جاباما
۳۶۳۲۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایسوس تبلت ZenPad ۳ را معرفی کرد

ایسوس امسال با معرفی چند محصول قابل توجه حضور پر رنگی در بازار تکنولوژی داشته است. سری زن فون ۳ این کمپانی قطعا جزو محصولات ممتاز امسال قرار می گیرند.

وب سایت تک شات: ایسوس امسال با معرفی چند محصول قابل توجه حضور پر رنگی در بازار تکنولوژی داشته است. سری زن فون ۳ این کمپانی قطعا جزو محصولات ممتاز امسال قرار می گیرند. ایسوس ممکن است در زمینه فروش اسمارت فون هم رده سامسونگ، هوآوی و تعداد دیگری از کمپانی ها نباشد، اما باید اذعان کرد که ZenFone۲ این کمپانی سال گذشته بسیار مورد علاقه کاربران قرار گرفت و ایسوس قصد دارد با تغییراتی در سری ZenFone ۳ خود هر چه موفق تر در بازار حضور یابد.
ایسوس تبلت ZenPad 3 را معرفی کرد
ایسوس همچنین هر از گاهی سری به دنیای تبلت ها می زند و محصولاتی مانند ZenPad Z۸ را از طریق اپراتور ورایزون و منحصرا در کشور آمریکا روانه بازار می کند.حالا این کمپانی در صدد است تبلت دیگری را معرفی کند که بسیار به ZenPad Z۸ شباهت دارد، اما بر خلاف آن به یک اپراتور محدود نیست. در ادامه با تک شات همراه باشید.

تبلت مذکور ZenPad ۳ ۸.۰ نام دارد و از مشخصات یک تبلت میان رده برخوردار است. نمایشگر این محصول یک نمایشگر ال سی دی ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸x۱۵۳۶ است که در دو نسخه با رم ۲ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی عرضه می شودکه حافظه داخلی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا است. این تبلت از پردازنده ۶۴ بیتی شش هسته ای اسنپدراگون ۶۵۰ کوالکوم با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۰ بهره می برد. دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی هستند.

این تبلت هم از بلندگوهای استریو برخوردار است و پورت USB نوع C نیز در قسمت پایینی دستگاه به چشم می خورد. بنابراین مشخصات آن بسیار به ZenPad Z۸ شباهت دارد. طراحی آن هم تغییر خاصی به خود ندیده است. فقط دکمه پاور و کلیدهای تنظیم کننده صدا در کناره سمت راست تبلت قرار دارند. هنوز از قیمت و زمان عرضه آن صحبتی به میان نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج