جاباما
۳۶۳۳۳۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

داودنژاد از دیدار با عارف گفت

علیرضا داودنژاد که در دیدار جمعی از تهیه‌کنندگان سینما با محمدرضا عارف حضور داشته است،درباره‌ی موارد مطرح شده در این جلسه توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا داودنژاد که در دیدار جمعی از تهیه‌کنندگان سینما با محمدرضا عارف حضور داشته است،درباره‌ی موارد مطرح شده در این جلسه توضیحاتی داد.

داودنژاد از دیدار با عارف گفت

این کارگردان سینما در پاسخ به سوال ما درباره‌ی موارد مطرح شده در دیدار با رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: از دیدار با آقای عارف خوشحال هستم. ما مطمئن شدیم که ایشان نسبت به وضعیت رسانه‌ای و هنری کشور دغدغه‌مند و آگاه است و از ناامنی بازار کالاهای فرهنگی در کشور رنج می‌برد. ایشان هم مثل ما و بلکه بیشتر، از اینکه ده‌ها میلیون مخاطب ایرانی توسط ماهواره‌ها و بازارهای سیاه سرقت و قاچاق کالاهای فرهنگی تاراج شده‌اند و با موج نمایش‌های غیر قانونی دارایی‌های سینمایی و دیدار شنیداری ما به غارت می‌رود نگران است.

دادودنژاد ادامه داد: ایشان هم مثل ما تولیدکنندگان داخلی علاقه مند است که ابتکار عمل در فضای دیداری شنیداری کشور به دست فرزندان همین مملکت باشد و آماده است تا برای رفع موانع تولید و دسترسی مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی هر کمکی می‌تواند انجام دهد، آقای عارف از جمله به طرحی می‌اندیشد که می‌تواند به تاسیس صد مجموعه فرهنگی و سینمایی در کشور منجر شود.

او همچنین خبر داد که قرار شد کمیته مشترکی بین فراکسیون امید و تشکیلات صنفی تهیه‌کنندگان و کارگردانان تشکیل شود و سر و سامان دهی فضای دیداری شنیداری کشور پیگیری شود.

داودنژاد گفت: کارگروه صنفی حاضر در این دیدار امیدوار است بتواند جلساتی را هم با سایر فراکسیون‌های حاضر در مجلس برگزار کند و برای بازگرداندن امنیت و رونق به بازار کالاهای فرهنگی در کشور از همه نمایندگان محترم ملت یاری بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج