۳۶۳۴۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارنظر درباره خبر راه اندازی S-۳۰۰ در ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اخباری که آمریکایی‌ها مبنی بر استقرار این سامانه در مناطق مختلف ایران مطرح می کنند با اهداف انحرافی منتشر می شود.

خبرگزاری میزان: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتشار برخی خبرها در رسانه های آمریکایی مثل استراتفور در خصوص استقرار سامانه اس ۳۰۰ در برخی نواحی تهران با بیان اینکه هیچ منع تصمیم گیری و فنی برای استقرار سامانه اس ۳۰۰ در ایران وجود ندارد و به طور طبیعی اس ۳۰۰ در ایران عملیاتی شده اظهار کرد: اخباری که آمریکایی ها مبنی بر استقرار این سامانه در مناطق مختلف ایران مطرح می کنند با اهداف انحرافی منتشر می شود.

وی افزود: واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس سند آمایش عملیاتی خود سامانه های موشکی اش را مستقر می کند و اس ۳۰۰ هم در قالب همین سند بکارگیری می شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها می دانند که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تهدید و ارعابی را در زمینه بکارگیری سامانه های موشکی اش نمی پذیرد تاکید کرد: بدون اس ۳۰۰ هم سامانه های موشکی ایران قوی ترین سامانه دفاع موشکی منطقه محسوب می شود اما با اس ۳۰۰ طبیعتا این سامانه تقویت خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه سامانه دفاعی موشکی ایران کامل ترین سامانه موشکی منطقه است که اس ۳۰۰ تنها آن را محکم تر می کند خاطرنشان کرد: نگرانی و دغدغه اصلی آمریکایی ها این است که سامانه دفاع موشکی ایران تنها سامانه منطقه است که خارج از حوزه رصد راهبردی آمریکا شکل گرفته و از نقاط کور سامانه های دفاعی در منطقه غرب آسیا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج