۳۶۲۹۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین پیگیری‌های حادثه تروریستی کرمانشاه

سخنگوی وزارت کشور در مورد پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه اقدام تروریستی روزهای گذشته در استان کرمانشاه گفت: وزارت کشور از همان ابتدا به صورت جدی وارد عمل شد و جلساتی را هم در این خصوص با متولیان امر و مسئولان ذیربط برگزار کردیم. معاونت امنیتی موضع‌گیری‌های لازم را انجام داد و بررسی‌های دقیقی صورت پذیرفت.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی وزارت کشور در مورد پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه اقدام تروریستی روزهای گذشته در استان کرمانشاه گفت: وزارت کشور از همان ابتدا به صورت جدی وارد عمل شد و جلساتی را هم در این خصوص با متولیان امر و مسئولان ذیربط برگزار کردیم. معاونت امنیتی موضع‌گیری‌های لازم را انجام داد و بررسی‌های دقیقی صورت پذیرفت.

سیدسلمان سامانی سخنگوی جدید وزارت کشور با اشاره به موضوع استانداری زنجان عنوان کرد: وزارت کشور به صورت دقیق در خصوص انتخاب استاندار زنجان بررسی‌های خود را آغاز کرده و در همین راستا گزینه‌هایی نیز معرفی شده‌اند و در حال بررسی هستند.

او افزود: تلاش بر این است که بهترین فرد برای استانداری زنجان به دولت معرفی شود و گزینه مورد نظر فردی باشد که بتواند سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به نحو احسن در این استان پیگیری و اجرا کند. ما هم تلاش می کنیم در بررسی‌های وزارت کشور تسریع صورت گیرد و هرچه زودتر فرد مورد نظر به هیات دولت پیشنهاد شود.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها ضمن تشکر از اقدامات موثر و مفید جناب آقای دکتر انصاری در مدت تصدی استانداری زنجان اضافه کرد: با توجه به اینکه اقدامات خوبی در این استان انجام شده است تلاش می‌شود این اقدامات پیگیری شده و تداوم داشته باشد.

سخنگوی وزارت کشور در مورد پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه اقدام تروریستی روزهای گذشته در استان کرمانشاه گفت: وزارت کشور از همان ابتدا به صورت جدی وارد عمل شد و جلساتی را هم در این خصوص با متولیان امر و مسئولان ذیربط برگزار کردیم. معاونت امنیتی موضع‌گیری‌های لازم را انجام داد و بررسی‌های دقیقی صورت پذیرفت.

او افزود: هرگونه گمانه‌زنی در مورد این حادثه فعلاً وجاهتی ندارد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پیگیر این موضوع هستند و هرگاه نتیجه دقیق حاصل شود اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

سامانی با اشاره به جلسه امروز شورای اجتماعی کشور گفت: امروز هشتادودومین جلسه شورای اجتماعی کشور با ریاست دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور و با حضور خانم مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سایر مسئولان از بخشهای مختلف کشور برگزار شد. دستور این جلسه بررسی اقدامات دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بود.

او افزود: با دستور مقام معظم رهبری و تاکیدهای ریاست محترم جمهوری، سازمان مدیریت امور اجتماعی کشور در وزارت کشور تشکیل شد و گام‌های موثری نیز تاکنون برداشته شده است. بر همین اساس امروز دبیرخانه این شورا گزارشی را از اقدامات صورت گرفته در تمامی دستگاه‌ها ارائه داد و اعلام شد که چهار دستگاه از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت بهداشت و درمان، سازمان بهزیستی کشور و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه اقدامات اثربخش و موثرتری داشتند.

سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر اینکه مقرر شده است اقدامات دستگاه‌ها در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به طور جامع و مبتنی بر واقعیات توسط شورای اجتماعی کشور رصد شده و بعد از جمع‌بندی به استحضار ریاست محترم جمهوری برسد،‌ گفت: همچنین در نشست امروز ایجاد اتحادیه جهانی زنان محجبه با مرکزیت تهران و با مشارکت بانوان از پنج قاره جهان مطرح شد که مقرر شد کشورمان در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورد.

او افزود: در راستای ارتقاء سازوکارهای داخلی شورا و به منظور بهبود نظام سیاستگذاری، هماهنگی، هم‌افزایی و نظارت بر اقدامات اجرایی دستگاههای متولی، کارگروه‌های تخصصی چهارگانه شورای اجتماعی کشور با عناوین آسیبها و مسائل اجتماعی، توسعه اجتماعی، مشارکت اجتماعی و مردمی و پیوست اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج