۳۶۲۸۳۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

صحبت‌های نوربخش درباره حال استاد شجریان

مدیرعامل خانه موسیقی می‌گوید ترجیح‌ می‌دهد شخص دیگری بیاید و وظایف اجرائی خانه موسیقی را بر عهده بگیرد و او به عنوان عضو هیئت‌مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

هنر آنلاین: مدیرعامل خانه موسیقی می‌گوید ترجیح‌ می‌دهد شخص دیگری بیاید و وظایف اجرائی خانه موسیقی را بر عهده بگیرد و او به عنوان عضو هیئت‌مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

صحبت‌های نوربخش درباره حال استاد شجریان

حمیدرضا نوربخش عصر روز دوشنبه ۱۱ مردادماه در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مصطفی کمال پورتراب به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

جلسه هیئت‌مدیره خانه موسیقی روز یک‌شنبه ۱۰ مردادماه برگزار شد که به درخواست حمیدرضا نوربخش مدیرعامل اسبق خانه موسیقی، فرصتی یک ماهه برای انتخاب مدیرعامل جدید این نهاد تعیین شد.

نوربخش در حاشیه مراسم چهلمین روز فقدان استاد موسیقی کمال پورتراب جمع خبرنگاران درباره دلایل کناره‌گیری خود از مدیریت خانه موسیقی گفت: حقیقتش را بخواهید من دیگر خسته شده‌ام. من گفتم کنار بروم تا ایده‌های جدید، انگیزه نو و انرژی تازه‌ بیاید. دوستان باید بگردند و گزینه‌ها را بررسی کنند و در این فرصت یک ماهه به نتیجه خوبی برسند.

وی افزود: به هر حال من هم مدتی مدیرعامل خانه موسیقی بودم و حالا ترجیح‌ می‌دهم که شخص دیگری بیاید و وظایف اجرائی خانه موسیقی را بر عهده بگیرد. من هم به عنوان عضو هیئت‌مدیره در کنار دوستان خواهم بود.

نوربخش درباره اینکه آیا او فردی را به هیئت‌مدیره پیشنهاد داده یا خیر، تصریح کرد: خیر، من شخصی را پیشنهاد نداده‌ام. در حال حاضر گزینه‌هایی در دست بررسی وجود دارد. هیئت‌مدیره باید نظر بدهد و من هم به عنوان عضو هیئت‌مدیره یک رأی خواهم داشت. انشا الله که گزینه خوبی پیدا می‌‌شود

مدیرعامل خانه موسیقی درباره جلسه بعدی هیئت‌مدیره نیز گفت: فکر می‌کنم جلسه بعدی حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود، شاید کمی هم بیشتر. چون معمولاً مردادماه فصل تعطیلات ما است. در این مدت دوستان فرصت خوبی دارند که با یک فراغتی گزینه‌ها را بررسی کنند

حمیدرضا نوربخش در پایان صحبت‌های خود با رد شایعات مبنی بر وخامت اوضاع محمدرضا شجریان گفت: الحمدالله حال ایشان خوب است. نتیجه آخرین MRI ایشان خیلی خوب و رضایت‌بخش بوده و انشا الله هر وقت ضعفشان خوب شود وارد مرحله دوم درمان می‌شوند. پزشکان از مراحل درمان ایشان خیلی راضی‌اند. برای بهبودی ایشان دعا می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشا الله حال استاد شجریان به زودی زود خوب شود امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج