۳۶۳۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دایی: دورگه‌ ها بهترین‌ های تیم ملی هستند

سرمربی راه‌آهن می‌گوید، فوتبال ایران تافته جدا بافته در فوتبال دنیاست و تصمیم‌هایش هم غیر فوتبالی است.

خبرآنلاین: سرمربی راه‌آهن می‌گوید، فوتبال ایران تافته جدا بافته در فوتبال دنیاست و تصمیم‌هایش هم غیر فوتبالی است.علی دایی در نشست خبری پایان بازی راه‌آهن و نفت آبادان که با پیروزی ۲ بر یک تیمش همراه بود، گفت: جا دارد از بازیکنانم که مردانه جنگیده و سه امتیاز باارزش را به دست آوردند، تشکر کنم. حقمان برد بود و می‌توانستیم راحت‌تر از این به پیروزی برسیم اما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. شرایطی برایم به وجود آمد که بازی تحت تاثیر آنها قرار گرفته بود.

سرمربی راه آهن در ادامه درباره قضاوت داور نیز عنوان کرد: هزار بار گفته‌ام. نمی‌دانم. باز هم بگویم؟ نمی‌دانم، چرا فقط این داور تازه‌کار را برای ما انتخاب می‌کنند. این دومین قضاوت داور امروز در لیگ بود که هر دو بار هم برای ما سوت زد. یک بار هم در بازی با داماش قضاوت کرده بود. دیگر می‌خواستید چه کار کند؟ فقط خدا را شکر می‌کنم که دست‌مان را گرفت وگرنه شرایط بازی خوب نبود. بازیکن شماره ۹ حریف کدام بازیکن ما را نزد؟ مهدی زارع را زد اما به جای او به بازیکن برزیلی‌شان کارت زرد دادند. عباسفرد را جلوی ما کشتند، داور کاری نکرد اما می‌آید و مثل آب خوردن بازیکن ما را اخراج می‌کند. ببینید بازیکنان نفت چه دادهایی در زمین زده و توهین‌هایی به داور می‌کردند که صدایش تا چهار استادیوم آن طرف‌تر هم می‌رفت اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد. ۵ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اما ۷ دقیقه گرفت. مگر می‌شود؟ خدا رحم کرد و با این شرایط بردیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیم را تقویت خواهد کرد، گفت: تیم را در برخی پست‌ها تقویت خواهیم کرد. تیمی که ۵ روزه تشکیل و سه روز بسته شده، به مسابقه‌ها می‌آید، عالی کار کرده است. مطمئنا سعی می‌کنیم در نیم فصل تیم را تقویت کرده و بهتر از الان کار خواهیم کرد.

وی همچنین درباره وقفه‌هایی که در لیگ برتر به وجود می‌آید، ابراز داشت: در کنفرانس خبری پیش از بازی هم گفتم که تمام تیم‌های ملی در سراسر دنیا با وجود لیگی پویا قوی می‌شوند. اسپانیا، آلمان، ایتالیا در چند جام شرکت می‌کنند اما در دنیا حرف اول را می‌زنند ولی ما تافته جدا بافته در فوتبال هستیم و با تصمیم‌های غیر فوتبالی این کارها انجام می‌شود. با این تصمیم‌ها آنقدر به باشگاه‌ها ضربه زده‌اند که حد ندارد. مطمئنا اگر این تصمیم‌ها به تیم ملی کمک می‌کرد، با جان و دل می‌پذیرفتیم اما باشگاه‌ها را تعطیل می‌کنند و یک بازیکن هم از بازیکنانی که مقابل تاجیکستان بازی کرد، در ترکیب اصلی برابر ازبکستان نبود. با این حال بازی تدارکاتی برای چیست؟

دایی همچنین با بیان این‌که بازیکنان اصلی تیم ملی برابر ازبکستان سه روز مانده به بازی به تیم ملی ملحق شدند، تصریح کرد: آندرانیک تیموریان، دژآگه و قوچان‌نژاد سه روز قبل از بازی اضافه شده اما فیکس بازی کردند. با این وضعیت بیشترین فشار روی ماست. مطمئنا هرچه لیگ بیشتر فرسایشی شود، بازیکن بیشتری از دست می‌دهیم.سرمربی سابق تیم ملی همچنین درباره ورود دورگه‌ها و عملکردشان در فوتبال ایران اظهار کرد: بازیکنان دورگه جزو بهترین‌های تیم ملی هستند. آنها ایرانی‌اند و ما باید از آنها استفاده کنیم. این بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند. دست‌شان درد نکند و خیلی زحمت می‌کشند.

وی در ادامه درباره شایعاتی مبنی بر برکناری کفاشیان و ‌کروش افزود: دراین‌باره صحبتی نمی‌کنم چون سرمربی راه‌آهن هستم و کاری به مسائل مدیریتی ندارم. همیشه دعا کرده‌ام که تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد.

دایی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی براین‌که آیا به پرسپولیس اولتیماتوم داده تا دو روز دیگر حق و حقوقش را پرداخت کند، عنوان کرد: نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورید. بارها گفته‌ام، حرمت قلم بالاست اما نمی‌دانم این مسائل و اخبار از کجا می‌آید. کدام خبرنگاری که وجدانش به خواب رفته این اخبار را منتشر می‌کند. اگر شما کوچک‌ترین فایل صوتی از من درباره پرسپولیس دارید، بیاورید. به اعتقاد من قلم ارزش بالایی دارد اما نمی‌فهمم اخبار کذب از کجا می‌آید. از حقم نمی‌گذرم. به شما هم که این خبرهای کذب را منتشر می‌کنید، اعلام می‌کنم، یک بار می‌نویسید علی دایی طلبش را بخشیده است. بر چه اساسی خبر داده‌اید که طلبم را بخشیده‌ام؟ آقایان با شما ارتباط بهتری دارند و این مطالب کذب را منتشر می‌کنید. اگر بخواهم، پیگیری کنم، خیلی راحت این کار را می‌کنم. شما مثل آب خوردن این اخبار را منتشر می‌کنید. زمان قطع همکار‌ی‌ام با پرسپولیس گفتم که حاضرم بدون دریافت مبلغی کار کنم اما کجا مطرح کردم که از حقم گذشتم که شما محکومم می‌کنید؟ خودتان خبر می‌زنید، تفسیر می‌کنید در پایان هم محکومم می‌کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج