۳۶۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیلسون به بازی با ذوب آهن نمی رسد

نیلسون، دروازه بان برزیلی پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم مصدوم شد. او از هفته های ابتدایی فصل توانسته بود جای شهاب گردان را در دروازه سرخپوشان بگیرد اما حالا به نظر می رسد چند روزی را باید استراحت کند.

نیلسون به بازی  با ذوب آهن نمی رسد

تماشا: نیلسون، دروازه بان برزیلی پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم مصدوم شد. او از هفته های ابتدایی فصل توانسته بود جای شهاب گردان را در دروازه سرخپوشان بگیرد اما حالا به نظر می رسد چند روزی را باید استراحت کند.

نیلسون به بازی  با ذوب آهن نمی رسد

البته غیبت او در بازی با ذوب آهن هنوز قطعی نشده اما به احتمال زیاد شهاب گردان در مسابقه با این تیم اصفهانی دروازه بان ثابت تیم ژوزه خواهد بود. دکتر چشمه سری درباره وضعیت نیلسون به ایسنا می گوید: «باید برای تشخیص هر آسیب دیدگی ۲۴ ساعت صبر کنیم. بعضی اوقات بعد از یک روز که مصدوم را معاینه می کنیم، دیگر آسیب دیدگی دراو نمی بینیم اما بعضی وقت ها هم شرایط طوری است که بعد از ۲۴ ساعت مصدومیت به طور کامل مشاهده می شود. در اینکه نیلسون آسیب دیده شکی نیست اما باید ببینیم که مصدومیت او بعد از ۲۴ ساعت چگونه است. شاید امروز در معاینه ای که روی پایش انجام می دهیم، اصلا مصدومیتی دیده نشود. شاید هم این گمانه زنی درست باشد که نیلسون به بازی با ذوب آهن نمی رسد اما به عنوان پزشک تیم وظیفه دارم، علمی صحبت کنم نه بر اساس گمانه زنی.»

پول نرسید، نیلسون ناراحت است

نیلسون پرسپولیس چند روزی است که روحیه خوبی ندارد و با ناراحتی تمرین می کند. ناراحتی این دروازه بان از پرداخت نشدن مبلغ قراردادش است. طبق قرارداد او با باشگاه، او باید چند روز پیش بخشی از مبلغ قراردادش را می گرفت اما به دلیل مشکلاتی که در بازار ارز وجود دارد، مسئولان باشگاه نتوانسته اند به تعهدشان در قبال او عمل کنند. از طرف دیگر شهاب گردان برعکس نیلسون در این مدت خیلی با انگیزه تمرین کرده است و شاید کادر فنی پرسپولیس در بازی با ذوب آهن از او استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج