۳۶۲۸۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«طبل» ایرانی در جشنواره ونیز

فیلم «طبل» به کارگردانی کیوان کریمی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش «هفته منتقدان» در هفتاد و سومین دوره جشنواره «ونیز» در کشور ایتالیا پذیرفته شد.

خبرگزاری مهر: فیلم «طبل» به کارگردانی کیوان کریمی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش «هفته منتقدان» در هفتاد و سومین دوره جشنواره «ونیز» در کشور ایتالیا پذیرفته شد.

فیلم سینمایی «طبل» نخستین ساخته کیوان کریمی در نخستین نمایش بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی «هفته منتقدان» در هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» در ایتالیا به نمایش درخواهد آمد و با فیلم‌هایی از کشورهای مختلف جهان برای تصاحب جایزه به رقابت می‌پردازد.

«طبل» ایرانی در جشنواره ونیز

این فیلم، ماجرای وکیلی را به تصویر می‌کشد که پس از دریافت بسته‌ای زندگی‌اش تحت تأثیر آن بسته، به کلی دگرگون می‌شود. «طبل» یک اثر اقتباسی از کتابی به همین نام، نوشته علی‌مراد فدایی‌نیا است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» با قدمتی نزدیک به بیش از ۸ دهه، یکی از بزرگترین و مهمترین رخدادهای سینمایی در اروپا و جهان به شمار می‌رود و در آن جوایز شیر طلایی و شیر نقره‌ای به برندگان اهدا می‌شود.

«طبل» که محصول مشترک کشورهای ایران و فرانسه است نخستین فیلم بلند سینمایی «یوان کریمی محصوب می‌شودکه پیش از این نیز فیلم کوتاه مستند «مرز شکسته»، فیلم کوتاه داستانی «ماجراهای زن و شوهر کارگر» و ... را در کارنامه هنری خود داشته و با این آثار، جوایز متعدد بین‌المللی را از آن خود کرده است.

«طبل» در حال حاضر برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد تحویل داده شده است.

تعدادی از عوامل «طبل» عبارتند از بازیگران: امیررضا نادری، ابراهیم زنجانیان، سارا قلی زاده، داریوش پاک نیا، محمدصفاجو، الیاس رسولی، علی فرشچی، اردلان حاجی رحیمی، احمد قورچی، حبیب هنرآموز ، نویسنده و کارگردان: کیوان کریمی، مدیرفیلمبرداری: امین جعفری، صدابردار: رضا تهرانی، تدوین: کیوان کریمی و فرحناز شریفی، طراحی صدا و موسیقی: بامداد افشار، طراح صحنه: کیوان کریمی، طراح گریم: حامد تهرانی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه دیجیتالی: محسن جدلی، عکاس: علی احسانی، مدیر تولید: امیر اسکندری، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی و تهیه‌کننده: کیوان کریمی و «فرانسوا د اختمار» از فرانسه.

«طبل» ایرانی در جشنواره ونیز

هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» با آثار از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در چندین بخش از جمله بخش «رقابتی اصلی»، بخش «رقابتی افق‌ها»، بخش رقابتی «هفته منتقدان»، بخش «رقابتی «روزهای ونیز»، بخش غیررقابتی، بخش تقدیر ویژه از یک عمر فعالیت هنری و دستاوردهای سینمایی «عباس کیارستمی»، بخش «بزرگداشت»، بخش «سینمای جدید ایتالیا»، بخش «اورتیزونتی» با گرایشات جدید دنیای سینما، بخش «بازار فیلم» و چندین بخش دیگر از روزهای ۱۰ تا ۲۰ شهریور ماه امسال (۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۶) در شهر ونیز در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج