۳۶۳۱۷۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

چه کارکنیم کودک در مهمانی رفتار خوبی داشته باشد؟

بسته به سن کودکتان شاید شما بخواهید که قبل از آمدن مهمان ، کودکتان را آماده کنید . این فکر بسیار خوبی است. برای این کار میتوانید عکس کسانی را که میخواهند به خانه شما بیایند ، به او نشان دهید و یا این که چند روز قبل از آمدن ، بگذارید کودک با آنها صحبت کند.

وب‌سایت کودک آنلاین: بسته به سن کودکتان شاید شما بخواهید که قبل از آمدن مهمان ، کودکتان را آماده کنید . این فکر بسیار خوبی است. برای این کار میتوانید عکس کسانی را که میخواهند به خانه شما بیایند ، به او نشان دهید و یا این که چند روز قبل از آمدن ، بگذارید کودک با آنها صحبت کند.

چه کارکنیم کودک در مهمانی رفتار خوبی داشته باشد؟

این کار به او آمادگی لازم را برای رو به رو شدن با مهمان به او می دهد. هیچوقت کودکتان را مجبور به برقراری ارتباط با مهمان ها نکنید. اگر می بینید او با آنها احساس راحتی نکرده و خجالت می کشد ، سعی کنید از رفتارهای کودک سرنخی به دست آورید . به کودکتان فرصت دهید تا بتواند کم کم با مهمان ها اخت شود.

لزومی ندارد وانمود کنید که کودکتان خیلی دوست دارد آنها را ببیند و با آنها باشد. برای مهمان های خود توضیح دهید که کودکتان به کمی وقت نیاز دارد تا با آنها احساس راحتی نماید. وسایل و اسباب و لوازم مهمان ها را در جای دور از دسترس کودکان قرار دهید.

خلاصه ای از کارها و فعالیت هایی را که کودکتان قادر به انجام آنهاست ، به مهمان ها بگوید . در این صورت آنها در حین تماشای فعالیت ها و کارهای کودک ، به او در صورت بروز مشکل کمک خواهند کرد.

زیرا ممکن است کودک در مقابل تعدادی غریبه هل شده ، حواسش پرت شود و آن طور که میخواهد کارش را انجام ندهد.

به کودکتان اجازه دهید تا خودش اسباب بازی هایی را که میخواهد ، به بچه های مهمان ها نشان دهد و با آنها بازی کند. اجازه دهید او تعدادی اسباب بازی را قبل از آمدن مهمان ها انتخاب کند.

سپس بقیه را در جایی قرار دهید که دور از دسترس باشند . این کار باعث می شود تا اتاق کمتر به هم ریخته شود و نیز از میزان دعواهایی که شاید کودک شما با دیگر کودکان بر سر دخالت در لوازمش بکنند ، کمتر شده و در نهایت او علاقه ی بیشتری به دیدار مهمان ها در دفعات بعدی از خود نشان می دهد.

چه کارکنیم کودک در مهمانی رفتار خوبی داشته باشد؟

کودک باید از این که دیگران از اسباب بازی هایش استفاده کنند ، احساس امنیت و آرامش خاطر کند. البته این بدین معنی نیست که نباید آنها را با کسی تقسیم کند و در بازی کردن با آنها ، با کسی شریک شود ، بلکه باید با در نظر گرفتن و ارزیابی دقیق این مشکل که بسیاری از بچه ها با آن درگیر هستند ، آنها را در مقابله با این مسأله یاری کرد.

این مشکل را نادیده نگیرید ، چون میتواند هم شما و هم کودکتان را در دردسر بیندازید. هرگاه کودک اسباب بازی هایش را با دیگران تقسیم می کند ، او را تحسین و تشویق نمایید. ( حتی اگر خیلی خوب این کار را انجام ندهد ) این مهارتی است که او باید یاد بگیرد.

از تشویق یک دقیقه ای ، استفاده کنید ؛ به محض سر زدن این عمل از کودکتان او را تحسین کنید و این کار را برای دفعه های بعد نیز ادامه دهید. این گونه فعالیت های حمایتی مثبت از طرف شما ، او را به یادگیری این مهارت تشویق میکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج