۳۶۳۴۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

باریک‌ترین و مرتفع‌ترین برج جهان

انگلیسی‌ها پس از مدتها انتظار از روز پنجشنبه می‌توانند به بالای باریکترین برج جهان به نام بریتیش ایرویز i۳۶۰ بروند. این برج در شهر برایتون انگلیس با ۱۶۲ متر ارتفاع نامش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان باریک‌ترین برج جهان و مرتفع‌ترین برج مشاهده متحرک ثبت شده است...

وب‌سایت خبرآنلاین: انگلیسی‌ها پس از مدتها انتظار از روز پنجشنبه می‌توانند به بالای باریکترین برج جهان به نام بریتیش ایرویز i۳۶۰ بروند. این برج در شهر برایتون انگلیس با ۱۶۲ متر ارتفاع نامش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان باریک‌ترین برج جهان و مرتفع‌ترین برج مشاهده متحرک ثبت شده است.
باریک‌ترین و مرتفع‌ترین برج جهان
این برج که از یک ستون استوانه‌ای تشکیل شده عنوان باریک‌ترین برج جهان را دارد. قطر این استوانه ۴ متر است. نسبت ارتفاع به قطر این برج به همین خاطر ۴۰ به ۱ می‌شود که در جهان بی‌سابقه بوده است. علاقمندان می‌توانند ادر یک محفظه شیشه‌ای به بالای این برج بروند و از تجربه مشاهده یکی از بهترین چشم‌اندازهای انگلیس لذت ببرند.
باریک‌ترین و مرتفع‌ترین برج جهان
محفظه شیشه‌ای این برج ۹۴ تن وزن دارد و به صورت همزمان ۲۰۰ نفر می‌توانند از آن استفاده کنند. در روزهای آفتابی، میدان دید این برج از ارتفاع ۱۳۸ متری تا ۴۲ کیلومتر خواهد بود و شهرهای برایتون یا هاو، ساحل ساسکس و کانال انگلیس مشاهده می‌شوند.
باریک‌ترین و مرتفع‌ترین برج جهان
این برج پس از ۱۲ سال فعالیت توسط شرکت معماران مارکز بارفیلد ساخته شده است. این شرکت پیش از این چرخ و فلک مشهور "چشم لندن" یا "چرخ هزاره"(بزرگترین چرخ‌وفلک اروپا) را ساخته است. این برج علاوه بر این عنوان مرتفع‌ترین برج مشاهده متحرک جهان را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده است. این محفظه در زمان فرود از انرژی بازیابی شده برای تولید حدود نیمی از برق مورد نیاز برای سفر بعد استفاده خواهد کرد. بلیط بازدید از این برج ۱۸ دلار است.
باریک‌ترین و مرتفع‌ترین برج جهان
باریک‌ترین و مرتفع‌ترین برج جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج