جاباما
۳۶۳۷۵
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

جزییات جدید درباره مرگ ستار بهشتی

فرمانده ناجا در پی درخواست مجلس برای بازدید از بازداشتگاه رباط‌کریم (محل فوت مشکوک ستاربهشتی) گفت: با نامه بروجردی برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم موافقت کردم.

حبرگزا ری ایسنا : فرمانده ناجا در پی درخواست مجلس برای بازدید از بازداشتگاه رباط‌کریم (محل فوت مشکوک ستاربهشتی) گفت: با نامه بروجردی برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم موافقت کردم.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم درباره همکاری ناجا با کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری نحوه مرگ ستار بهشتی (وبلاگ‌نویس)، گفت: نمایندگان نیروی انتظامی توضیحات لازم را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دادند و نتیجه گزارش نیز در صحن مجلس قرائت شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: همچنین افرادی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تحقیق درباره مرگ ستار بهشتی، منصوب شدند.

با نامه بروجردی برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم موافقت کردم

وی تصریح‌کرد: امروز علا‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه‌ای برای من نوشت که مهدی دواتگری را در آن به عنوان نماینده این کمیسیون برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم، اعلام کرد که من دستور همکاری با مجلس را صادر کردم.

همچنین احمدی‌مقدم درباره برخورد با عاملان این مساله، گفت: هنوز در مرحله تحقیقات قرار داریم و اول باید اصل مساله روشن شود.

وی درباره دلایل حضور در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، گفت: با نزدیکی به دوره بودجه‌ریزی، گزارشی درباره آخرین عملکرد‌های ناجا در سال‌جاری ارائه دادیم.


مرگ ستار بهشتی طبیعی است

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: از نظر ما مرگ ستار بهشتی طبیعی است چرا که هیچ آثار خفگی و مسمومیت در بدن این فرد مشاهده نشده است.

دکتر احمد شجاعی اظهار داشت: بر اساس آزمایشات انجام شده روی جسد ستار بهشتی هیچگونه آثار خفگی و سم در بدن وی پیدا نشد و از نظر ما این فرد بر اثر مرگ طبیعی جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: البته ممکن است این فرد بر اثر استرس های وارد شده جان خود را از دست داده باشد چرا که قبل از مرگ نیز قرص قلب مصرف کرده است.

این دسته از متهمان وقتی قرار است مورد بازجویی قرار بگیرند دچار استرس می شوند که این استرس هورمون هایی را در بدن ترشح می کند که باعث آریتمی قلب می شود.

رئیس پزشکی قانونی در مورد کبودی های روی بدن این فرد گفت: ممکن است کبودی هایی روی بدن او بر اثر ضرب و شتم باشد اما این کبودی ها نمی توانند عامل مرگ باشند.

وی در پایان گفت: نتیجه قطعی آزمایشات در مورد علت اصلی مرگ طی روزهای آینده اعلام می شود اما از نظر ما این فرد به مرگ طبیعی مرده است.

در آزمایش های سم شناسی نیز مورد مشکوکی پیدا نشده است. البته منتظر جواب چند آزمایش دیگر هستیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدواریم همه چیز روشن بشه و به مردم گفته بشه.

    • سیاوش

      چی بگم والا ، خدا بیامرزش

    • رضا

      به هر حال به نظر من کلانتری که ایشان در آن بوده مقصر است . حالا چه به علت ترس بوده که این خودش مصداق شکنجه است و چه به علت ضربه بوده که باعث ایست قلبی شده . کبودی در بدن ایشان هم چیزی عادی نیست که به این راحتی از کنار آن میگذرند و بایستی علت آن معلوم شود. اگر صادقانه به جرم انجام شده اعتراف شود بهتر است تا کتمان آن و توجیه آن. به هر حال امیدوارم دادگاه صالحه نظر درستی ارائه کند.

    • بدون نام

      از کجا میدونی که توی کلانتری مرده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج