادوستام درست میکنم مر30 از اهنگ دهای خوبت واقعا عالی است من شمارو از هم خواننده ها بیشتر دوست دارم و میخام من مثل تو بشم واز اهنگ صدای اتحاد وخیلی خوشم میاد قربونت

    • Milad09390943904

      عالییییییییییییییییییییییییییههههههههههههههههه

    • علی

      یکی از ارزوهام اینکه بتونم شمارو ازنزدیک ملاقات کنم درسرزمینم ایران.به عنوان یکی ازطرفتاراتون موفقیت دزندگی رو براتون ارزومندم .امیدوارم بتونم با شما در ارتباط باشم.با تشکر.

    • Saghar

      خیلی دوست داریم سرباز وطن ^_^

    • هدیه

      خیلی دوست دارم دلم میخوادمثل توباشم

    • زهرا

      صدای یاس خیلی خوبه ولی چرا بهش تهمت می زنند؟

    • HOSSEIN

      ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس دوست دارمممممممممممممممممممممم زيادددددددددددددددددددد عشقمييييييييييي ياسسسسسسسسسسسسسس

    • RMZ

      سلام.
      به نظر من یاس هم یک آدم عادی هست.مثل من و شما.!.و فقط فرقش اینه که اون رپ میخونه.اگه من و شما هم رپ میخوندیم الان جای یاس بودیم.
      کلا حرفم اینه اینجوری نباید بگید که نمیدونم عشقم یاس - اسطورم یاس و.............

      با تشکر.
      ** فقط اسلام **

    • محمد

      عاشقتم یاس همیشه سرفراز باشی

    • مهران

      یاس سلطان رپ فارسی من اون رو خیلی دوست دارم حرف اولا یاس میزنه

    • مهدی

      خیلی اقایی از اهنگ هات اخلاقت و تی÷ت خیلی خوشم میاد عاشقتم هم وطن

    • علی

      معتاد صدای یاس هستم هرروز باید گوش بدم

    • حمید

      فقط میتونم بگم سلطان رپ فارسی و برای اون سایتایی که میگن شیطان پرسته واقعا متاسفم یاس عمرا شیطان پرست باشه.

    • حسین

      سلام
      نمی دونم چرا بعضی از سایت ها میگن یاس شیطون پرسته مگه نشنیدین توی سرباز وطنش میگه:
      هنوز هم می کنم شکر اوستایه کریمو
      یا میگه تو که سینه زن امام حسینی
      صددرصد شیطان پرست نیست

    • امیر

      رو دست یاس نیست . . . .

    • علیرضا سلحشور

      واقعا حرفی نیست تو خیلی علی کار میکنی دوست دارم.

    • شقایق

      یاسر واقعا عااااااااااااااالی هستی از هرلحاظ
      طرفدار همیشگیه توام
      گه یه روز هر جای ایران کنسرت داشته باشی میام!!!!
      دوست دارم یاسر مواظب خودت باش!

    • امیرحسین صفائی اردکانی

      من اهنگ های یاس را خیلی دوست دارم تنها آهنگ یاس گوش میدم

    • عشق رپ

      خواننده مورد علاقه من فقط وفقط یاسر عزیزه اون برای من الگو زندگی هم هست ومن زندگی بسیار شبیهی به او دارم واز همینجا به او میگویم عاشقتم

    • mohsen

      یاس مثل همیشه کارش خوب بود ممنون ...یاسر جان خیلی میخوامت داداش

    • رهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      ادامه بده داااااااااااااااا داااااااااااااااااااش

    • mathn

      واسه ان هایی یاس گوش نمیدن متاسفم

      پاسخ ها

      • امیر

        خیلیها یاس گوش نمیدن، درست صحبت کن

    • یاس

      دمت گرم که هوای هم وطن ها تو داری

    • دریا

      یاس واقعاعالیه من عاشقشمممممممممممممممممم

    • یاس

      خیلی خوش حالم که یکی هست که صدای مردم را به کسانی که باید بشنوند میرسوند حالا چه بامجوز یابدون مجوز در هرصورت یاس! دوست داریم

    • محمد از تبریز

      یاس نگران نباش خودم پشتتم .خخخخخخ...سلطان رپ یاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

    • محمد

      یاس فوق العاده است زیبا میخونه اما الان یه دو سه ماهی هست نخوندی دلم تنگ شده برای یه اهنگ جدید از سلطان رپ پارس ییییییییااااااااسسسسسس

    • حسین

      خیلی مردی دوست داریم واقعا اعتماد به نفس بالایی داری .............همیشه پشتتیم موفق باشی

    • حسین

      راستی رپ درباره ی غزه هم بخونی بد نیست ممنون

    • محمد حسین علی اکبری

      تورو خدا برو تو گرو ه زد بازی ویا با توی اف ام بخون

    • الهه

      اهنگ هاتون واقعا تعثیر گذاره براتون ارزوی موفقیت میکنم

    • عشق یاس

      سلام ممنون از سایتتون اگه امکانش هست از یاس بپرسید چرا هر 7،8ماه یه بار آهنگ میده بیرون

    • آریوس

      یاس بهترین و باارزش ترین خواننده ایرانه. حیف که مسئولان اصلا بهش توجه نمیکنن مگه ما خواننده ای مثل یاس چندتا داریم؟ والا نداریم هیچ خواننده ای مثل یاس نیس. فوق العاده بسر نجیب, اروم مهربون خوب خوش اخلاق هرچی بگم کم گفتم توروخدا بهش مجوز بدین تو روخدا که ما بتونیم بریم از نزدیک ببینیمش

    • سیدخالد

      من خیلی یاس رو دوست دارم عشقم یاس

    • ماریا

      من ۱۲ سالمه ولی عاشق تمام اهنگ های یاسم واقعا درد جامعه رو میگه عاشقتم یاسر بختیاریعاشقتم یاس

    • على

      سلام اقا ياسر خيلى دوستت دارم خيلى دوست دارم شما رو از نزديک ببينم اين يکى از بزرگترين ارزو هامه

    • امير مهدي

      اخهي خيلي گناه داره . واقعا

    • یک عادم عاشق یاس

      عاشق یاس هستم اهنگ هاش عالیه بین دوست و اشنا هایم حتا یک نفر هم نمیشناسم که عاشق یاس نباشد هرکی عاشق یاس هست یک صدا با من






      مرگ بر مخالف یاس







      زنده باد طرفداران یاس

    • امیر

      بعضی دخترا خیلی بد صحبت میکنین، لحن صحبتتون رو درست کنین.
      فقط حق دارین در مورد آهنگاش نظر بدین و اخلاق خاصش.
      ~^YAS^~ like

    • هادی

      صدات خوبه اگه با ارمین 2afmیک با ر هم صدا بشی ما منو نت میشیم

    • فضول سنج

      اخه چرا اینجا به یاس انتقاد میکنید؟؟؟؟؟؟

    • حسین

      سلام موفق باشی همیشه

    • zahra

      حرفاش حقیقته زندگی ایرانی هاست بخدا

    • نگین

      یاس عاشقتم دیوونتم تاحالا شب نشده عکس هاتو نببینم بخوابم یاس تو رو خدا ارزوم هست که یک بار فقط یک بار ببینمت کاشی که بخونی

    • سبا

      یاس یکی از رپر های مورد علاقه ی من است من شما را اندازه یک دنیا دوست دارم

    • مسعود طربناک

      اقا یاسر من یکی از طرفدارای مشهدم..امیدوارم ی روز حتما ببینمت واست ارزوی موفقیت بیشتر ازین میکنم.....دوستدارم

    • عطیه

      عالی بود

    • rezahp

      سلام.من معتقدم که ارزش اقا یاسر خیلی بیشتر از اینهاست.....انشاءااله همیشه سلامت باشه
      ایشون یکی از اسطوره های زندگیه منه ...

    • OSKAR

      دمت گرم هموطن فوق العاده اي

    • امیر

      یاس خیلی وقت اهنگ جدید نداده بیرون امیدوارم رپ رو ول نکرده باشه کم اهنگایی پیش میاد که ارزش گوش کردن داشته باشن ولی اهنگ های یاس معرکه هستند یاس یه ارمان اجتماعی هستش نبودش مثل یه خط خالی تو ی جامعه هست شاید کوچیک باشه اما خیلی مهم و حیاتی هستش

    • یگانه

      من یاس و اهنگ هاشو خیلی دوست دارم اما اگه واقعا شایعه ی دین و مذهبش درست باشه چی؟
      اون موقع ...

    • سبحان

      یاس عشق منه و من هم که تازه وارد هنر رپ شدم،از اون الگو گرفتم

    • محمد ازايران 68

      خيلي چقري بمولا داداشموني اهنگات از خودزني ام گذشته همه پرو باادبا تو دليا اميدوارم يروزي برسه كه جهان با صدات بپاشه مشدي گلي موفق باشي. سلطان زخم...م

    • عطیه

      سلام ازنظرمن باس بهترین رپر.....وبایدبهش ازاین راه دوربگم که به حرفای مخالفاش هیچ اهمیتی نده وبه راهش ادامه بده....یاس وهوادارانش همه پرچماشون بالاست.

    • مسعود

      یاسر جون تو رو خدا به بچه های اردبیل هم یه سری بزن اگه اومدی ایرام اسم من مسعود نوروزی هستش و دوستام هم عاشقتن قسمت میدم به خدا بیا یه سری بزن البته اگه این مطلب رو دیدی

    • رسول

      دوستت دارم

    • صبا

      تو رپ فقط آهنگای یاس رو دوست دارم،چون شعراش معنی دارن،یاس به خاطر این ویژگیش همیشه از رپر های دیگه سرتر بوده،هست و خواهد بود

    • پویا

      فقط همینو میدونم که یاس

    • هانیه

      عاشقتم همین ...

    • رضا

      بابا یک کلام یاس بهترین خواننده کل تاریخ دنیا است و در این شکی وجود نداره هرکی هم هرچی میخاد بگه یاسسسسسسسسسسسسسسسسس ایوللللللللللل دارههههههههههههههههه

    • محمد

      دوست من کاملا باهات موافقم من یکی از میلیون ها عاشق یاس هستم دوست دارم اینو یاس هم بدونه. یاس ماهمه عشقتیم

    • نسترن

      هعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
      چی بگم؟؟؟؟؟
      خیلی اهنگاش قشنگن...

      اصلا روح ادم پرواز میکنه...

    • الهه

      یاس خیلی خیلی صداش خوبه همچنین حرفاش براش آرزوی موفقیت دارم

    • معصومه

      یه دونه ای ! ما خانوادگی طرفدار سر سختتیم.پرچمت بالاست

    • سعيد

      دوست دارم ياس( ازچي بگم)خدايا خودت بداد اين مردم برس

    • عارفه

      عشق فقط یک کلام
      بختیاری السلام

    • عارفه

      من 14 سال سن دارم و توی کل عمرم تا به حال الگو و خواننده ی مورد علاقم که توی زندگیم بهترینه یــــــــــــــــــاس بوده .
      امیدوارم هر جا هست خدا پشت و پناهش باشه و اینو بدونه که هممون عاشــــــــقشیم .

    • نازنین

      سلام یااااس خیلی خوبی اهنگ هات شخصیتت معرکه است واقعا اهنگ هات بامعنی هستش امیدوارم هر جا که هستی سلامت و پیروز باشی.

    • hesam

      یاس واقعا واقعا از ته دلم دوستت دارم I LOVE YOU YAS یاس تو تنها خواننده ای هستی که من همیشه اهنگ هایت راگوش میدهم. به امید اهنگ های بعدی.

    • دوست

      سلام بهترین خواننده جهان داش یاس فدات

    • اتنا

      یاس مم درکت میکنم زندگی منم سخته هروز گذشته ام بیشتر جلوچشممه

    • جواد

      یاس و حرف های یاس یعنی باور یک ایرانی غیور یعنی یک ایرانی که زخم خورد ولی باز در برابر زخم هایی که خورد تاب اورد ....ایران است و یک یاس....

    • بارسوم

      عالی بود...خیلی دوست داشتم داستان زندگی یاس رو تا حدودی بدونم.یاسر جان داداش بعضی اهنگ هاتو وقتی میشنوم گریم میگیره...یاده خودم می افتمو چند بار گوششون میدم...مخصوصا اهنگ بد شدم شاید باورت نشه ولی این اهنگو تا الان بیشتر ازصد بار گوش دادم.دفه اولش گریم گرفت چون ی موقعی گوش دادم ک مخصوص همون حالم بود الانم هروقت گوشش میدم چت میشمو میرم تو خودم.ان شاالله مجوزتم میگیری.منتظر کنسرت هات تو ایران هستیم.

    • احمد

      یاس من اهنگاتو هر روز گوش میدم و امید وارم یه روز بزرگ ترین خواننده جهان بشی که الانم پیش من بهترینی دوست دارم یاسر بختیاری (یاس)

    • محمد حسام

      با سلام من یاسرو از ته قلبم دوست دارم و امید وارم روزی در ایران ببینمش

    • Aylin

      همه آهنگاتونو دارم و همرو بارهاوبارهاگوش دادم و روشون فک کردم....فقط میتونم بگم فوق العاده اید...موفق باشید.

    • بدون نام

      یاس عزیز مرسی از آهنگهایی که مارو به خودمون میاره

    • هادی

      تو رپ فارسی آدمای زیادی هستن یه عده مدام حرفاشون عوض میشه یه عده ی دیگه نیومده قسم می خورن بهترینن یه عده هم فقط شعار می دن ولی یاس از آدمایه که تا آخر پایه حرفایی که زده وایستاده به خاطر همینه که یاس و عرفان تنها رپر های ایرانی تو رده بندی معتبر جهانی هستم
      (یاس 27وعرفان54)

    • ههه

      تت

    • کیاحیرتی

      جناب یاس عاشقتم خیلی دوست دارم چون معتقدم شما با همه رپرها فرق داری شما شعرات از گوش مستقیم میره تو قلب شما فحش نمیدید شما امید بخشید شما با شعر های فوق العدتون ادمای زیادی رو نجات دادین تشکر کردن از شما غیر قابل ذکره داش عجرت با خدا بدون طرفدار زیادداری بدون تنها نیستی بدون باهم میریم جلو اهنگ من میجنگمت فوق العادس اهنگ وقت رفتن اهنگ ........... خلاصه عاشقتم که حالا که به یجا رسیدی بازم میای وطن نه مثل یه رپر که تازه ۳ سال داره میخوته الان لندن ... انشالله شاهد کنسرت هات تو ایران باشیم یاس تی قربون. یاس یه انتقاد ازت دارم لطفا لاین یا شبکه های اجتماعی بریز جز فیسبوک تا هوادارای دو اتیشت بتونن باهات بحرفن داداش زنده باشی جات تو قلب ایرانیاس هر سنی دوست داره عاشقتم اهنگای جدیدم بخون داداش تو رو خدا درباره امام حسین ع هم بخون سلامت باشی خداحافظ.....

    • تارا

      با سلام . من یک دختر 10 ساله ام . وقتی برادرم همسن من بود خیلی اهنگ های شمارا گوش میداد و بلند بلند می خواند . او اینقدر می خواند که من هم حفظ میشدم . مادرم همیشه به ما میگفت که این دری وری ها چیست که گوش میدهید . ولی من همیشه به مادرم میگفتم که باید عمق مطلب را درک کرد . من الان اهنگ هایی مثل من میجنگم سرباز وطن درکم کن سمفونی گربه ها از چی بگم مسافر و همه چی درست میشه رو حفظ هستم.

    • امیر

      یاس تو بهترین خواننده ای هستی که تا حالا دیدم ...
      عاشقتمممممممم

    • نازی

      سلامی به یاس گل به امید اینکه اینو بخونی خیلی خیلی خیلی خیلی ...... دوست دارم یاسر بختیاری عاشق آهنگاتم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی هستن دمت گرم ولی خودت عالی ترینی عاشقتممممممممممممم

    • امیر

      یاسس همیشه عالیه ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • مجتبی

      سلام خیلی گفت و گوی قشنگی بود یاس بدون تنها نیستی دوست داریم

    • amin

      یاس عالیه

    • kimia

      یاس سلطان رپه/خیلی اهنگاش معناداره واقعا مردی خیلی دوست داریم

    • mahtab

      خیلی مردی واقعا دوست دارم

    • میلاد

      سلام داداش یاسر اینقد دوست دارم که حتی فکرش رو هم نمیتونی بکنی الان که دارم اینو برات میفرستم هدستم گوشمه و دارم آهنگ «بد شدم» رو گوش میدم خلاصه اینقد میخوامت که نگو حتی حاضرم داداشم شی . زندگی سختی داشتی و واقعا خوب تونستی تحمل کنی به نظر من این زندگی تو قابل تحسین هستش میتونی از اینی هم که هستی بهتر باشی البته جسارت نباشه من در حدی نیستم که تو رو نصیحت کنم ولی میتونی از این بهتر باشی و بد خواهاتو ب درک واصل کنی . واقعا مردی و از ته ته دلم دوست دارم آرزو دارم که یه بار از نزدیک ببینمت ..... هر جایی هستی خدا به همراهت و موفق باشی داش گلم ....عاشقت میلاد.

    • مهدی

      یاس بهترین ادمه تو ربر هاست

    • zahra

      یاسر فقط و فقط تو عاشقتم یاس

    • صبا

      یاس عاشقتمممممممممم من رپو با تو شناختم

    • آرش

      سلام یاسر
      من یه پسر 11 ساله هستم و 2 سال هست که آهنگاتو گوش میدم
      میدونم همه میگن دوستدارم ولی من از ته قلبم دوست دارم
      تنها آرزوم تو دنیا اینه که یه بار از نزدیک ببینمت
      من همه ی آهنگای جدید و قدیمیتو گوش دادم حتی آهنگای 8 یا 9 سال پیشتو همشونم عالین
      امیوارم و دعا میکنم بتونی رپ فارسی رو جهانی کنی
      امیدوار این مطلبو بخونی

    • لیلا

      از من هم میخونی؟ لیلا تجاوز و بعد هم ام اس

    • دنیا

      من 14سالمه وعاشق یاسمم.

    • سیدصادق موسوی

      باسلام به اقای بختیاری برادروعزیز من از خیلی وقته.اهنگها ی شما را گوش میکنم.من خیلی وقته شعر رپ.مینویسم.وخیلی.دوست.دارم.درموردشان.نظر بدی .البته.اکثرشان.درمورد.فقرو.مشکلات.جامعه.اند.شعر.های.شما.برایم/الگو.بوده

    • زانیار مرادی

      یاس عزیز آهنگ هات واقعا منو تحت تاثیر قرار میدە..خدای رپ توی، آرزوی موقعیت برات دارم..واقعا حرف نداری هر جا هستی آرزوی سلامتی و تندرستی برات دارم..

    • محمد علی

      سه ماهه دارم اهنگاشو گوش میدم ولی این همه چیز دربارش نمیدونستم ما پشتتیم یاس

    • مهتاب

      واااااقعااااااا محشری یاااااس

      من اهنگای تو رو گوش میدم و میخوام در اینده مثل تو در سبک خودم به مشکلاتی که تو می پردازی بپردازم
      تو الگوی منی

    • سجاد

      به نظرم هرکی میخواد رپر بشه حتما باید یاس رو الگوش قرار بده چون بی نظیره

    • زهرا

      یاس اسطوره اس

      تنها کسی که میتونه حرف همه ی مردم ایران و به گوش کل جهان برسونه

      خیلی دوست دارم یاسر عزیزم

    • بدون نام

      من کلا ازرپ خوشم نمياد وگوش نميدم اماآهنگای ياس فرق داره عاليه عاشقشم

    • زینب

      سلام یاس عاشقتم سلطان رپ فقط یاس تورو خدا این مجوزشو بدین چه جوری دالتون میاد دوست دارم

    • بدون نام

      آقایون خانومای محترم راجع به این پسر گل و خوش صدا بد قضاوت نکنین

    • علی

      یاس خیلی صدات خوبه دوست دارم یاس
      صدات آرومم میکنه

    • سامان

      یاس تنها خواننده رپ خون نسل جوان است ودیگرهیچ خواننده رپ خوانی مثل یاس نیست که حرف دل مردان وزنان جامعه ایران رومیگه واقعا درودبه شرفت که درست می خونی

    • sajjad

      شهدا برایم الگوی زندگی اند

      من قبلا آهنگ هاشو گوش میدادم.
      وقتی این حرف رو گفته دیگه الانم دارم گوش میدم آهنگاشو

    • amir

      تا وقتی از ادب و ... خارج نشدی از ته قلب دوستت دارم

    • شاهین

      اقای محترمی که میگی یاس از خودش تعریف میکنه برو اهنگ های ...گوش کن تو اصلا میدونی رپ چیه !کلاه گپ چیه!!

    • بدون نام

      اهنگ بخاطر منتو خیلی دوست داشتم دمت گرم خیلی غمناک بود

    • yasser

      نمیدونم چطور دلشون میاد به یاس توهین کنن یا بگن توی اهنگ هایش روحیه نمیده به قول دوستمون تا اخر اهنگ هاش رو گوش بده اونوقت نظر بده یا بارکد یاس عشقه❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      چرا یاس با هیچ کدوم از رپرای دیگه فیت نمیده؟؟؟؟؟

    • مجتبی بختیاری

      از صمیم قلب دوستدارم یاسر جان صدای تو تنها صدایی هست که درد و دل مارو فریاد میزنه فقط (فریاس)
      حرف های تو حرف های دل ماست تنها حرف هایی که به دل ما میشینه و امید میده
      در پناه ایزد منان همیشه در راه رسیدن به هدفت موفق باشی
      به امید روزی که پای کنسرتای تو بشینیم .
      ما ادامه میدیم تا وقتی که تو هستی
      کوله بارمون و با تو بستیم
      تا تو هستی ماهم دل بستیم

    • ابوالفضل

      یاسر داداش عشقی بخدا تو واقعا جنگیدی
      اصلا صدات تکه بخدا
      آهنگ فقط آهنگ(من میجنگم و نامه ای به فرزند) البته نه اینکه بقیه بد بودن ولی ایندوتا فوق العاده رو رد کردن

    • عاشق یاس

      یاس تو فوق العاده ای عاااااااااااااااااااشششششششششششششششقققققققققققققققتتتتتتتتتتتم

    • رضا

      سلام داداش امیدوارم که تو زندگیت موفق باشی منم دارم شروع به خوندن میکنم اگه خدا بخاد و از تو وآهنگات حمایت میکنم داداش شاد باشی

    • سوخته

      یاس نمیخاد ته قصه رو ببنده /که باز دلش میخاد نرگس بخنده...


      یاسر بختیار درود بر تو ...

    • بدون نام

      یا اگر یکی آرزو دیدنت را داشته باشد چه کند و دو شایعه یا درست شنیدم یک زن داری دو مادر پدرت جدا شدن ولی می دانم پدرت در کوچکی شما از دنیا رفته است من بچه ای 12ساله هستم که خوابت را می بینم و دوست دارم ببینمت هر جای جهان

    • حسين

      ياس دوست داريم

    • هلیا

      عاشقتیم یاسسسسسسسسس

    • مهرسا

      واقعا خیلی عالی می خونی و مخصوصا صداقت رو توی حرف هات خیلی دوست دارم.

    • محمد

      یاس داداش دوست دارم حقیقت رو جوری توی روح ادم وارد میکنی که روانشناسم نمیکنه قبولت دارم داداش و از اصالتت هم بخون سلطان رپ یاس

    • محمد

      یاس داداش دوست دارم حقیقت رو جوری توی روح ادم وارد میکنی که روانشناسم نمیکنه قبولت دارم داداش و از اصالتت هم بخون سلطان رپ یاس

    • ali

      سلام میشه ایمیل یاسو بزارین

    • رجبیAli

      شاید هیچکس نتواند یک اهنگ 12دقیقه ای بخواند
      شاید در آینده کسی بیشتر بتواند بخونه

      ولی هنوز کسی نتوانسته به جزء تو
      تو بهترین هستی

    • امیر

      پس من چی یکی بیاد طرف دارم بشه من سه سال دیپه با اسم (امیر)ورود می کنم به رپ دوس دارم این خبر به گوش یاس برسه یاس الگویه منه

    • مرتضی

      من چند سال یاس گوش میدم داش واقعا سلطان رپی منتظر کار جدیدتم .کم کار شدی مشتی . عاشقتم داش من کارم تئاتر و تقلید صدا و موزیک پاپ الگوی منی با رفتنت خونه پسر بچه فلج و خوندنت و عکست با اون دختر ویلچری واقعا تو اسطوره ای

    • MR AMIR

      به یاس مجوز بدن فرقی نمیکنه من عاشق یاس هستم هیمنطوری میدونه اینهمه طرفدار داره باید باید یهش مجوز بدن ولی همینطوری هم عالیه کارش من فقط فقط یاس گوش میدم مشکلات جامعه رو بیان میکنه 5112290088بار افرین بهش

    • اکبر

      دورود .یاس کارش درسته ادامه بده برادر. تو تک و تنها یه لشکری به تنها.

    • مهدی

      عاااااااشقتم‌ یاس‌ ایشالا‌ همیشه‌موفق‌باشی
      جدیدا‌ یکم‌ کم‌کارشدی‌ منتظرآهنگای‌ جدیدت‌هستیم

    • کوروش

      یاس ترکه؟؟؟؟

    • بدون نام

      یاس تو رپ تکه و موفق باشی

    • اشکان

      من اولین بار اهنگ بغض رو گوش دادم از اون به بعد عاشق یاس شدم اهنگاش به ادم امید میده من رپ زیاد گوش میدم ولی یاس سلطان رپ ایرانه

    • حقیقت

      با سلام
      یاس واقعاً یه رپر فراموش نشدنیه من مطمئنم اونم مثل فردوسی و بقیه بعد از گذشت چندین قرن نامش همیشه زنده میمونه
      خیلی خوشحالم از اینکه همچین فردی در ایران زندگی میکنه
      و ترک های واقعاً جذابی میخونه هرچند غمگین
      جالب اینجاس که مادر بزرگ منم یاس گوش میده و از طرفدارای یاسه واقن واسم عجیبه وجود همچین شخصیتی
      به امید روز های خیلی بهتر برای یاس عزیز
      به امید دیدار پنجم
      خداحافظ

    • CR7

      بهترين خواننده هستي.من با آهنگ بغض ديوونت شدم.ادامه بده سلطان.

    • ممد

      فقط یاس ب امید روزی ک بهش مجوز بدن

    • کیمیا

      عشقه یاس اصن

    • Darya

      اصلا باورم نمی شد یاس همچین آدمی باشه . می دونستم آدم خیلی خوبیه ولی نه در این حد .
      آهنگ های یاس که برای من یه الگو توی زندگیه و حتی شخصیت خودش .
      امیدوارم یاس مجوز بگیره و تو ایران کنسرت بده و به هدفش برسه .
      با جون و دل حمایتش می کنم .

    • بدون نام

      من فقط یک سوال برام مونده.ایا اقای یاسر بختیاری زرتشتی هستند؟

    • Mahdi

      یاس هیچ وقت ته قصه هاشو نمی بنده چون دالش می خواد که نرگس بخنده

    • امیر

      من یاس دوست دارم وارزو میکنم ببینمش

    • Z.T

      ناب ترین واژه ی اعلای زمانی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج