جاباما
۳۶۳۱۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تیزر معرفی گوشی گلکسی نوت ۷

سامسونگ ساعاتی پیش گلکسی نوت ۷ را رونمایی کرد. گلکسی نوت ۷ با ظاهری زیباتر و سخت‌افزاری قدرتمنددر مقایسه با نسل پیشین رونمایی شده است.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: سامسونگ ساعاتی پیش گلکسی نوت ۷ را رونمایی کرد. گلکسی نوت ۷ با ظاهری زیباتر و سخت‌افزاری قدرتمنددر مقایسه با نسل پیشین رونمایی شده است. این کمپانی برای معرفی نسل جدید فبلت خود، ویدیوهایی را منتشر کرده که در ادامه می توانید آنها را تماشا کنید.
تیزر معرفی گوشی گلکسی نوت 7

گلکسی نوت ۷ سامسونگ بالاخره پس از انتشار شایعات و تصاویر فراوان رونمایی شد. این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از قابلیت‌های سخت افزاری جدیدی راهی بازار شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به سنسور عنبیه چشم، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین نمایشگری که در طرفین دارای خمیدگی است، اشاره کرد.

کره‌ای‌ها برای معرفی کامل گوشی هوشمند خود دو ویدیو را منتشر کرده‌اند که در هر دو ویدیو شاهد تاکید ویژه‌ای روی قابلیت‌های قلم S Pen این گوشی هوشمند هستیم. در واقع گلکسی نوت ۷ را باید بهترین گزینه‌ی موجود در بازار برای افرادی بدانیم که دوست دارند تا با قلم از گوشی هوشمند استفاده کنند. سامسونگ با علم به این موضوع هر ساله قابلیت‌های جدیدی را به قلم گوشی هوشمند خود اضافه کرده و تجربه‌ی استفاده از آن را به قلم‌های طبیعی نزدیک‌تر می‌کند، هرچند امکانات جدیدی نیز برای تسهیل استفاده از آن اضافه می‌شود.

قلم S Pen جدید از ویژگی‌های جدیدی نظیر ترجمه به مدد سرویس ترجمه‌ی گوگل و همچنین امکان تبدیل بخشی از محتوای در حال نمایش به تصاویر GIF برخوردار است. اما این تنها ویژگی گلکسی نوت نیست و باید به سخت‌افزار قدرتمند و سریع برای اجرای سریع و بی‌نقص بازی‌ها روی این گوشی هوشمند در کنار ویدیو‌هایی با قابلیت پخش در حالت فعال HDR اشاره کرد که این گوشی را به عنوان یک گزینه‌ی خوب برای سرگرمی تبدیل می‌کند.

در ادامه می تونید ویدیوهای سامسونگ را به نظاره بنشنید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تیزر معرفی گوشی گلکسی نوت 7

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تیزر معرفی گوشی گلکسی نوت 7
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج