۳۶۳۷۱۵
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مرگ ۳ عضو یک خانواده در آتش سوء‌ظن

پسر نوجوان که اعضای خانواده‌اش را آتش ‌زده و سه نفر را به قتل رسانده ‌است مدعی‌ شد رابطه مادرش با مردی غریبه دلیل اصلی این قتل عام بود.

روزنامه شرق: پسر نوجوان که اعضای خانواده‌اش را آتش ‌زده و سه نفر را به قتل رسانده ‌است مدعی‌ شد رابطه مادرش با مردی غریبه دلیل اصلی این قتل عام بود.

مأموران آتش‌نشانی، ١٥ فروردین سال ٨٨ باخبر شدند یکی از طبقات آپارتمانی در مارلیک ملارد آتش گرفته‌ است و بلافاصله اکیپی به محل اعزام شدند و کار مهار آتش را آغاز کردند، آنها متوجه شدند پنج نفر در این خانه میان شعله‌های آتش هستند، مأموران برای اینکه بتوانند وارد خانه شوند، حفاظ آهنی در را که بسته شده ‌بود، بریدند و پنج نفری را که در خانه بودند بیرون کشیدند؛ با انتقال اعضای خانواده به بیمارستان سه نفر از آنها به خاطر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند، اما مادر و پسر ١٨ساله خانواده زنده ماندند.

این در حالی بود که متخصصان آتش‌نشانی اعلام کردند علت اصلی آتش‌سوزی، بنزینی بوده‌ که در خانه پاشیده شده و با توجه به اینکه حفاظ در قفل شده ‌بود، آتش‌سوزی عمدی است. وقتی مادر و پسر نوجوانش بازجویی شدند، مادر مدعی‌ شد نقشی در این آتش‌سوزی نداشته و خودش هم میان آتش‌ سوخته است، اما ارشیا پسر ١٨ساله اعتراف کرد قتل‌ها کار او ‌است. ارشیا گفت: ما زندگی آرام و خوبی داشتیم تا اینکه چند وقت پیش نوشته‌ای را به حیاط خانه ما انداختند که در آن فردی ادعا کرده‌بود مادرم با مرد دیگری رابطه دارد و برادر کوچکم که ١٢ سال داشت متعلق به آن مرد است نه پدرم. این موضوع زندگی ما را آشفته کرد و با اینکه مادرم می‌گفت این ادعا درست نیست، اما از آن به بعد دعوا و درگیری در خانه ما شروع شد، پدر و مادرم هر روز با هم دعوا می‌کردند.

متهم گفت: با اینکه اول قبول نکردم مادرم خیانت کرده ‌است و فکر می‌کردم این پدرم است که اشتباه برداشت کرده، اما حادثه‌ای اتفاق افتاد که باعث شد من تصمیم به قتل همه اعضای خانواده بگیرم. یک روز قبل از این حادثه من و دوستانم جلوی در خانه نشسته ‌بودیم، یک پژو ٤٠٥ کمی جلوتر از خانه ما توقف کرد و دو مرد از آن پیاده شدند و به سمت من آمدند، یک نفر داخل پژو بود آنها او را به من نشان دادند و گفتند مردی که داخل ماشین است همان کسی است که با مادرت رابطه داشته و برادر کوچکت فرزند اوست؛ خیلی عصبانی شدم و اصلا نتوانستم خودم را کنترل کنم، با آنها درگیر شدم، بدون اینکه چیزی بگویند رفتند و من ماندم و فکری که داشت در سرم می‌چرخید.

این ننگ را نمی‌توانستم پاک کنم مگر با کشتن مادرم، اما مرگ مادرم هم چاره کار نبود، چون همه اعضای خانواده بدبخت شده ‌بودند، به همین دلیل تصمیم گرفتم همه اعضای خانواده و خودم را بکشم. شب حادثه وقتی همه خواب بودند بنزینی را که از قبل تهیه کرده‌ بودم، برداشتم و درحالی‌که همه در خواب عمیق بودند، بنزین را همه‌جای خانه پاشیدم و بعد کبریت کشیدم و روی زمین انداختم. متهم ادامه داد: در چند ثانیه همه‌جای خانه آتش گرفت و ما سوختیم، اگر آتش‌نشانی نمی‌رسید من و مادرم هم مرده ‌بودیم، البته من دوست داشتم بمیرم، اصلا دوست نداشتم زنده بمانم.

ارشیا درباره اینکه حفاظ در ورودی را چه کسی قفل کرد، گفت: خودم این کار را کردم، می‌خواستم کسی نتواند از خانه فرار کند و همگی بمیریم؛ اما من و مادرم زنده ‌ماندیم. با توجه به اینکه ارشیا و مادرش زنده مانده‌ بودند، مأموران به مادر او هم ظنین شدند و از او بازجويي کردند. این زن گفت: من اصلا در جریان تصمیم پسرم نبودم و علت اینکه زنده ماندم هم این بود که در اتاقی جداگانه خوابیده ‌بودم و آتش دیرتر به آن اتاق رسید، ضمن اینکه من با هیچ مردی رابطه نداشته‌ام و حرف‌هایی که درباره من زده ‌بودند، اصلا درست نبود، اما شوهرم و پسرم آن را باور کرده و به من بدبین شده ‌بودند.

با توجه به اینکه مدرکی علیه این زن پیدا نشد، بازپرس فقط ارشیا را متهم این آتش‌سوزی و قتل‌ها شناخت و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه رفت. روز گذشته قرار بود متهم در شعبه ٤ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود که به‌دلیل نبود مدرک انحصار وراثت، رسیدگی به این پرونده به زمانی دیگر موکول شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانسور نکن لطفن

      نابود کردن زندگی ادما چقد اسونه؟؟؟؟؟؟؟ انشالله اون کسی که باعث شده این خانواده از هم بپاشه و 3 نفر بمیره( کسی که نامه داده) زیر چرخ تریلی له شه. هر کسی در دوران مجردی شاید با کسی رابطه داشته باشه و نباید زندگی جدید او و خانواده اش را نابود کرد

    • بدون نام

      پسر کم عقل الکی همه رو زجر کش کرده الکی گوش به حرف ادمی ک نمیشناخته داده بدون اون که بدونه اصل ماجرا چیه

    • موسوی

      عجب دوره زمونه ای شده سه نفری که تقصیری نداشتند رو به کشتن دادی اونایی که میخواستن بمیرن نمردن خاک برسرت مگه توفوضولی مگه پدرت مرده بودکه تو تصمیم گرفتی خدالعنتشون کنه که باعث این ماجرا شدن حالا رابطه داشتی که داشتی الان چی میخوای الله اکبرازیک اشتباه که نه تنهاهمون دوره حتی تا پنجاه سال دیگه شم پاگیر ادم میشه خدا صبربده به دوتاشون

    • حمید

      آزمایش خون و آزمایش دی ان ان میگرفتی همه چیز معلوم میشد

    • مهردادمنتظريان

      جقدر اون كسي كه نامه ميداده و زندكي اينارو بهم ريخت حيوون و پست بوده ازين كارش ج هدفي داشته اخه

    • محمد

      چرا آن مرد که نامه نوشته وتو ماشین بوده را بازداشت نکردن اونو بگیرن همه چی معلوم میشه

    • نرگس اورک

      خاک برسرت خانواده رااز ب
      ین بردی اونم به خاطر حرف وتهمت برو بمیر

    • بدون نام

      همگی باید دعا کنیم خدایااااااا ما رو به حال خودمون واگذار نکن...
      الهی آمین

    • بنگــــی

      دولت باید دنبال کسی که عامل این جنابت بوده ونامه تو حیاط منزلشون انداخته بگیره ......ایشاالله بزودی خبر دستگیریشه بشنویم الهی آمیــــــــــــــن

    • احسان

      حرفی ندارم جز جواب دوستم،،آمین

    • میرزا

      این داستان توهین به شعور انسان و انسانیت است، چون اولاً هیچکس جرات نمیکنه به این صراحت این ماجرا را اعلام کنه و از طرفی زن و مرد هر دو زنده و حاضر بودن، فقط میتوان گفت آن شخصی که این خبر را داده آدم پستی بوده و پسری که آتش بر پا کرده هم به علت خامی و ناپختگی دست به این عمل زده، و حالا اگه، اگه اگه اون که خبر را داده گیریم راست گفته پسر نادون به دست خود، بقیه را سوزونده، و خودش هم راهی زندان شده، کاملاً راه را برای ارتباط مادرش با اون مرد، (خدا منو ببخشه و پوزش از خوانندگان) راه را هموار و بدون هیج مزاحمت صاف کرده، دیگه باید صبر کنید تا نویسنده راهی برای بقیه ماجرا پیدا کنه و بنویسه،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج