۳۶۳۵۵۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار درباره ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هشدار داد قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجراست.

خبرگزاری فارس: به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ناصر سراج طی نامه‌ای به مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هشدار داد قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجراست و این سازمان با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این نامه با استناد به قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی متذکر شده است که از تاریخ ابلاغ قانون مذکور، به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه، بازنشسته و یا بازخرید شده و یا بشوند، در دستگاه‌های دولتی و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از انحا از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع است.

قاضی سراج در ادامه خطاب به مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی یادآور شده است: به‌موجب قانون مذکور، دستگاه‌های مشمول موظفند ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ ابلاغ این قانون، آن دسته از افرادی که بر خلاف مفاد قانون به کار گرفته شدند، از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند و افراد مذکور نیز باید ظرف مهلت قانونی مقرر سمت و پست خود را ترک کنند و همچنین پرداخت هرگونه وجهی پس از مهلت مقرر، از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.

رئیس سازان بازرسی کل کشور در پایان به مسئولان اجرایی هشدار داده است: کلیه دستگاه‌های مشمول این قانون مکلفند مفاد قانون مذکور را رعایت کنند و این سازمان به کلیه واحدهای بازرسی خود مأموریت داده تا در راستای نظارت بر حسن اجرای قانون مذکور، ضمن بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی بر اجرای صحیح و کامل این قانون نظارت و دستگاه‌ها و افراد متخلف را به مراجع قانونی معرفی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارو شکر ان شاالله این جوانها برن سرکار.

    • یک پدر

      پسرم دکترای زبان و ادبیات فارسی دارد با 32 سال سن بیکار است همسرش در استانه جدایی از اوست و میگوید باید مطابق مدرکت شغل داشته باشی در دانشگاه ازاد یکی از شهرهای نزدیک مشهد که مهد تمدن و میزبان ابدی شعرای نامدار است درگروه ادبیاتش 8استاد دارد که 4 نفرشان بازنشسته اموزش و پرورش هستند در 50 تا 55 سالگی دکترا گرفته اند و حال هم حقوق بازنشستگی اموزش و پرورش را میگیرند و هم ماهیانه حدود 5 میلیون حقوق هیت علمی میگیرند جالب اینکه بعضی با 65 سال سن هنوز استادیار هستند یعنی معادل یک دکتر تازه استخدام در دانشگاه دانشگاه ازاد از همه سازمان ها بیشتر بازنشسته داره

    • بینام

      این قانون خوب وعدالتی است

    • بدون نام

      همچنین هم دل خوش نکنید فقط افراد مد نظر خودشون و میبرن سر کار,به لیاقت و علم و دانش و تحصیلات و...نیست,فقط این کار و کردن دخترا و پسراشون دعوا نکنن ..

    • فرشاد

      این کار خوبی است اگر دولت این کار را انجام دهد به اشتغال جوانان کمک میکند و راههای استخدام دولتی بتز شود خیلی عالی میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج